fbpx

Jak zorganizować event w Barcelonie i spotkać Roberta Lewandowskiego?

Chciałbyś zabrać swoich klientów na wyjątkowy wyjazd do Barcelony? Na event, podczas którego nie tylko zobaczysz Barcelonę oczami tubylców, ale również będziesz mieć szansę spotkać Roberta Lewandowskiego? Posłuchaj!

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu opowiadamy:

  • W tym odcinku podcastu dzielimy się z Wami case study eventu, który kilka lat temu zorganizowaliśmy w stolicy Katalonii, czyli w Barcelonie.
  • Motywem przewodnim tego wyjazdu, był mecz FC Barcelona – Real Madryt, a także szereg innych atrakcji, które przygotowaliśmy dla naszego klienta.
  • Czy warto zabrać swoich topowych klientów, albo w ramach nagrody najlepszych pracowników do Barcelony?
  • Jakie atrakcje możemy dla Was przygotować oprócz standardowego zwiedzania tego pięknego miasta?
  • Czy jesteśmy w stanie zorganizować spotkanie z Robertem Lewandowskim?

Na te i na inne pytania znajdziecie odpowiedź w najnowszym odcinku podcastu E Com On.

A case study wydarzenia o którym opowiadamy znajdziecie pod tym linkiem -> https://idz.do/casestudies

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Sprawdź również:

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.



    Wyjazd na mecz Barcelony

    Jakiś czas temu Robert Lewandowski oficjalnie został przedstawiony głównym napastnikiem gospodarzy Camp Nou. Długo wyczekiwany transfer zawodnika do FC Barcelony był wręcz zbawiennym ruchem dla całego klubu. Po licznych przegranych hiszpańskiej drużyny w 2021 roku, rozpoczęcie współpracy z Robertem Lewandowskim dało spore szanse na powrót Barcelony na wysokie szczeble ogólnego rankingu. Wzrosło także zainteresowanie meczami FC Barcelony.

    Wówczas pojawiły się pytania, jak zorganizować wyjazd firmowy do stolicy Katalonii z wejściem na mecz Blaugrany, oraz jak zaplanować spotkanie z Robertem Lewandowskim. Jeśli chciałbyś zabrać swoich pracowników lub topowych klientów na event do Barcelony, obejrzeć mecze jednego z najpopularniejszych na świecie zespołów oraz spędzić wyjątkowo czas w stolicy Katalonii (i nie tylko ;)), to ten wpis jest właśnie dla Ciebie!

    Kto zwykle organizuje eventy dla klientów i pracowników?

    Organizacja eventów i wyjazdów zwykle należy do zadania dyrektorów marketingu lub zarządu firmy. I mowa tu zarówno o wyjazdach w charakterze integracyjnym, jak i eventach organizowanych dla topowych klientów, lub najlepszych pracowników. To doskonały sposób na spotkanie z klientami, z którymi praca układa się owocnie i obiecująco, ale także organizacja takiego eventu może być świetnym pomysłem na docenienie i zmotywowanie pracowników.

    Nierzadko zaproszenie na wyjazd lub event jest jednym z podstawowych czynników motywujących zespół do efektywnej pracy. Często wyjazdami zagranicznymi motywowane są zarówno działy handlowe w dużych firmach, które mają na co dzień do czynienia z wieloma klientami, jak i zespoły IT, które zwykle pracują w swoim gronie i w spokoju realizują zadane projekty.

    Zdarza się, że wydarzenie lub wyjazd organizowane są w celu motywacji wewnętrznej całej firmy. Wówczas wyznaczany jest projekt i czas jego zakończenia, a po wypełnieniu obowiązków, pracownicy nagradzani są świetną imprezą lub wyjazdem do innego kraju, w którym czeka ich dużo atrakcji. Znając podstawowy cel organizacji wyjazdu lub eventu, którym może być właśnie chęć zamknięcia konkretnego projektu lub wzmocnienie relacji z obecnymi klientami, z łatwością można stworzyć i dopasować program eventu lub pobytu w danym miejscu, zgodnie z preferencjami uczestników.

    Integracja z pracownikami i klientami firmy – dlaczego jest tak ważna?

    Nie od dziś wiadomo, że spotkania integracyjne w firmach niosą za sobą wiele korzyści. To przede wszystkim możliwość zbudowania i wzmocnienia relacji pomiędzy pracownikami, a także wypracowanie w nich umiejętności współpracy (np. przy wspólnych grach integracyjnych). Co więcej, integracja pozwala zmniejszyć dystans na linii pracownik-pracodawca (oczywiście z zachowaniem rozsądnych granic). Wielu zatrudnionych przyznaje, że dostrzegając w pracodawcy cechy dobrego kolegi, są oni bardziej zmotywowani do pracy niż w przypadku chłodnej i sztywnej atmosfery w pracy.

    Ponadto zorganizowanie wyjazdu lub eventu może wpłynąć pozytywnie także na relacje z klientami i kontrahentami firmy. Poza stworzeniem okazji do luźniejszego porozmawiania o sprawach biznesowych, wycieczka do innego kraju może być okazją do nawiązania lepszego kontaktu i wzajemnego inspirowania się na ścieżce zawodowej. Co więcej, organizując wyjazd, który zrobi ogromne wrażenie na klientach, pokazujemy, że jesteśmy w stanie dokonać naprawdę wielkich rzeczy, aby zadbać o zadowolenie swoich kontrahentów.

    Event w Barcelonie Camp Nou
    Agencja Eventowa Wyjazd na Mecz FC Barcelona Lewandowski

     

    Jakie atrakcje zorganizować podczas pobytu w Barcelonie?

    Jednym z często wybieranych kierunków na organizację eventu (szczególnie gdy trwa światowa Liga Mistrzów), jest Barcelona. Wówczas warto zacząć od tego, jakie możliwości daje to miasto – należy zaznaczyć, że Barcelona to nie tylko kilka placów w centrum miasta, shoppingi, kolejka linowa i plaża, ale także miejsce, które daje bardzo ciekawe możliwości eventowe. To wdzięczne miasto zarówno do zorganizowania małego spotkania i prywatnego spędzania czasu, jak i aranżacji eventu, który będzie się wyróżniał ciekawymi atrakcjami.

    Choć Barcelona to duże miasto, można je bez problemu zwiedzić w kilka dni, tym samym zapewniając sobie i innym wiele interesujących zajęć. Już dwie noce w stolicy Katalonii wystarczą do zorganizowania pełnych emocji dni, jednak – w miarę możliwości – warto zatrzymać się w mieście na dłużej. Warto dodać, że Barcelona to zarówno część wielkomiejska, nocne życie i mnóstwo dobrych restauracji ze świetnym jedzeniem, jak i oczywiste atrakcje, takie jak oceanarium, czy wciąż budowana Sagrada Familia.

    Niecodzienne zajęcia

    Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę z tego, że miasto skrywa w sobie mnóstwo innych atrakcji, często popularniejszych wśród lokalnej społeczności, aniżeli wśród turystów. Można je znaleźć w poukrywanych w odleglejszych od centrum miasta dzielnicach, o których w przewodnikach znajdziemy niewiele informacji. Mowa tu oczywiście o winach i warsztatach gotowania. Barcelona bowiem otoczona jest różnymi winnicami, a sam kraj słynie z produkcji dobrego wina. Ponadto można tu znaleźć naprawdę interesujące lekcje kuchni hiszpańskiej, gdzie zajęcia prowadzone są przez lokalnych kucharzy, nierzadko uhonorowanych gwiazdkami Michelina.

    Nauka gotowania lokalnych, nietypowych potraw to sposób na zaskoczenie rodziny i przyjaciół. Warto więc skorzystać z lekcji w jednej z topowych szkół kulinarnych w Barcelonie, w której porad udzielają renomowani nauczyciele. Warto przy tym wspomnieć, że Ci sami nauczyciele prowadzą doskonałą restaurację, która jest otwarta 2 lub 3 razy w tygodniu, a żeby ją odwiedzić, należy dokonać wcześniejszych zapisów. Sama restauracja położona jest w jednej z bocznych dzielnic Barcelony, a biorąc udział w lekcjach, można zarówno nauczyć się przygotowywania smacznych potraw, jak i dobrze zjeść ;).

    Lot śmigłowcem i nie tylko

    Kolejną, jedną z mniej popularnych atrakcji Barcelony jest lot śmigłowcem nad samym miastem. Wówczas można przeżyć naprawdę doskonałą przygodę, podziwiając przy tym doskonałe widoki z lotu ptaka. Co więcej, przy odrobinie wysiłku można zorganizować zapierający dech w piersiach lot balonem nad Barceloną, lub wziąć udział w rajdzie starymi, klasycznymi samochodami. Dla fanów nowoczesnych, sportowych fur można przygotować jazdę Ferrari, Lamborghini, czy Porsche.

