fbpx

Działania Employee Experience dla Deichmann

Dla centrali Deichmann we Wrocławiu przygotowaliśmy konferencję połączoną z wydarzeniem integracyjnym i grą fabularną, która była zwieńczeniem wprowadzenia nowej polityki employer brandingowej.

Przeczytaj więcej

Firma Deichmann powstała w 1913 roku jako firma rodzinna i nadal pozostaje w rękach rodziny założycielskiej. Blisko 100 letnia historia firmy ma swój początek w mieście Essen, w samym sercu Zagłebia Ruhry w Niemczech. Dziś nadal znajduje się tam centrala Grupy.

Firma Deichmann posiada obecnie ponad 4 200 sklepów w 31 krajach na świecie i zatrudnia ponad 40 000 pracowników. Deichmann jest topową marką zarówno na niemieckim, jak i europejskim rynku obuwniczym.  W Polsce główna siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu.

Deichmann 
– początek współpracy

Firma Deichmann zaprosiła nas do rozmowy na temat zorganizowania wydarzenia dla pracowników centrali firmy. Spotkanie dla tej grupy interesariuszy odbywało się po raz pierwszy. Nie były więc znane założenia czy też dane, dotyczące poprzednich edycji spotkania.

Początkiem współpracy z Deichmann był Warsztat Startowy, który za każdym razem otwiera w naszej firmie proces pracy nad danym projektem. Podczas niego określiliśmy cele spotkania, zapoznaliśmy się z celami i misją firmy, opracowaliśmy również plan szans i zagrożeń przedsięwzięcia, a także ustaliliśmy priorytety, jakie stawiał przed nim nasz zleceniodawca.

W warsztatach udział wzięły osoby strategicznie zaangażowane w procesy marketingowe, employer brandingowe i HR’owe, a także prezes firmy Deichmann w Polsce.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów bezpłatną konsultację

Konferencja Deichmann
– warsztat i planowanie

Elementem Warsztaty Startowego, który odbyliśmy z klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad wydarzeniem, od którego rozpoczynamy każdy proces rozmawialiśmy m.in. o:

  • nowej polityce employer brandingowej firmy
  • celach, jakie firma Deichmann chce osiągnąć przez organizację przedsięwzięcia
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego przedsięwzięcia
  • wartościach firmy, które firma chciałaby aby zostały doświadczone przed uczestników spotkania w trakcie jego przebiegu
  • kluczowych informacjach strategicznych dotyczących firmie, które powinny zostać przekazane pracownikom w czasie spotkania
  • o pracownikach, którzy będą brali udział w tym spotkaniu
  • o tym, w jaki sposób będziemy mierzyć zwrot z inwestycji z tych działań.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy jak zorganizować wydarzenie, event, spotkanie, wydarzenie, aby przyniosło ono zwrot z inwestycji, a nie było jedynie “pustym kosztem”. Usłyszysz tu o wydarzeniach, które zrealizowaliśmy dla Deichmann, Skanska Property czy Eto Magnetic (case studies).

Konferencja Deichmann
– wybrane zdjęcia z realizacji

Konferencja Deichmann
– rezultat działań

Spotkanie odbyło się w dolnośląskim Zamku Kliczków, w którym udział wzięli pracownicy centrali Deichmann z Wrocławia.

Głównym elementem spotkania, była stworzona na potrzeby wydarzenia gra fabularna, w czasie której pracownicy Deichmann musieli powiązać uzyskane podczas wewnętrznej konferencji (team meetingu) informacje, z koniecznością rozwiązania zagadki kryminalnej.

Całość gry była ściśle powiązana z misją, strategią i wartościami firmy.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Zaprojektowaniu i wdrożeniu scenariusza wydarzenia
  • Doradztwie co do wyboru miejsca spotkania
  • Pełnej produkcji i reżyserii eventu
  • Logistyce wszystkich podwykonawców wydarzenia
  • Przygotowaniu, opracowaniu i wyprodukowaniu gry fabularnej, która zawierała elementy związane ze strategią employer brandingową firmy
  • Przygotowanie reportażu foto ze spotkania

Konferencja Deichmann
– podsumowanie i referencje

Spotkanie dla firmy Deichmann zostało podzielone na 4 części. W pierwszej miała miejsce wewnętrzna konferencja skierowana do pracowników firmy. Druga część stanowiła impreza integracyjny, w której odbył się występ jednego z topowych polskich kabaretów, a po nim dyskoteka z udziałem DJ Falcon 1. Kolejną trzecią częścią była gra fabularna, a ostatnią warsztaty gotowania. Wszystko składało się w jedną spójną całość i było połączone z nowym przekazem i wartościami firmy, które wdrożyliśmy w ramach projektu live experience.

W wyniku satysfakcjonującej obie strony współpracy firma Dechmann zleciła nam przygotowanie kolejnego spotkania dla tej samej grupy w kolejnym roku.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Zostaw swój numer telefonu i e-mail oraz krótko opisz temat rozmowy. Skontaktujemy się w ciągu 24h