fbpx

E Com On 11: Masz problem z wyborem agencji eventowej? Zobacz czy nie popełniasz jednego z tych błędów.

Każdy, kto kiedykolwiek organizował event, konferencje, czy spotkanie wie, że proces wyboru agencji eventowej, nie należy wcale do najłatwiejszych. Jeśli jesteś zleceniodawcą tj. firmą, która szuka organizatora wydarzenia, to ten odcinek jest dla Ciebie.

Poszłuchaj Podcastu:

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • dlaczego sposób, w jaki agencje eventowe przygotowują oferty frustruje dyrektorów marketingu, PR’u, HR’u czy zakupowców, którzy zlecają jej przygotowanie
  • jak organizacja eventu widziana jest oczyma zleceniodawcy wydarzenia, a więc klienta
  • dlaczego organizator eventów nie rozumie procesu zakupowego klienta, przez co bardzo często w ogóle nie dochodzi do realizacji wydarzenia
  • jak cała ta sytuacja wpływa na podwykonawców, do których agencje dzwonią np. rezerwując terminy, czy bookując przestrzenie eventowe i hotelowe
  • co by musiało się stać, aby klienci byli bardziej usatysfakcjonowani obsługą ich firm przez event managerów i chcieli wydawać więcej pieniędzy
  • do jakiej przemiany musi dojść w głowach agencji eventowych i branży MICE, aby dostosować się do oczekiwań firm zlecających organizację konferencji, team buildingów, gali czy wszelkiej maści innych wydarzeń eventowych

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach .

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.



    Zamów Bezpłatną Konsultację

    Masz dosyć "krystalicznych jak łza" chwalących się samymi sukcesami agencji eventowych? Wierzysz prawdziwym ludziom, którzy popełniają błędy, ale wiedzą, jak je rozwiązać? Szukasz agencji eventowej, która umie radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi? Umów się z nami na rozmowę i opowiedz o swoim wyzwaniu.

      Subskrybuj Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.