fbpx

46: Dlaczego tak wiele firm robi kiepskie eventy, albo nie robi ich wcale?

W kolejnym odcinku naszego podcastu porozmawiamy o tym dlaczego tak wiele firm kiepskie, a więc bez polotu, nudne, przaśne i marnej jakości eventy, albo nie robi ich wcale. W obu przypadkach bardzo wiele tracąc.

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu:

Opowiemy m.in. o tym:
  • dlaczego w tak wielu firmach pieniądze wydawane na organizacje wydarzeń np. konfrencji, spotkań integracyjnych, wyjazdów firmowych czy eventów dla klientów, są po prostu marnowane i nie przynoszą żadnego zwrotu z tej inwestycji
  • co jest powodem, że tak wiele firm robi te wydarzenia “kiepsko” i co to w ogóle oznacza “kiepski event”
  • powiemy też, dlaczego wiele firm, które mogłyby robić eventy nie robią ich w ogóle
  • na jakie problemy i przeszkody napotykają firmy podczas podejmowania decyzji o organizcji eventów
  • no i w końcu opowiemy o tym, dlaczego firmy tracą na robieniu kiepskich wydarzeń, jak i na nie robieniu eventów w ogóle
Linki, które mogą być dla Ciebie istotne:
  • Jak znaleźliśmy w firmach naszych klientów ponad milionowe oszczędności w zakresie pieniędzy wydawanych bezsensownie na działania marketingowe: https://idz.do/audytMarketingowy
  • Case Studies m.in. Skanska i Raben do których odnosimy się w podcaście https://idz.do/casestudies

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów Się Na Rozmowę z Nami

Sprawdź również: