fbpx

46: Dlaczego tak wiele firm robi kiepskie eventy, albo nie robi ich wcale?

W kolejnym odcinku naszego podcastu porozmawiamy o tym dlaczego tak wiele firm kiepskie, a więc bez polotu, nudne, przaśne i marnej jakości eventy, albo nie robi ich wcale. W obu przypadkach bardzo wiele tracąc.

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu:

Opowiemy m.in. o tym:
  • dlaczego w tak wielu firmach pieniądze wydawane na organizacje wydarzeń np. konfrencji, spotkań integracyjnych, wyjazdów firmowych czy eventów dla klientów, są po prostu marnowane i nie przynoszą żadnego zwrotu z tej inwestycji
  • co jest powodem, że tak wiele firm robi te wydarzenia “kiepsko” i co to w ogóle oznacza “kiepski event”
  • powiemy też, dlaczego wiele firm, które mogłyby robić eventy nie robią ich w ogóle
  • na jakie problemy i przeszkody napotykają firmy podczas podejmowania decyzji o organizcji eventów
  • no i w końcu opowiemy o tym, dlaczego firmy tracą na robieniu kiepskich wydarzeń, jak i na nie robieniu eventów w ogóle
Linki, które mogą być dla Ciebie istotne:
  • Jak znaleźliśmy w firmach naszych klientów ponad milionowe oszczędności w zakresie pieniędzy wydawanych bezsensownie na działania marketingowe: https://idz.do/audytMarketingowy
  • Case Studies m.in. Skanska i Raben do których odnosimy się w podcaście https://idz.do/casestudies

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Event To Dla Ciebie Nie Tylko Impreza?

Dla nas również! Dlatego być może znajdziemy wspólny mianownik do rozmowy, aby znaleźć sposób na powiązanie celów planowanego przez Ciebie eventu ze strategią Twojej firmy.

Umów Się Na Rozmowę

Sprawdź również: