fbpx

Jubileusz 20-lecie Phoenix Contact

Dla Phoenix Contact, światowego lidera Industry 4.0, przygotowaliśmy wyjątkową konferencję połączoną z obchodami 20-lecia istnienia firmy w Polsce.

Przeczytaj więcej

20-lecie Phoenix Contact
– kilka słów o firmie

Firma Phoenix Contact jest światowym liderem produkcji komponentów, systemów i rozwiązań w dziedzinie elektroniki i automatyki.

Produkty Phoenix Contact znajdują szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach przemysłu. Między innymi są one związane z takimi dziedzinami jak fotowoltaika, elektronika, zarządzanie energią, automatyka budynkowa, budowa maszyn, gospodarka wodno-kanalizacyjna, przemysł motoryzacyjny i wiele innych.

W Polsce firma Phoenix Contact ma swoją siedzibę we Wrocławiu, a zakład produkcyjny w Nowym Tomyślu.

20-lecie Phoenix Contact
– początek współpracy

Firma Phoenix Contact zaprosiła nas do rozmów związanych z przygotowaniem konferencji Industry 4.0, której edycja rok wcześniej była przygotowana przez inną agencję. Na niej nie wszystko poszło do końca tak, jak firma tego oczekiwała, dlatego poproszono nas o doradztwo w sprawie przygotowania nowego wydarzenia, które z założenia miało być połączone z obchodami 20-lecia firmy w Polsce.

Podczas warsztatu zerowego, który został przeprowadzony z udziałem kluczowych w firmie osób, które odpowiadają za działania sprzedażowe, wizerunkowe, marketingowe, a także bezpośrednio z szefem firmy w Polsce,  określiliśmy cele i wyzwania co do planowanego spotkania. Dokonaliśmy audytu dotychczasowych działań eventowych, a także wspólnie opracowaliśmy kluczowe założenia i kierunki nowego spotkania.

Podczas planowania wydarzenia skupiliśmy się przede wszystkim na celach biznesowych, jakie firma chce osiągnąć przez organizację tego wydarzenia. Dopiero po ich poznaniu, wnikliwej analizie, przeprocesowaniu ich przez możliwości, szanse i zagrożenia co do różnych form organizacji wydarzenia, przygotowaliśmy dla klienta kilka koncepcji i rozwiązań, które pozwolą mu osiągnąć upragniony cel. Na końcu wspólnie wybraliśmy te najlepsze i przystąpiliśmy do wdrażania ich w życie.

Warto dodać, że firma Phonix Contact wybrała nasze rozwiązania dzięki doradczemu i konsultacyjnemu podejściu do organizacji wydarzenia.

20-lecie Phoenix Contact
– warsztat i planowanie

Elementem warsztatu zerowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad wydarzeniem, od którego rozpoczynamy każdy proces rozmawialiśmy m.in. o:

  • celach, jakie właściciel firmy chciałby osiągnąć poprzez organizację jubileuszu
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego
  • założeń konferencji Industry 4.0, która miała być elementem spotkania
  • przebiegu poprzednich wydarzeń, które były organizowane w firmie
  • grupie docelowej, do której będzie kierowane wydarzenie
  • biznesowych szansach i zagrożeniach projektu

Dopiero na podstawie zebranych informacji przystąpiliśmy do tworzenia wstępnych koncepcji i założeń działań marketingowych i PR’owych, które miały być elementem wydarzenia.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy m.in. o tym, jak wyglądała realizacja 20-lecia Phoenix Contact od kuchni, a także innych projektów jubileuszowych, za które braliśmy jako Stereomatic strategiczną odpowiedzialność. Między innymi mówimy tu o 25-leciu Press Glass, 25-leciu Raben, 20-leciu De Dietrich czy 70-leciu Hiab.

Zamów bezpłatną konsultację

Planujesz organizację jubileuszu swojej firmy? Interesuje cię biznesowe i całościowe podejście do projektu? Szukasz firmy, która weźmie pełną odpowiedzialność za zaplanowanie działań i za ich realizację? Umów się z nami na rozmowę i opowiedz o swoich wyzwaniach.

20-lecie Phoenix Contact
– wybrane zdjęcia z realizacji

20-lecie Phoenix Contact
– rezultat działań

Finałem spotkania, które odbyło się w hotelu Double Tree By Hilton w Łodzi, była konferencja powiązana z obchodami 20-lecia firmy, gdzie nasza firma była odpowiedzialna za kompleksowe zaprojektowanie, wyprodukowanie i realizację wszystkich elementów wydarzenia.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Przygotowaniu merytorycznej części konferencji, doboru tematyki, prelegentów i mówców
  • Współpracy reżyserskiej z Marcinem Prokopem – prowadzącym spotkanie
  • Na opracowaniu pomysłów i wyprodukowaniu części wieczornej wydarzenia tj. afterparty z okazji 20-lecia firmy
  • Wyprodukowaniu i wyreżyserowaniu filmu dedykowanego 20-leciu Phoenix Contact, a także dedykowanych wydarzeniu wizualizacji video (mapping)
  • Przeprowadzeniu przetargu na obsługę techniczną i multimedialną wydarzenia – nagłośnienie, oświetlenie, multimedia – koordynacja działań
  • Pełnej reżyserii i produkcji wydarzenia
  • Na przygotowaniu i koordynacji transmisji online konferencyjnej części wydarzenia
  • Catering – koordynacja cateringu i baru podczas wydarzenia / drobiazgowy wybór menu pod potrzeby wydarzenia (indywidualnie ustalane z szefem kuchni hotelu Double Tree by Hilton)
  • Przygotowanie reportażu video i foto ze spotkania

20-lecie Phoenix Contact
– podsumowanie i referencje

W evencie wzięło udział ponad 120 gości firmy, którzy przybyli na to wydarzenie z całej Polski.

Z uwagi na wykonaną przez nas pracę firma Phoenix Contact zgodziła się udzielić nam referencji w zakresie działań doradczo – konsultingowych związanych z planowaniem wydarzenia, jak i samej produkcji i organizacji eventu.

Jeśli mierzysz się z wyzwaniem organizacji jubileuszu swojej firmy, albo innego złożonego wydarzenia np. gali, konferencji, spotkania team-building czy wydarzenia zagranicznego, umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o swoich wyzwaniach w tym zakresie.

Planujesz organizację jubileuszu swojej firmy?

Szukasz kompleksowego doradztwa i wsparcia w zakresie organizacji gali, konferencji, jubileuszu, eventu dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację i przedstaw wyzwania przed którymi stoisz.

Wyślij zapytanie

Posłuchaj Podcastu E Com On

    Subskrybuj Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.



    Skontaktuj się z nami