fbpx

Jak mądrze wybrać hotel lub miejsce na event czy konferencję? Przykłady i dobre praktyki.

Stoisz przed wyborem lokalizacji na organizowany przez Ciebie event? W tym podcaście usłyszysz, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę przeprowadzając takie proces.

Posłuchaj Podcastu:

Podcast o eventach, słuchaj jak Ci najwygodniej:

W tym odcinku podcastu:

  • dzielmy się z Wami naszymi case studies, które dotyczą problemu wyboru miejsca na organizację eventu np. konferencji, kongresu, gali, jubileuszu czy imprezy integracyjnej – jak się okazuje, jest to poważny problem i wyzwanie dla wielu firm, które nie wiedzą jak sobie z tym poradzić.
  • Czy lepiej zorganizować event w hotelu, czy lepiej w tzw. miejscówce eventowej?
  • Na co zwrócić uwagę wybierając czy analizując plusy i minusy takiego miejsca?
  • Jakie pytania zadać działowi sprzedaży hotelu czy lokalizacji eventowej?
  • Jakie ukryte lub dodatkowe, a tym samym nieoczywiste koszty organizacji możemy spotkać organizując event w danym miejscu?
  • Jak na jakie kruczki należy uważać podpisując umowę z hotelem czy miejscówką eventową?

Myślisz o organizacji
wyjątkowego eventu
dla klientów lub pracowników?

Zastanawiasz się, jak pozyskać nowych klientów do współpracy,
i jak odświeżyć relacje z obecnymi? Co zrobić, aby Twoi pracownicy
byli bardziej zmotywowani i działali skuteczniej niż do tej pory?

Porozmawiajmy o tym

Szybki kontakt z nami: