fbpx

40 nituzinkowych pomysłów na atrakcje na imprezie firmowej i evencie

Planujesz imprezę firmową? Szukasz inspiracji i kreatywnych pomysłów? W tym podcaście znajdziesz ponad 40 pomysłów na atrakcje na imprezy firmowe czy integracyjne, które mogą (ale nie muszą), pomóc zrealizować cele, które stawiasz przed organizowanym eventem. Posłuchaj więcej.

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • o ponad 40 inspiracjach i pomysłach na atrakcje na imprezę firmową 
  • o różnych rodzajach eventów i o celach oraz efektach, które mogą dzięki nim zostać zrealizowane podczas organizowanego przez Ciebie wydarzenia firmowego, imprezy integracyjnej dla Twoich pracowników czy eventu dla klientów
  • o kontekście, który naszym zdaniem jest najważniejszy podczas rozważania zastosowania danej atrakcji eventowej, która w zależności właśnie od niego, może sprawdzić, że event będzie udany, albo nie
  • o przykładach i pomysłach na imprezę firmową (na bazie wielu case studies organizowanych przez nas wydarzeń firmowych), podczas których dane pomysły na imprezę firmową były przysłowiowym strzałem w 10-tkę
  • i warunkach w których dany pomysł na atrakcję na imprezę firmową czy event muszą zostać spełnione, aby mówić o udanym wydarzeniu

Istotne linki, które warto zobaczyć przy okazji tego odcinka:

Case Studies -> zobacz przykłady realizacji i pomysłów na imprezy firmowe, do których odwołujemy się w tym odcinku podcastu (KLIKNIJ)

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Chcesz Zorganizować Event Firmowy?

Szukasz Agencji Eventowej, Która Zorganizuje Twój Event od A do Z? Zostaw Namiary Na Siebie. Oddzwonimy w ciągu 24h!




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności

     

    atrakcje na imprezy

    Atrakcje na imprezę firmową – ponad 40 pomysłów

    Każda firma organizująca event dla swoich klientów czy pracowników chce, żeby uczestnicy imprezy dobrze się bawili i aby zapamiętali wydarzenie na długo. Organizatorzy chcą wywołać u swoich gości tzw. efekt wow. W dzisiejszym wpisie przedstawimy nie tylko listę ponad 40 atrakcji na imprezę firmową, ale także omówimy przykłady konkretnych realizacji i efektów, jakie przyniesie zastosowanie danych elementów.

    Z naszej praktyki wynika, że dane działania eventowe mogą przynieść różne rezultaty, w zależności od tego, do jakich celów się je wykorzysta. Zdradzimy Wam dziś zatem kiedy i w jakiej sytuacji wykorzystanie danej atrakcji eventowej może okazać się skuteczne i może przynieść firmie realny zwrot z inwestycji, a kiedy niekoniecznie. Zapraszamy do lektury!

    Atrakcje na eventy firmowe

    Jednym z podstawowych pytań podczas organizacji imprezy firmowej jest to dotyczące atrakcji dla gości. Organizatorom zależy na dobrej zabawie uczestników eventu, przez co często zapominają o korzyściach, jakie może przynieść zorganizowanie takiego wydarzenia. Warto więc nieco odwrócić to pytanie i zastanowić się, po co dany event jest organizowany, co jest głównym celem imprezy firmowej i jakie atrakcje mogą pomóc zrealizować właśnie te cele.

    Przygotowując dla Was listę atrakcji na różne imprezy integracyjne, skupiliśmy się na pomysłach, które można potraktować zarówno oddzielnie, jak i łączyć je, aby osiągnąć zamierzony efekt. Co ważne, pomysły poparte są Case Studies organizowanych już przez nas imprez, dzięki czemu możecie mieć pewność, że proponowane przez nas atrakcje przyniosą konkretne efekty. Warto podkreślić, że skutkiem udanej imprezy firmowej najprawdopodobniej będą nie tylko pochwały od uczestników wydarzenia, ale także ich zwiększona motywacja i zaangażowanie w dalszą współpracę.

    #1 Atrakcje na imprezę firmową związane z jedzeniem – atrakcje kulinarne

    Wspominając o atrakcjach kulinarnych, wiele osób zastanawia się, co taka niespodzianka wniesie pozytywnego do ich firmy. Warto więc uświadomić sobie, że zwykle jedzenie kojarzy się z czymś przyjemnym, ze sposobem na spędzenie miło czasu z przyjaciółmi i współpracownikami, czy ze wspólnym jednoczeniem się. Wspólne spożywanie posiłków samo w sobie tworzy atmosferę serdeczności i współpracy, a możliwość przygotowania smacznego jedzenia podczas eventu firmowego niesie za sobą wiele korzyści. Jak więc i po co zorganizować taką atrakcję?

    Organizację warto rozpocząć od zastanowienia się nad tym, w jakiej formie zostanie przygotowana atrakcja. Zwykle impreza firmowa wiąże się z budowaniem lub wspieraniem pewnych relacji, czy to z klientami, czy między pracownikami w zespole. Już samo biesiadowanie i spożywanie posiłku jest pozytywnym elementem, a jeśli dodamy do tego np. wspólne degustowanie nowych smaków, czy doświadczanie czegoś nowego, możemy naprowadzić uczestników eventu na przysłowiowe przełamywanie lodów i współpracę.

    Jedną z korzyści, jaką wnosi zorganizowanie takiej atrakcji, jest przede wszystkim ocieplenie wizerunku firmy w oczach pracowników, czy kontrahentów. To doskonała okazja do stworzenia mniej oficjalnych i bardziej przyjacielskich relacji. Co więcej, to także szansa, aby połączyć tradycyjne atrakcje z czymś zupełnie nieoczywistym. Warto podkreślić, że wiele osób przyznaje, że nic bardziej nie integruje pracowników niż wspólne gotowanie, dlatego stworzenie okazji do nawiązania nowych znajomości w firmie jest kolejną korzyścią kulinarnej atrakcji.

    Poza gotowaniem, atrakcją integrującą pracowników mogą być także warsztaty tworzenia słodyczy z czekolady, warsztaty baristyczne, piwowarskie, warsztaty sushi, czy warsztaty i pokazy barmańskie. Świetnym pomysłem na zorganizowanie takiej atrakcji może być na przykład wplecenie wspólnego gotowania jako element gry strategicznej – sprawdź Case Study eventu dla Deichmann. Wówczas należy podkreślić, że sam pomysł na atrakcję to jedno, a kontekst, w który go wpleciemy to drugie.

    Ciekawym pomysłem, jest też zaproszenie na event kulinarnego celebrytę np. Karola Okrasę, Magdę Gessler, Annę Starmach, Tomasza Jakubiaka, Roberta Makłowicza, Wojciecha Modesta Amaro czy Pascala Brodnickiego.

    Warsztaty Gotowania Karol Okrasa

     

    #2 Kilka słów o grach fabularnych, czyli atrakcje angażujące

    Wspominając już o integracji pracowników poprzez organizację gry fabularnej, warto powiedzieć kilka słów, na czym taka atrakcja polega i dlaczego jest dobrym pomysłem. Gra fabularna jest bowiem bardzo angażująca i jej wykorzystanie jest uzasadnione szczególnie w przypadku eventów, w których organizatorowi zależy na tym, aby uczestnicy nie byli tylko obserwatorami i aby czynnie zaangażowali się w to, co się dzieje, jednocześnie zachowując element zaskoczenia.

    To także niestandardowa możliwość skomunikowania się ze swoim zespołem i przekazania mu konkretnych informacji na temat firmy, czy jej strategii. Ponadto gra fabularna sprawdza się w różnych grupach: zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, wśród osób pracujących na co dzień w jednej firmie, czy w przypadku klientów firmy, gdzie wówczas można w niestandardowy sposób pokazać im swoją działalność, czy miasto. Warto podkreślić, że gra fabularna wymaga zaangażowania umysłowego i nierzadko fizycznego, a jej zorganizowanie może być czasochłonne, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie tej atrakcji.

    Innym przykładem atrakcji z tej grupy jest zaangażowanie uczestników wydarzenia do zbudowania swego rodzaju maszyny. Każdy będący uczestnikiem imprezy firmowej ma wówczas za zadanie skonstruowanie konkretnego elementu maszyny, a za prawidłowe wykonanie zadania (m.in. zgodnie z zasadami współpracy i zwracając uwagę na inne osoby w grupie), uczestnicy zostają nagradzani (np. wcześniej wspomnianymi warsztatami kulinarnymi).

    Tego typu angażujące atrakcje sprawdzają się przede wszystkim jako zwieńczenie warsztatu, czy szkolenia, gdzie organizatorzy chcą położyć nacisk głównie na współpracę uczestników. Ponadto to doskonałe rozwiązanie, gdy podczas konkretnego eventu organizatorzy chcą zakomunikować swoim pracownikom lub kontrahentom to, że są oni elementami tworzącymi pełen obraz, sukces firmy, czy to, że są współodpowiedzialni za efekty przedsiębiorstwa. Wówczas uczestnicy imprezy mogą poczuć, że ich zaangażowanie i współpraca są naprawdę kluczowe.

    Gra Miejska Pomysł Na Imprezę Firmową

    #3 Atrakcje motoryzacyjne

    Tego typu atrakcje mają to do siebie, że są spektakularne same w sobie. Bez względu na to, jaki efekt ma zostać osiągnięty, już samo wykorzystanie samochodów terenowych, sportowych, czy zabytkowych jest efektownym i wzbudzającym emocje rozwiązaniem. Jak więc wpleść atrakcje i eventy motoryzacyjne w cele i efekty, jakie chce osiągnąć firma?

    Jednym ze sposobów zorganizowania atrakcji motoryzacyjnej jest wplecenie jej np. w szkolenie dla pracowników lub kontrahentów także związanych – lub nie – z branżą automotive. Co więcej, przykładowo rajd zabytkowymi samochodami może być także elementem wcześniej wspomnianej gry fabularnej, gdzie wówczas uczestnicy przemieszczają się do celu takimi właśnie pojazdami.

    Warto dodać, że atrakcje motoryzacyjne mogą być także elementami podnoszącymi prestiż danego wydarzenia. Samochody można wykorzystać przykładowo jako środek transportu z hotelu do miejsca, gdzie odbywa się wieczorna gala. Co więcej, rajd samochodowy może być swego rodzaju nagrodą, np. dla najlepszych pracowników, którzy zrealizowali projekt w terminie, przynosząc przy tym zysk firmie.

    Jak można zauważyć, jedna atrakcja może zostać wykorzystana w zupełnie inny sposób w zależności od obranego kontekstu. Przykładem na różne zastosowanie atrakcji eventowej, która na pierwszy rzut oka może się wydawać dosyć standardowa, jest off-road. Taka zabawa może zostać wykorzystana chociażby do budowania zaufania w zespole. Ważne jest więc, aby w przypadku każdej poszczególnej atrakcji określić, do jakiego celu ma ona zbliżyć przedsiębiorstwo.

    Przykładowo, jedną z naszych realizacji był event, podczas którego uczestnicy zostali podzieleni na pary, gdzie zadaniem jednej z osób było pokonanie pojazdem wyznaczonego toru z zasłoniętymi oczami, z wykorzystaniem wskazówek swojego partnera. Wówczas głównym motywem przewodnim wydarzenia było budowanie wzajemnego zaufania i współpracy w zespole. Co ważne, atrakcja umożliwiła uczestnikom sprawdzenie samych siebie – poziomu odwagi, czy zaufania do własnych kompetencji.

    off road event firmowy

    #4 Atrakcje sportowe

    Atrakcje sportowe, zarówno spływ kajakowo-pontonowy, czy wypad na żagle, jak i sporty wodne, skok ze spadochronem, czy wyjazd na narty to popularne pomysły na urozmaicenie danego eventu, które mogą sprawdzić się w wielu sytuacjach i pomóc organizatorom osiągnąć konkretny cel. W zależności od założeń firmy i od rodzaju sportu, atrakcję można wykorzystać na kilka różnych sposobów.

    Przykładowo, lot balonem może być formą nagrody dla najlepszych klientów lub pracowników firmy. Z kolei sporty wodne mogą zostać wykorzystane np. podczas spotkania dla pracowników firmy, której celem jest współpraca i integracja zespołu, a także pokazanie, że bezpieczeństwo pracowników jest kluczowe dla przedsiębiorstwa. Wówczas taką atrakcję można wykorzystać w kontekście szkolenia dotyczącego bezpieczeństwa nad wodą, odpowiedniego przygotowania się do spędzania czasu nad wodą, czy w kontekście działania w sytuacjach awaryjnych.

    Szukasz atrakcji na imprezę firmową?

