fbpx

49: Ile kosztuje organizacja eventu i jak oszacować jego budżet i koszty?

Jednym z bardziej kluczowych elementów organizacji eventu, jest ustalenie budżetu. Wiele firm nie wie ile event może kosztować i nie wie, jak sprawdzić czy policzyć czy w ogóle ją na to stać. W tym odcinku opowiadamy ile kosztuje event i ile zarabia na jego organizacji firma eventowa.

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu

Opowiemy m.in. o tym:

  • ile kosztuje organizacja eventu?
  • jak dobrze policzyć budżet organizacji eventu i co się składają na koszty organizacji?
  • ile zarabia agencja eventowa na organizowanym evencie, wydarzeniu, spotkaniu dla klientów czy pracowników?
  • jak liczyć fee / wynagrodzenie agencji czy firmy eventowej?
  • jak przeprowadzić proces wyboru firmy, która zorganizuje nam nasze wydarzenie np. konferencję, galę, spotkanie dla klientów czy pracowników?
  • jak powinien wyglądać proces szacowania budżetu eventowego, aby działanie przyniosło nam to nie tylko satysfakcję, ale też wysoki zwrot z inwestycji?
  • jak połączyć organizowane eventy np. konferencje, spotkania firmowe, jubileusze, wydarzenia dla klientów czy pracowników ze strategią Twojej firmy?

Linki, które mogą być dla Ciebie istotne:

  • Case Studies do których odnosimy się w podcaście: KLIKNIJ
  • FAQ, w którym odpowiadamy na więcej pytań dotyczących kosztów organizacji eventu i procesów z tym związanych: KLIKNIJ
  • Podcast, w którym opowiadamy o audycie marketingowym, podczas którego znaleźliśmy ponad milion złotych oszczędności w obszarze marketingu w dwóch firmach naszych klientów: KLIKNIJ

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów się na rozmowę z nami

Sprawdź również: