fbpx

Jubileusz 25-lecia firmy Press Glass w Polsce

Dla firmy Press Glass, jednej z największych polskich firm z branży budowlanej i europejskiego lidera w produkcji szkła zespolonego, przygotowaliśmy powiązany z ich strategią employee experience projekt 25-lecia firmy.

Przeczytaj więcej

Firma Press Glass, jest jednym z największych producentów szyb zespolonych w Europie. Firma posiada kilka zakładów produkcyjnych w Polsce, a także fabryki szkła w Chorwacji, Wielkiej Brytanii i USA. A 90% produkcji, jest sprzedawana za granicą.

Szkło wyprodukowane w Press Glass można znaleźć m.in. na budynkach w Nowym Yorku, G2 Arena w Rzeszowie, Ice Kraków, MCK Katowice, Muzeum II Wojny Światowej w Warszawie, Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni, Złota 44 – najwyższy budynek Unii Europejskiej, Hala Koszyki w Warszawie, Sky Tower we Wrocławiu, Dworzec Kolejowy Warszawa Wschodnia, czy Stary Browar w Poznaniu.

Firma jest liderem w swojej branży, a Pan Arkadiusz Muś, założyciel Press Glass w 2023 roku zajął 9 miejsce na liście najbogatszych Polaków według magazynu Forbes.

25-lecie Press Glass 
– cele biznesowe projektu

Firma Press Glass rozpoczęła z nami rozmowę pod kątem organizacji corocznego “christmas party”. Przy okazji tego wydarzenia nie była planowana komunikacja 25-lecia. Dopiero w trakcie rozmów, kiedy pokazaliśmy osobom, które w Press Glass zawiadywały projektem, jak w inny, to jest znacznie szerszy sposób, można podejść do tego tematu, zdecydowano o zmianie koncepcji eventu.

W wyniku rozmów z klientem doszliśmy wspólnie do wniosku, że wydarzenie to powinno mieć znacznie szczerszą i dużo bardziej rozbudowaną formę. Kiedy pokazaliśmy klientowi szanse i możliwości, jakie daje fakt komunikacji 25-lecia firmy, do projektu zostały zaangażowane osoby spoza działu marketingu (z którym rozpoczęliśmy rozmowę), w tym bezpośrednio właściciel firmy.

W przypadku firmy Press Glass, w zrozumieniu sytuacji klienta, jego celów biznesowych i oczekiwanych efektów, bez wątpienia pomogła nam bardzo dobra znajomość branży budowlanej i specyfiki jej działania. Przez co łatwiej i szybciej mogliśmy reagować na oczekiwania klienta, dopasowując się do stylu jego pracy.

 

 

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów rozmowę z nami

25-lecie Press Glass
– warsztat i planowanie projektu

Tak jak przy każdym projekcie i tutaj prace nad przygotowaniem i organizacją wydarzenia rozpoczęliśmy od analizy sytuacji, jaką zastaliśmy w firmie. Działania te odbyły się w trakcie tzw. warsztatu startowego, podczas którego, w ramach tzw. grupy roboczej, w której skład wchodzili m.in. przedstawiciele działów marketingu, HR i właściciel firmy rozmawialiśmy m.in. o:

  • celach, jakie poszczególne działy oraz właściciel firmy tj. Pan Arkadiusz Muś chcieliby osiągnąć poprzez przeprowadzenie tego projektu,
  • o przebiegu poprzednich wydarzeń, które były organizowane w firmie i działaniach z obszaru employee experience, które mają miejsce w firmie Press Glass,
  • o grupie docelowej, do której będzie kierowane wydarzenie, a więc o interesariuszach projektu (w tym pracownikach, którzy mają przybyć na to wydarzenie zza granicy),
  • o efektach, jakie klient chce osiągnąć przeprowadzając ten projekt,
  • pytaliśmy też o procesy zachodzące w firmie klienta, które mają być powiązane z 25-leciem firmy Press Glass,
  • omówiliśmy również szanse i zagrożenia, jakie może przynieść klientowi realizacja projektu.

Etap ten zakończył się m.in. przedstawieniem klientowi naszych rekomendacji, które pozwoliłyby mu w najlepszy i najbardziej dogłębny sposób osiągnąć założone cele i efekty projektu. Rekomendacje te dotyczyły m.in:

  • miejsca i terminu spotkania,
  • formuły i konwencji wydarzenia,
  • scenariusza i przebiegu spotkania,
  • elementów employer brandingowych, jakie powinny zostać powiązane z projektem, aby osiągnąć zamierzony efekt,
  • operatu szacunkowego budżetu wydarzenia – a więc zakresu inwestycji, czyli jakie środki klient musi przeznaczyć na projekt, aby określone podczas warsztatu startowego cele i efekty zostały zrealizowane.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy m.in. o tym, jak wyglądała realizacja 25-lecia Press Glass od kuchni, a także innych projektów jubileuszowych, za które braliśmy jako Stereomatic strategiczną odpowiedzialność. Między innymi mówimy tu o 70-leciu Hiab, 25-leciu Raben, 20-leciu De Dietrich, czy 20-leciu Phoenix Contact.

25-lecie Press Glass
– wybrane zdjęcia z realizacji

25-lecie Press Glass
– rezultat projektu

Przygotowania do wydarzenia, w którym udział wzięło ponad 350 zaproszonych gości i pracowników Press Glass z Polski i Europy odbyło się w hotelu Double Tree By Hilton w Łodzi, a nasza firma była odpowiedzialna za kompleksowe zaprojektowanie, wyprodukowanie i realizację wszystkich elementów projektu

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Przygotowanie i stworzenie strategii działań z zakresu employee experience, w których istotne znaczenie miały elementy polityki HR, komunikacji wewnętrznej i działań employer brandigowych, jakie prowadziła i wdrażała firma.
  • Przygotowaniu na potrzeby 25-lecia Press Glass muzyczno  – tanecznego widowiska, w którym udział wzięło ponad 50 artystów z Polski i zza granicy / w tym na wyprodukowaniu specjalnego koncertu z okazji 25-lecia firmy, którego gwiazdą byli Mateusz Ziółko i Krzysztof Pszona Band, a dodatkowo  specjalnymi elementami choreograficznymi koncert okrasiła grupa akrobatyczna Fly Cube.
  • Współpracy reżyserskiej przy scenariuszu wydarzenia z prowadzącym tj. Tomaszem Kammelem.
  • Zaprojektowaniu i wyprodukowanie wizualizacji oraz elementów i filmów 3D, a także specjalnej scenografii oraz mebli, które zostały stworzone na potrzeby eventu.
  • Bookingu gwiazdy zagranicznej tj. brytyjskiego artysty Myles’a Sanko, który po kilkudziesięciu koncertach, które zagrał w ramach europejskiej trasy koncertowej, przyjechał na prywatny koncert na zaproszenie Press Glass.
  • Przeprowadzeniu przetargu na obsługę techniczną i multimedialną wydarzenia – nagłośnienie, oświetlenie, multimedia – koordynacja działań.
  • Zaplanowaniu Afterparty – dyskoteka z Hirkiem Wroną.
  • Dobraniu cateringu – koordynacji cateringu i baru podczas wydarzenia / drobiazgowy wybór menu pod potrzeby wydarzenia (indywidualnie ustalane z szefem kuchni hotelu Double Tree by Hilton).
  • Przygotowaniu reportażu video i foto z wydarzenia.
  • Pełnej produkcji i reżyserii wszystkich elementów wydarzenia.
  • Wyreżyserowaniu filmu z okazji jubileuszu Press Glass, który stanowił integralną część ww. koncertu, a który po evencie został wydany w ilości kilku tysięcy egzemplarzy na DVD i rozdany jako pamiątka pracownikom firmy.

25-lecie Press Glass
– podsumowanie i referencje

W wydarzeniu wzięło udział ponad 350 pracowników i gości firmy Press Glass z Polski, Chorwacji i Wielkiej Brytanii.  Wydarzenie zostało bardzo wysoko ocenione przez pracowników firmy i jej właściciela tj. Pana Arkadiusza Musia.

Z uwagi na wykonaną przez nas pracę firma Press Glass zgodziła się udzielić nam referencji w zakresie działań strategicznych związanych z planowaniem wydarzenia, jak i samej produkcji i organizacji eventu oraz całego projektu.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Zostaw swój numer telefonu i e-mail oraz krótko opisz temat rozmowy. Skontaktujemy się w ciągu 24h




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności