fbpx

Trzyletni Cykl Warsztatów i Szkoleń dla Eto Magnetic

Dla Eto Magnetic zaprojektowaliśmy, wdrożyliśmy i kompleksowo zrealizowaliśmy trzyletni cykl warsztatów i szkoleń dla kierownictwa firmy, ściśle powiązany ze zmianą polityki employer brandingowej w firmie.

Przeczytaj więcej

Cykl Warsztatów dla Eto Magnetic
– kilka słów o firmie

Polski oddział Eto Magnetic we Wrocławiu będąc częścią Eto Gruppe stanowi drugi co do wielkości zakład produkcyjny firmy na świecie.

Firma produkuje produkty elektromagnetyczne do zastosowań motoryzacyjnych i przemysłowych. Kluczowe obszary działania obejmują rozwój pneumatycznych i hydraulicznych zaworów elektromagnetycznych.

Firma istnieje w Polsce od 2000 roku i zatrudnia ponad 500 osób.

Posłuchaj, co o projekcie, jego przebiegu i rezultatach mówi w naszym podcaście dyrektor firmy Eto Magnetic, Pan dr Krzysztof Żaba tj. zleceniodawca projektu (Case Study)

Eto Magnetic 
– początek współpracy

Początkiem współpracy z Eto Magnetic była potrzeba zorganizowania w firmie warsztatu / szkolenia związanego z wyzwaniami dotyczącymi rozwoju i zmiany struktury firmy. Przedsiębiorstwo rozrosło się, a nowe wyzwania i cele firmy nie były w pełni skorelowane z przygotowaniem pracowników przedsiębiorstwa do zaistniałych zmian.

Początkiem współpracy z Eto Magnetic był Warsztat Startowy, który za każdym razem otwiera w naszej firmie proces pracy nad danym projektem. Podczas niego określiliśmy problemy i wyzwania firmy, a przede wszystkim cele, do których ww. działania miały firmę doprowadzić w krótkim, średnim i długim okresie czasu.

W warsztacie i planowaniu działania udział wziął Dyrektor Zarządzający przedsiębiorstwa, który był głównym inicjatorem przedsięwzięcia.

Warsztaty dla Eto Magnetic
– warsztat i planowanie

Elementem Warsztatu Startowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad wydarzeniem, od którego rozpoczynamy każdy proces rozmawialiśmy m.in. o:

  • celach, jakie firma chce osiągnąć przez organizację przedsięwzięcia
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego przedsięwzięcia
  • wartościach firmy, które firma chciałaby aby zostały doświadczone przed uczestników spotkania w trakcie jego przebiegu
  • kluczowych informacjach strategicznych dotyczących firmy i jej pracowników
  • o tym, w jaki sposób będziemy mierzyć zwrot z inwestycji z tych działań
  • o powiązaniu projektu ze zmianami polityki employer brandingowej, do której przygotowywała się firma w tym okresie

Zamów bezpłatną konsultację

Chcesz podejść projektowo do organizacji eventów, szkoleń i warsztatów w Twojej firmie łącząc je ze strategią employer brandingową? Umów się na rozmowę i opowiedz o swoich problemach.

Eto Magnetic
– wybrane zdjęcia z realizacji

Warsztaty dla Eto Magnetic
– rezultat działań

W rezultacie nasza firma przygotowała, zaprojektowała i zrealizowała dla Eto Magnetic cykl szkoleń i warsztatów, które odbyły się w ciągu trzech lat.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Przygotowaniu założeń i podstaw realizacji warsztatów powiązanych z polityką employer brandingową firmy – poznanie oczekiwanych celów firmy, zdiagnozowanie problemu, przeprowadzenie audytu i warsztatu startowego
  • Przygotowanie strategicznego audytu z udziałem trenera / coacha wiodącego, którego diagnoza była podstawą przygotowania programu warsztatów
  • Pełnej produkcji i reżyseria cyklu spotkań (hotele, catering, sale szkoleniowe, część integracyjna)
  • Dobór tematyki warsztatów i trenerów pod konkretne cele i oczekiwania firmy
  • Przygotowanie raportu i audytu po zakończeniu cyklu warsztatowo – szkoleniowego

Warsztaty dla Eto Magnetic
– podsumowanie i referencje

W pierwszym sezonie (który trwał rok) wiodącym trenerem i coachem był Robert Kozak, były szef Brian Tracy International, jeden z topowych szkoleniowców w Polsce.

W drugim i trzecim roku warsztatów w spotkaniach udział wzięło kilkunastu trenerów, których ekspercka wiedza dotyczyła wybranych zagadnień i tematów związanych m.in. z zarządzaniem firmą, motywowaniem, finansami, prowadzeniem spotkań z pracownikami, sytuacjami kryzysowymi, asertywnością.

Spotkania odbywały się raz na 1-1,5 miesiąca (z wyłączeniem okresu wakacyjnego) w różnych obiektach na terenie Dolnego Śląska.

Łącznie odbyło się 13 spotkań w których udział wzięły osoby zarządzające firmą.

Jeśli mierzysz się z wyzwaniem organizacji warsztatów lub szkoleń dla Twojej firmy, które nie przynoszą oczekiwanych zwrotów z inwestycji i nie są Twoim zdaniem odpowiednio powiązane ze strategią employer brandingową, to umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o swoich wyzwaniach w tym zakresie.

Masz Problem z Employer Brandingiem w firmie?

Szukasz partnera w zakresie kompleksowego i strategicznego planowania oraz realizowania działań employer brandingowych w Twojej firmie? Umów się na bezpłatną konsultację i przedstaw problemy przed którymi stoisz.

Wyślij zapytanie

Posłuchaj Podcastu E Com On

    Subskrybuj Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.



    Skontaktuj się z nami