Kim jesteśmy
i co robimy?

Pomysł jest wart jedynie dolara, a dopiero jego realizacja milion!

Od 14 lat pomagamy polskim i zagranicznym przedsiębiorstwom działającym w obszarach B2B i B2C w skutecznym wdrażaniu działań działań marketingowych, eventowych i sprzedażowych, przy jednoczesnym mierzeniu zwrotu z inwestycji (ROI). Ważnym obszarem naszej specjalizacji jest również doradztwo dla e-commerce, oparte o prawie 4-letnie doświadczenie w stworzeniu i prowadzeniu sklepu internetowego wraz ze zbudowaniem od zera jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek internetowych w tej branży.





Więcej o nas:

Kamila Watras - Haftkiewicz

Lodołamacz Schematów / Współwłaściciel Stereomatic

Uważa, że 5 minut planowania oszczędza godzinę pracy. Zwolenniczka optymalizacji przestrzeni i procesów. Absolwentka stosunków międzynarodowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Doświadczenie zdobywała m.in. otwierając restaurację, czy koordynując najemców na budowach galerii handlowych. Wraz ze swoim mężem Damianem od 2009 roku prowadzi Agencję Stereomatic, a pod koniec 2017 roku zbudowali również e-commerce RedPike.pl - jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku wędkarskim. Wspólnie z Damianem tworzy podcast E Com On, w którym opowiadają o swoim praktycznym doświadczeniu z dziedziny marketingu, eventów i e-commerce. Wraz z dwiema niesamowitymi córkami Alą i Kają, mieszkają we Wrocławiu w zaprojektowanym przez Kamilę mieszkaniu. Miłośniczka gór i rowerowych wycieczek. Lubi czytać reportaże i chodzić z mężem do teatru.

Damian Haftkiewicz

Niszczyciel Konwencji / Współwłaściciel Stereomatic

Wierzy, że pomysł jest wart jedynie dolara, a dopiero jego realizacja milion. Z wykształcenia socjolog, dziennikarz i marketer. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w radio, a także w kilku międzynarodowych korporacjach. W 2007 roku stworzył firmę Stereomatic, którą od 2009 r. rozwija wraz ze swoją żoną Kamilą. Od tego czasu zrealizowali ponad 250 projektów marketingowych i eventowych w Polsce i w Europie. Dodatkowo pod koniec 2017 roku zbudowali e-commerce RedPike.pl - jedną z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek wędkarskich. Wspólnie z Kamilą tworzą podcast E Com On, w którym opowiadają o swoim praktycznym doświadczeniu z dziedziny marketingu, eventów i e-commerce. Prywatnie ojciec dwóch wesołych dziewczynek Ali i Kai, kolekcjoner płyt winylowych, "połykacz" książek, fotograf, pasjonat wycieczek rowerowych, gier strategicznych i RPG. Lubi gotować i łowić duże szczupaki.

01.

Czym się zajmujemy?

Stereomatic zajmuje się skutecznym planowaniem i wdrażaniem działań marketingowych, sprzedażowych i eventowych, a także doradztwem dla e-commerce w zakresie logistyki, BOK i innych działań i procesów operacyjnych. Najczęściej pracujemy z działami marketingu, sprzedaży, HR’u, PR’u. Naszymi klientami są zarówno duże i średnie polskie i międzynarodowe firmy, jak i sklepy internetowe, startup’y i softwarehouse’y. W każdym przypadku z jednej strony jesteśmy  architektem i kreatorem strategii i wizji danych rozwiązań, a z drugiej nasi klienci postrzegają nas jako “inwestora zastępczego”, który bierze pełną odpowiedzialność za efekt proponowanych pomysłów i kreacji. W każdym przypadku efektem naszej pracy ma być oczekiwany na etapie planowania zwrot z inwestycji, który potrafimy skutecznie zaplanować i rozliczyć.

02.

Kto pracuje z Klientami?

Trzon naszej firmy stanowią Kamila i Damian, którzy we wsparciu małego, ale zwinnego zespołu wewnętrznego pracują i bezpośrednio odpowiadają za każdy projekt. Wraz z nami pracuje cały zespół zewnętrznych partnerów, sprawdzonych podwykonawców i dostawców usług, których doświadczenie i wiedzę dopasowujemy do danego projektu eventowego, marketingowego czy e-commerce. Za ich działania odpowiadamy jak za własne. I to już od blisko 14 lat!

03.

Jak działamy?

Nie jesteśmy w stanie pracować dla każdej firmy. Dlaczego? Wszystkie projekty poprzedza wnikliwa analiza sytuacji klienta. Dopiero to pozwala nam ustalić, czy i w jakim zakresie jesteśmy w stanie wziąć odpowiedzialność za dany projekt np. event, strategię marketingową, czy za budowany od zera sklep internetowy. Tylko takie podejście buduje dwustronne zaufanie i daje naszym klientom gwarancję wysokiej jakości wykonanej usługi i zwrotu z inwestycji.

04.

Jak wygląda model współpracy?

Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie. To od danej firmy zależy zakres naszej odpowiedzialności.  Pracując przy danym projekcie możemy pełnić różne role. Możemy być konsultantem już istniejącego projektu, możemy go jedynie zaprojektować, ale wykonaniem klient zajmie się sam, albo (co dzieje się najczęściej) wziąć odpowiedzialność za pomysł oraz jego wdrożenie i rozliczenie (inwestoring zastępczy).

Chcesz z nami porozmawiać?

Szukasz doradztwa w zakresie marketingu i organizacji eventów? Potrzebujesz praktycznego wsparcia w zakresie e-commerce, konwersji, fulfillmentu czy strategii sprzedaży w sklepie internetowym? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

Wyślij zapytanie

Nasi kluczowi klienci

Zamów bezpłatną konsultację

Szukasz doradztwa w zakresie marketingu i organizacji eventów? Potrzebujesz praktycznego wsparcia w zakresie e-commerce, konwersji, fulfillmentu czy strategii sprzedaży w sklepie internetowym? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

Skontaktuj się z nami