    Mówiąc o samochodach, nie sposób nie wspomnieć o różnych możliwościach poruszania się po mieście. Poza podróżowaniem autem, można skorzystać także z kolejki górskiej, pływania na łodziach po morzu, a niezwykłą frajdę może sprawić także jazda tramwajem. Warto wówczas wybrać się na przejażdżkę małą grupą i zarezerwować nieco więcej czasu, aby pojechać nieco dalej i zapewnić sobie ciekawe doznania podczas podróży tramwajem po charakterystycznych pagórkach ;).

    Atrakcje kulturalne

    Barcelona to także wszystkim znani Gaudi i Picasso. W mieście można ujrzeć liczne galerie z pracami artystów, ale warto także odwiedzić zachwycające ogrody Gaudiego, muzeum Picasso, czy wybrać się na spacer La Ramblą – jedną z najpopularniejszych ulic Barcelony. Ponadto stolica Katalonii słynie z dobrej muzyki i ciekawych koncertów.

    W mieście znajduje się mnóstwo klubów i duża hala, na której organizowane są występy światowych gwiazd. Jednym z miejsc robiących piorunujące wrażenie jest Pałac Muzyki Katalońskiej (Palau de la Música Catalana) – sala z bogato zdobionym sufitem, w który można wpatrywać się przez cały koncert ;). W Barcelonie można jednak znaleźć dużo więcej takich miejsc, niestety często pomijanych w standardowych planach wycieczek.

    Andora na wyciągnięcie ręki

    Warto dodać, że niedaleko Barcelony położona jest Andora – wówczas rano można wypić spokojną kawę na plaży w stolicy Katalonii, a po południu zjeżdżać na nartach w kraju, słynącym z wyjątkowych stoków ze wspaniałymi widokami ;). Po nartach warto wybrać się na zakupy, gdyż Andora to strefa wolnocłowa.

    Wówczas można zakupić w dobrych cenach luksusowe ubrania, sprzęt sportowy, zegarki i liczne prezenty dla bliskich. Warto zaznaczyć, że na narty w Andorze warto wybrać się w marcu, a to doskonały termin na organizację eventu w Barcelonie, gdyż właśnie wtedy Robert Lewandowski po raz pierwszy zmierzy się z „królewskimi” (Realem Madryt) w meczu na Camp Nou.

    Czy warto zorganizować wyjazd na mecze FC Barcelona dla klientów lub pracowników?

    Udział jako kibic w Lidze Mistrzów jest doskonałym pomysłem zarówno dla męskiego, jak i żeńskiego grona firmy lub klientów. Mecz FC Barcelony może być główną atrakcją całego wyjazdu do Hiszpanii. I tu należy szczerze przyznać, że jak dotąd mało kto miał możliwość uczestniczyć w meczu FC Barcelony z Robertem Lewandowskim na pozycji głównego napastnika ;). Warto więc wykorzystać tę okazję i zabrać swoich kontrahentów lub zespół firmy na wyjątkowe widowisko, podczas którego można zobaczyć na żywo grę drugiego najlepszego piłkarza świata (który pochodzi z Polski!) w reprezentacji FC Barcelony.

    Wyjazd na mecz FC Barcelona – jak go zorganizować?

    O ile wyjazd grupowy na mecz Barcelony można zorganizować samodzielnie, warto skorzystać z usług firm zajmujących się tym na co dzień. Znaczenie mają nie tylko ceny biletów, ale także losowy przydział miejsc przez klub, często wybierający odległe siedziska nawet przy jednoczesnej rezerwacji dla kilku osób. Kupno biletów nie jest jednak najtrudniejszą rzeczą. Organizując wyjście na mecz „na własną rękę”, pozbywamy się możliwości zasiądnięcia w strefie VIP-owskiej – a taką właśnie atrakcję jesteśmy w stanie zorganizować :).

    Rezerwując strefę VIP, umożliwiamy wydzielenie strefy firmowej z organizacją takich atrakcji jak catering na zamówienie, gadżety dla każdego z uczestników, poczęstunek winem, czy wcześniejsze wejście i zwiedzanie stadionu, który słynie z tak wyjątkowej historii. Ponadto w części stadionu znajduje się niesamowite muzeum, które zachwyci każdego kibica katalońskiej drużyny.

    Wyjazd Na Mecz Barcelony
    Event w Barcelonie Ile Kosztuje Dla Firmy

    Spotkanie z Robertem Lewandowskim – czy jest możliwe?

    Mówiąc prosto i zwięźle – tak, jesteśmy w stanie zorganizować dla Was spotkanie z Robertem Lewandowskim w strefie VIP ;).

    Ile kosztują bilety na mecze FC Barcelony?

    Przy zakupie biletów należy zwrócić uwagę przede wszystkim na miejsca na stadionie. Najtańsze bilety to oczywiście te na trybuny z najbardziej ograniczonym widokiem na murawę i znajdujące się najdalej (najwyżej) od boiska. Ponadto znaczenie ma także rywal drużyny i charakter zawodów. Warto pamiętać, że najdroższe bilety to te na trybunę o nazwie  „Tribuna”. Przy niej znajdują się ławki piłkarzy i trybuna honorowa. Ponadto jest to jedyna zadaszona trybuna.

    Jeśli planujesz kupić bilet, będziesz zobowiązany podać swoje dane adresowe i dane karty płatniczej. Do opłaty rezerwacyjnej zwykle doliczana jest dodatkowa opłata w postaci 2,50€ za każdy bilet. Przy zakupie możesz wybrać zarówno bilety na rozgrywkę, zwiedzanie stadionu i wizytę w muzeum, jak i na sam mecz.

    Jak zaplanować program pobytu w Barcelonie?

    Organizując event dla klientów lub pracowników w Barcelonie, konieczne będzie przygotowanie programu pobytu w mieście. Nie warto korzystać z gotowych planów wycieczek, gdyż są one zwykle nakierowane na najbardziej popularne miejsca odwiedzane przez tłumy turystów. Planując program pobytu, zwróć uwagę na potrzeby i zainteresowania uczestników wyjazdu, aby dobrać takie atrakcje, które będą interesujące dla wszystkich. Wybierz mniej oczywiste zajęcia, choćby takie jak odwiedzenie specyficznych, lokalnych restauracji z miejscowym klimatem i ciekawymi ludźmi w środku ;).

    Kiedy i jak zorganizować event w Barcelonie?

    Dobrym terminem na zorganizowanie wyjazdu grupowego jest czas po sukcesywnym zakończeniu projektu, lub termin w czasie przerwy pomiędzy ważnymi zleceniami. Warto wybierać także miesiące przerw świątecznych lub wakacji, gdy znacznie łatwiej jest wygenerować kilka wolnych dni.

    Organizując wyjazd lub event warto skorzystać z usług firmy zajmującej się strategicznym planowaniem i organizacją eventów (takiej jak nasza ;)). Wówczas nie musisz martwić się o to, aby sprawnie kupić bilety lub samodzielnie rezerwować miejsca na atrakcjach. Specjalizujemy się w organizacji wyjazdów nakierowanych pod charakter grupy, a naszym zadaniem jest wynalezienie jak najciekawszych atrakcji, które zrobią ogromne wrażenie na każdym z uczestników eventu.

    Stawiamy na niepowtarzalne atrakcje i dużo czasu poświęcamy na kontakt z lokalnymi dostawcami różnych usług, czy atrakcji. Znamy wielu Katalończyków i mieszkańców Barcelony, którzy są w stanie zaprowadzić w nas nieoczywiste miejsca na mapie miasta. Proces organizacji wydarzenia zagranicznego wygląda podobnie, jak organizacja eventu w Polsce, ale podwykonawcy mówią w innych językach i trzeba się z tym liczyć ;).

    Naszą pracę zaczynamy od spotkania z klientem, podczas którego omawia się cele wyjazdu. Ustalamy, po co jest on organizowany, do kogo ma być skierowany i kto ma na tym skorzystać. Następnie dobieramy atrakcje, biorąc pod uwagę, co lubią uczestnicy, a także jakie miejsca odwiedzili lub chcieliby odwiedzić. Dopiero później ustalamy szczegółowy program wyjazdu, który zdecydowanie różni się od tych standardowych, oferowanych przez biura turystyczne. Cechują nas ciekawe projekty, różnorodne atrakcje i brak powtarzalności, dlatego z chęcią zajmiemy się organizacją wyjazdu dla Ciebie, Twojej firmy, zespołu i klientów!

    Zadzwoń lub Napisz!