    Szukasz agencji eventowej, która nie tylko wymyśli, ale też kompleksowo tzn. od A do Z? Wypełnij prosty formularz. Skontaktujemy się w ciągu max. 24h! Sprawdź nas.

    Wyślij Zapytanie

    Event Firmowy Mazury MotorówkiWyjazd na żagle może być zarówno sposobem spędzania czasu na Mazurach lub w Chorwacji, jak i elementem pewnego rodzaju szkolenia pracowników, gdzie podczas wspólnego żeglowania zespół będzie uczył się współpracy i odpowiedzialności za siebie nawzajem. I tu ponownie – atrakcje sportowe również mogą być wplecione w grę fabularną, gdzie uczestnicy mają za zadanie dotrzeć do pewnego punktu np. żaglówką lub innym „sportowym środkiem transportu”.

    Co więcej, atrakcje sportowe mogą być świetnym elementem imprezy organizowanej dla osób zwykle pracujących za biurkiem. Wówczas warto zdecydować się ekstremalne dyscypliny, które dostarczą uczestnikom mnóstwo endorfin i zredukują popularne poczucie wypalenia, spowodowane pracą w biurze. W momencie organizowania atrakcji niezwykle ważne jest, aby odpowiedzieć sobie na pytanie, do jakiej grupy docelowej ma trafić event.

    #5 Atrakcje na imprezę firmową – twórcze i artystyczne

    Ta grupa atrakcji obejmuje zajęcia takie jak taniec, pokazy taneczne, muzyka, śpiew, czy granie na instrumentach – ogólnie rzecz biorąc, aktywności, które umożliwiają pokazanie swojego talentu lub próbowanie zupełnie nowych, ciekawych rzeczy. Do atrakcji z tej grupy warto także doliczyć takie zajęcia jak wspólne tworzenie filmu, audycji radiowej, spektaklu, czy talent-show.

    Atrakcje twórcze można wykorzystać m.in. w kontekście organizowania wydarzenia dla pracowników lub pracowników z ich rodzinami, gdzie wówczas uczestnicy zostają zaangażowani w swego rodzaju grywalizację, zajmującą zespół jeszcze przed dniem eventu. Wówczas można stworzyć konkurs talent-show, gdzie uczestnicy będą przedstawiać swoje talenty, tym samym integrując się z innymi pracownikami lub rodzinami.

    Jednym z przykładów wykorzystania talentów, które posiadają pracownicy w danej firmie, jest uczczenie rocznicy przedsiębiorstwa. Mowa tu o realizowanym przez nas wydarzeniu, gdzie pracownicy przez kilka miesięcy przygotowywali spektakl muzyczny, w którym zespół był zarówno twórcami scenariusza i scenografii, jak i aktorami i tancerzami.

    Spektakl został wystawiony na uroczystej gali, w której wzięli udział już nie tylko pracownicy firmy, ale także jej klienci. Tym sposobem wszyscy mogli zobaczyć unikatowe przedstawienie, o którym mówiono przez długi czas, a zespół sprawdził się w zupełnie nowej współpracy. Co ważne, organizując takie przedstawienie, firma pokazała swoim kontrahentom, że jest otwarta na nowe możliwości, współprace i realizacje nie tylko na przysłowiowym „papierze”.

    Zarówno nauka wspólnej choreografii, jak i realizacja audycji radiowej są doskonałymi pomysłami w kontekście rozwijania umiejętności współpracy zespołu i jednocześnie integracji pracowników. Kwestie tańca lub śpiewu mogą być także świetnym dodatkiem przy organizacji spotkań szkoleniowo-warsztatowych, zwłaszcza dla zespołów z danej firmy, gdzie często się wspomina o zdobywaniu umiejętności miękkich i radzeniu sobie ze stresem. Taka atrakcja może być wówczas znakomitym przerywnikiem, szczególnie w przypadku wymagającego szkolenia.

    event firmowy pomysły

    #6 „Przedszkolne” atrakcje dla dorosłych 🙂

    Grupa, którą nazwaliśmy tą nieco mniej oczywistą nazwą, zawiera w sobie atrakcje, które często wykonują dzieci, jednak dorośli też mogą się przy nich doskonale bawić. Mamy tu na myśli np. roboklocki. To nic innego jak klocki LEGO, z których buduje się roboty. Jaki cel jednak można osiągnąć, organizując atrakcję powiązaną z klockami? Przede wszystkim zespół uczy się współpracy, cierpliwości, skupienia, a także to doskonały pomysł na odstresowanie, szczególnie gdy uczestnicy na co dzień pracują w wymagającej ogromnego zaangażowania umysłowego branży.

    Atrakcje z tej grupy to pomysły zarówno na dobrą zabawę, jak i na odetchnięcie od codzienności. Zespół dostaje bowiem szansę na zrobienie czegoś zupełnie nowego i nawiązanie relacji na nieco mniej oficjalnej płaszczyźnie. Kolejnymi przykładami atrakcji są warsztaty chemiczne, iluzjonistyczne, rękodzielnicze, warsztaty z tworzenia lasu w słoiku, warsztaty stolarskie, czy warsztaty z wykorzystaniem starych komputerów. Takie atrakcje mocno wzbudzają kreatywność uczestników, co doskonale sprawdzi się choćby w przypadku eventu, gdzie głównym celem firmy jest pokazanie swojej otwartości i pomysłowości.

    Event Retro Stare Komputery

    #7 Atrakcje na imprezę firmową – motywujące

    Przykładem atrakcji motywujących i budujących może być np. śmiechojoga. To tak zwana terapia śmiechem, która doskonale sprawdzi się szczególnie w trudnych czasach, gdy firma lub jej pracownicy zmagają się z jakimiś problemami. Wówczas śmiechojoga może być wykorzystana np. jako przerywnik większego wydarzenia w formie krótkiego szkolenia z radzenia sobie ze stresem.

    Kolejną niecodzienną atrakcją może być ta powiązana bezpośrednio ze zwierzętami. Mowa tu o dogoterapii, alpakoterapii, czy hipoterapii, podczas których uczestnicy przebywają z psami, alpakami, końmi, czy innymi zwierzakami i… po prostu je głaszczą i przytulają ;). Badania wykazują, że takie aktywności mają ogromny wpływ m.in. na obniżanie ciśnienia, redukcję stresu, czy łagodzenie konfliktów międzyludzkich.

    Do tej grupy zaliczyliśmy również tzw. power speech’e. To nic innego jak wystąpienia osób, które swoją przemową mogą motywować innych do dalszego działania. Znanymi w Polsce osobami realizującymi takie przemowy są m.in. Paweł Motyl, Marcin Prokop, Jakub B. Bączek, czy Daniel Janik. Taką atrakcję można wykorzystać przede wszystkim w kontekście zmotywowania zespołu do podjęcia się kolejnych działań, szczególnie w dynamicznym okresie firmy. Więcej na temat polecanych mówców motywacyjnych przeczytasz TUTAJ.

    Sytuacje Kryzysowe Coach Trener Mowca Na Event

     

    #8 Atrakcje na imprezę firmową – działania CSR-owe

    Tego typu działania sprawdzają się np. w sytuacjach, gdy dana firma chce zakomunikować lokalnej społeczności lub szerszej grupie odbiorców, swoje zaangażowanie w to, co się dzieje wokół niej. Mowa tu np. o trosce o środowisko, odpowiedzialności przedsiębiorstwa w podejmowanych działaniach, czy wyznawaniu konkretnych wartości i ich wdrażaniu. Taką atrakcją może być np. wspólne sadzenie drzew.

    Innym działaniem CSR-owym może być zorganizowanie wydarzenia sportowego, podczas którego uczestnicy pokonują różne przeszkody i wykonują liczne zadania, za które drużyna otrzymuje punkty. Punkty te zaś mogą być przeliczane na pieniądze, które następnie trafią na cel charytatywny. Taka atrakcja wpływa nie tylko na integrację pracowników, ale także na rozwijanie umiejętności współpracy i zdrowej rywalizacji.

    #9 Atrakcje bierne

    W tej grupie zawarliśmy atrakcje niewymagające bezpośredniego wysiłku umysłowego lub fizycznego uczestników. Mamy tu na myśli koncerty, spektakle, kabarety, stand-up, czy pokaz fajerwerków, jednak wykorzystując te z pozoru popularne atrakcje w konkretnym kontekście, można osiągnąć naprawdę duże efekty. Każdy występujący na scenie artysta powinien nawiązywać do wyznawanych przez firmę wartości, jednocześnie przekazując swoim występem podejście przedsiębiorstwa do swoich pracowników lub kontrahentów.

