fbpx

Jak nie marnować pieniędzy planując organizację eventu czy konferencji?

Ten odcinek naszego podcastu ten zainteresuje zwłaszcza osoby, które planują budżety eventowe w tym dyrektorów marketingu i sprzedaży B2B, dyrektorów HR, a także właścicieli firm i dyrektorów finansowych. Jeśli planujesz organizację eventu i nie chcesz marnować pieniędzy, to posłuchaj jakich błędów nie wolno popełniać, aby nie tracić pieniędzy.

Posłuchaj Podcastu

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

Ten odcinek jest dla Ciebie jeśli:

zastanawiasz się, jak mądrze zaplanować organizację eventu, konferencji, imprezy integracyjnej czy jubileuszu firmowego, aby nie tracić pieniędzy, a także co zrobić, aby nie przepalać budżetów na organizację eventu dla klientów, wyjazdu czy spotkania firmowego dla pracowników, czy konferencji.

Odcinek ten zainteresuje zwłaszcza: osoby, które planują budżety eventowe w tym dyrektorów marketingu i sprzedaży B2B, dyrektorów HR, a także właścicieli firm i dyrektorów finansowych.

Zobacz nasze case studies: https://www.stereomatic.pl/event-marketing-case-studies/

Chcesz zbudować
silne i wyjątkowe relacje
z klientami i pracownikami?

Zastanawiasz się, jak pozyskać nowych klientów do współpracy,
i jak odświeżyć relacje z obecnymi? Co zrobić, aby Twoi pracownicy
byli bardziej zmotywowani i działali skuteczniej niż do tej pory?

Porozmawiajmy o tym

Szybki kontakt z nami: