fbpx

Kim jesteśmy
i czym się zajmujemy?

Od blisko 15 lat pomagamy firmom tak projektować, wdrażać i realizować projekty marketingowe, eventowe, digital i e-commerce, aby osiągnąć z nich maksymalny zwrot z inwestycji (ROI).

W Stereomatic zajmujemy się przede wszystkim dwoma obszarami działań. Po pierwsze strategicznym planowaniem i całościową organizacją eventów np. wydarzeń integracyjnych, konferencji, gali, szkoleń czy warsztatów, a po drugie kompleksowym wsparciem sprzedaży i marketingu w e-commerce.

Myśl przewodnia naszego działania i pracy z klientami brzmi: "Pomysł jest wart dolara, a dopiero jego realizacja milion".

01.

Jak postrzegają nas nasi klienci?

Firmy dla których pracujemy postrzegają nas jako partnera strategicznego, który potrafi nie tylko zaprojektować dany proces np. dotyczący organizacji eventu, konferencji, budowy sklepu internetowego czy platformy sprzedaży B2B, ale również takiego, który  bierze pełną odpowiedzialność za efekt końcowy danego projektu.

02.

Jaka jest nasza odpowiedzialność?

Najprościej naszą pracę można porównać do procesu budowy domu. Najpierw projektujemy dane działanie (niczym architekt), po czym przechodzimy do budowy (niczym inwestor zastępczy), aby finalnie oddać klientowi projekt “pod klucz”. 

Oznacza to, że w każdym przypadku odpowiadamy również za wynik końcowy danego działania, a nie tylko przedstawiamy rekomendacje czy pomysły (pracujemy od A do Z). Taki sposób pracy daje gwarancję pełnej kontroli nad projektem i wysokiej satysfakcji klienta z jego przeprowadzenia.

03.

Jak pracujemy z klientami?

Nie jesteśmy w stanie pracować dla każdej firmy. Mamy świadomość, że nie jesteśmy w stanie pomóc każdemu. Dlatego w pracy z klientami najważniejsze dla nas jest poznanie sytuacji danej firmy, jego problemów i wyzwań, z którymi się mierzy, a także celów i efektów, jakich spodziewa się po współpracy z nami.

Dopiero po tym jesteśmy w stanie określić, czy, jak i kiedy jesteśmy w stanie podjąć się danego wyzwania.

04.

Od czago rozpoczynamy współpracę?

Dlatego pierwszym krokiem, jest tzw. Bezpłatna Konsultacja, a więc niezobowiązująca rozmowa (telefoniczna lub online), podczas której zadajemy szereg pytań, aby lepiej poznać sytuację danej firmy.

Po tym wspólnie określamy, czy i w jakim obszarze jesteśmy w stanie pomóc oraz na ile to co jesteśmy w stanie zaproponować odpowiada oczekiwaniom klienta, co do efektu współpracy.

Więcej o nas:

Kamila Watras - Haftkiewicz

Lodołamacz Schematów / Współwłaściciel Stereomatic

Uważa, że 5 minut planowania oszczędza godzinę pracy. Zwolenniczka optymalizacji przestrzeni i procesów. Absolwentka stosunków międzynarodowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Doświadczenie zdobywała m.in. otwierając restaurację, czy koordynując najemców na budowach galerii handlowych. Wraz ze swoim mężem Damianem od 2009 roku prowadzi Agencję Stereomatic, a pod koniec 2017 roku zbudowali również e-commerce RedPike.pl - jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku wędkarskim. Wspólnie z Damianem tworzy podcast E Com On, w którym opowiadają o swoim praktycznym doświadczeniu z dziedziny marketingu, eventów i e-commerce. Wraz z dwiema niesamowitymi córkami Alą i Kają, mieszkają we Wrocławiu w zaprojektowanym przez Kamilę mieszkaniu. Miłośniczka gór i rowerowych wycieczek. Lubi czytać reportaże i chodzić z mężem do teatru.

Damian Haftkiewicz

Niszczyciel Konwencji / Współwłaściciel Stereomatic

Wierzy, że pomysł jest wart jedynie dolara, a dopiero jego realizacja milion. Z wykształcenia socjolog, dziennikarz i marketer. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w radio, a także w kilku międzynarodowych korporacjach. W 2007 roku stworzył firmę Stereomatic, którą od 2009 r. rozwija wraz ze swoją żoną Kamilą. Od tego czasu zrealizowali ponad 250 projektów marketingowych i eventowych w Polsce i w Europie. Dodatkowo pod koniec 2017 roku zbudowali e-commerce RedPike.pl - jedną z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek wędkarskich. Wspólnie z Kamilą tworzą podcast E Com On, w którym opowiadają o swoim praktycznym doświadczeniu z dziedziny marketingu, eventów i e-commerce. Prywatnie ojciec dwóch wesołych dziewczynek Ali i Kai, kolekcjoner płyt winylowych, "połykacz" książek, fotograf, pasjonat wycieczek rowerowych, gier strategicznych i RPG. Lubi gotować i łowić duże szczupaki.

Chcesz z nami porozmawiać?

Szukasz doradztwa w zakresie marketingu i organizacji eventów? Potrzebujesz praktycznego wsparcia w zakresie e-commerce, konwersji, fulfillmentu czy strategii sprzedaży w sklepie internetowym? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

Wyślij zapytanie

Nasi kluczowi klienci

Zamów bezpłatną konsultację

Szukasz doradztwa w zakresie marketingu i organizacji eventów? Potrzebujesz praktycznego wsparcia w zakresie e-commerce, konwersji, fulfillmentu czy strategii sprzedaży w sklepie internetowym? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

Skontaktuj się z nami