    Występy kabaretowe czy stand-up mogą być wykorzystane w nieco niestandardowy sposób w zależności od tego, w którym momencie eventu się pojawią. Przykładowo, organizując wydarzenie dla osób z branży, gdzie na co dzień relacje toczą się na oficjalnych płaszczyznach, występ kabaretowy na początku eventu może być świetnym pomysłem na rozluźnienie atmosfery i zachęcenie uczestników do większej otwartości, czy rozmowności.

    Warto wspomnieć, że koncert wydaje się czymś standardowym podczas eventu, jednak jeśli tylko taka atrakcja będzie specjalnie przygotowana i wyreżyserowana na potrzeby wydarzenia, efekty jego zorganizowania będą kolosalne – sprawdź Case Study 25-lecia firmy Press Glass.

    Pomysł Na Imprezę Firmową Spływ Pontonem

    #10 Udział w imprezach kulturalnych i sportowych

    Udział w wydarzeniu, które odbywa się gdzieś na świecie, np. finał Ligi Mistrzów, mecz FC Barcelony i wiele innych wielkich eventów, to doskonały sposób na podziękowanie pracownikom lub kontrahentom za wkład, jaki wnieśli w rozwój firmy. Pomysłów i wydarzeń jest wiele, począwszy od festiwalu whisky w Szkocji, przez festiwal balonów w Hiszpanii i koncert zespołu U2 w Paryżu, po walki byków w Kraju Basków ;).

    Atrakcją dla młodego zespołu może być wspólny wyjazd na festiwal połączony ze zwiedzaniem danego miasta, a zwieńczeniem dnia będzie koncert znanego wykonawcy. Wokół każdego wydarzenia można zbudować prawdziwą historię z motywem przewodnim, gdzie na uczestników będzie czekać mnóstwo atrakcji, od zwiedzania miasta w nietypowy sposób (np. z wykorzystaniem wcześniej wspomnianych zabytkowych pojazdów), przez liczne warsztaty i degustacje, po duży event taki jak koncert czy mecz.

    Celem takiego wydarzenia zwykle jest przede wszystkim nagrodzenie zespołu lub kontrahentów np. za owocną współpracę nad danym projektem. Nagrodą jest wówczas nie tylko wyjazd w ciekawe miejsce, ale także niezapomniane i niepowtarzalne emocje.

    event Barcelona Camp Nou Lewandowski

    Dlaczego kontekst jest tak ważny?

    Podstawą organizacji każdego eventu jest określenie, jaki cel ma realizować wydarzenie, oraz do kogo ono jest kierowane. Istnieje błędne przekonanie, że imprezy firmowe muszą być nasycone mnóstwem atrakcji, aby uczestnicy się dobrze bawili. Wykorzystanie wielu atrakcji nie jest czymś złym, jednak podstawą ich organizowania powinien być wcześniej wspomniany kontekst.

    Określając cel wybrania takiej, a nie innej atrakcji, należy przede wszystkim odpowiedzieć sobie na pytanie: Jaki efekt przyniesie to firmie? Wówczas, dobierając atrakcję powiązaną z charakterem przedsiębiorstwa i wspomagającą realizację celu imprezy, można mieć pewność, że inwestycja w event jest czymś opłacalnym.

    Jeśli więc Twoim celem jest zmotywowanie pracowników do działania, zażegnanie sytuacji kryzysowej, którą masz w firmie, zażegnanie konfliktów, podziękowanie pracownikom, klientom lub kontrahentom za wkład w budowanie Twojej firmy, czy nagrodzenie konkretnych osób za zrealizowanie projektu, to doskonale trafiłeś.

    Zajmiemy się stworzeniem eventu od A do Z, który pozwoli Ci zrealizować postawione cele, jednocześnie zapewniając uczestnikom wydarzenia emocjonujące atrakcje, w pełni dopasowane do charakteru imprezy i rodzaju działalności.

    Zapraszamy do kontaktu: konsultacje@stereomatic.pl, damian@stereomatic.pl lub kamila@stereomatic.pl. Aby otrzymać darmową konsultację, możesz także wypełnić formularz kontaktowy lub do nas zadzwonić: 739 201 201, a naszą ofertę znajdziesz też na Oferteo (zobacz)

    Posłuchaj również:

    Szybki Kontakt z Nami: