fbpx

Jubileusz 20-lecie Phoenix Contact w Polsce

Dla Phoenix Contact, światowego lidera automatyki przemysłowej, przygotowaliśmy strategię obchodów 20-lecia firmy w Polsce, połączoną z konferencję hybrydową dotyczącą Industry 4.0. Projekt zorganizowaliśmy całościowo od A do Z.

Przeczytaj więcej

Firma Phoenix Contact jest światowym liderem produkcji komponentów, systemów i rozwiązań w dziedzinie elektroniki i automatyki.

Produkty Phoenix Contact znajdują szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach przemysłu. Między innymi są one związane z takimi dziedzinami jak fotowoltaika, elektronika, zarządzanie energią, automatyka budynkowa, budowa maszyn, gospodarka wodno-kanalizacyjna, przemysł motoryzacyjny i wiele innych.

W Polsce firma Phoenix Contact ma swoją siedzibę we Wrocławiu, a zakłady produkcyjne w Nowym Tomyślu i Rzeszowie.

UWAGA! W 2023 roku firma obchodzi rocznicę 100-lecia na świecie. Stereomatic bierze pełną odpowiedzialność również za te działania, które zawierają m.in. opracowanie strategii i realizacji działań wizerunkowych w obszarze employee experience i live experience, w tym za produkcję eventów dla pracowników i klientów firmy w ramach jubileuszu w Polsce.

20-lecie Phoenix Contact
– początek współpracy

Firma Phoenix Contact zaprosiła nas do rozmów związanych z przygotowaniem konferencji Industry 4.0, której edycja rok wcześniej była przygotowana przez inną agencję. Na niej nie wszystko poszło do końca tak, jak firma tego oczekiwała, dlatego poproszono nas o doradztwo w sprawie przygotowania nowego wydarzenia, opracowania kompleksowej strategii tego wydarzenia, które z założenia miało być połączone z obchodami 20-lecia firmy w Polsce.

Podczas warsztatu startowego, który został przeprowadzony z udziałem kluczowych w firmie osób, które odpowiadają za działania sprzedażowe, wizerunkowe, marketingowe, a także bezpośrednio z szefem firmy w Polsce,  określiliśmy cele i wyzwania co do planowanego spotkania. Dokonaliśmy audytu dotychczasowych działań z zakresu client experience, a także wspólnie opracowaliśmy kluczowe założenia i kierunki nowego spotkania.

Podczas planowania wydarzenia skupiliśmy się przede wszystkim na celach biznesowych, jakie firma chce osiągnąć przez organizację tego projektu. Dopiero po ich poznaniu, wnikliwej analizie, przeprocesowaniu ich przez możliwości, szanse i zagrożenia co do różnych form organizacji wydarzenia, przygotowaliśmy dla klienta kilka koncepcji i rozwiązań, które pozwolą mu osiągnąć upragniony cel. Na końcu klient otrzymał od nas rekomendacje, po czym przystąpiliśmy do wdrażania ich w życie.

Warto dodać, że firma Phonix Contact wybrała nasze rozwiązania dzięki doradczemu i konsultacyjnemu podejściu do organizacji wydarzenia.

 

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów Bezpłatną Konsultację

20-lecie Phoenix Contact
– warsztat i planowanie

Każdy projekt, który zawiera w sobie elementy dotyczące employer brandingu, marketingu B2B, wsparcia sprzedaży czy obszaru public relations rozpoczynamy od dogłębnego rozpoznania sytuacji biznesowej klienta. Tak było i w tym przypadku, gdzie elementem początkowym współpracy z Phoenix Contact było odbycie tzw. warsztatu startowego.

W trakcie spotkania z osobami strategicznie zarządzającymi relacjami z klientami, marketingiem oraz samą firmą  rozmawialiśmy o:

  • celach, jakie zarząd i kierownictwo firmy chcą osiągnąć po przez realizację tego projektu
  • efektach biznesowych, które mają być rezultatem tych działań
  • założeń konferencji Industry 4.0, która miała być elementem spotkania
  • przebiegu poprzednich wydarzeń, które były organizowane w firmie (w tym o efektach, rezultatach, słabych i mocnych stronach tych działań)
  • grupie docelowej, do której będzie kierowane wydarzenie (interesariusze projektu)
  • biznesowych szansach i zagrożeniach projektu, jakie możemy napotkać podczas jego realizacji

Etap ten zakończył się m.in. przedstawieniem klientowi naszych rekomendacji, które pozwoliłyby mu w najlepszy i najbardziej dogłębny sposób osiągnąć założone cele i efekty projektu. Rekomendacje te dotyczyły m.in:

  • strategii, jaką wspólnie obierzemy aby zrealizować cele klienta
  • miejsca i terminu spotkania,
  • formuły i konwencji wydarzenia,
  • scenariusza i przebiegu wydarzenia
  • elementów powiązanych z działaniami marketingowymi i wpierającymi sprzedaż w firmie Phoenix Contact, jakie powinny zostać powiązane z projektem, aby osiągnąć zamierzony efekt,
  • operatu szacunkowego budżetu wydarzenia – a więc zakresu inwestycji, czyli jakie środki klient musi przeznaczyć na projekt, aby określone podczas warsztatu startowego cele i efekty zostały zrealizowane.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy m.in. o tym, jak wyglądała realizacja 20-lecia  Phoenix Contact od kuchni, a także innych projektów jubileuszowych, za które braliśmy jako Stereomatic strategiczną odpowiedzialność. Między innymi mówimy tu o 70-leciu Hiab, 25-leciu Raben, 20-leciu De Dietrich, czy 25-leciu Press Glass.

20-lecie Phoenix Contact
– wybrane zdjęcia z realizacji

20-lecie Phoenix Contact
– rezultat działań

Finałem projektu, było spotkanie, które odbyło się w hotelu Double Tree By Hilton w Łodzi. Wydarzenie składało się z konferencji Industry 4.0 powiązanej z obchodami 20-lecia firmy w Polsce.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Drobiazgowym przygotowaniu kompleksowej strategii projektu, w którego skład wchodziły elementy z obszaru live experience i public relations
  • Przygotowaniu merytorycznej części konferencji, doboru tematyki, prelegentów i mówców
  • Współpracy reżyserskiej z Marcinem Prokopem – prowadzącym spotkanie
  • Na opracowaniu pomysłów i wyprodukowaniu części wieczornej wydarzenia tj. afterparty z okazji 20-lecia firmy
  • Wyprodukowaniu i wyreżyserowaniu filmu dedykowanego 20-leciu Phoenix Contact, a także dedykowanych wydarzeniu wizualizacji video (mapping)
  • Przeprowadzeniu przetargu na obsługę techniczną i multimedialną wydarzenia – nagłośnienie, oświetlenie, multimedia – koordynacja działań
  • Pełnej reżyserii i produkcji wydarzenia
  • Na przygotowaniu i koordynacji transmisji online konferencyjnej części wydarzenia (wydarzenie hybrydowe zrealizowane na 3 lata przed pandemią)
  • Catering – koordynacja cateringu i baru podczas wydarzenia / drobiazgowy wybór menu pod potrzeby wydarzenia (indywidualnie ustalane z szefem kuchni hotelu Double Tree by Hilton)
  • Przygotowanie reportażu video i foto ze spotkania

20-lecie Phoenix Contact
– podsumowanie i referencje

W evencie wzięło udział ponad 120 gości firmy, którzy przybyli na to wydarzenie z całej Polski. Z uwagi na wykonaną przez nas pracę firma Phoenix Contact zgodziła się udzielić nam referencji w zakresie działań związanych ze strategicznym zaplanowaniem projektu, jak i samej produkcji i organizacji eventu.

W 2023 roku firma Stereomatic jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii i realizację działań z okazji 100-lecia firmy na świecie.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Zostaw swój numer telefonu i e-mail oraz krótko opisz temat rozmowy. Skontaktujemy się w ciągu 24h




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności

    Szybki Kontakt z nami: