fbpx

Jubileusz 100-lecie Phoenix Contact
– Zobacz Making of z tego eventu:

Event z okazji 100-lecia Phoenix Contact:
Szczegóły Projektu:

Na wydarzenie składało się:

  • gala z okazji 100-lecia firmy skierowana do pracowników
  • dedykowana gra fabularna, której scenariusz został oparty o 100-letnią historię firmy, którą w całości wymyśliła i wyprodukowała Agencja Stereomatic z Wrocławia
  • warsztaty kulinarne poprowadzone przez Karola Okrasę
  • uroczysty bankiet i kolacja oraz dyskoteka poprowadzona przez Hirka Wronę

Reportaż z jubileuszu firmy Phoenix Contact, który kompleksowo tj. od A do Z zaprojektowała i zrealizowała Agencja Eventowa Stereomatic z Wrocławia, znajdziesz TUTAJ

 

ILOŚĆ OSÓB: 70
MIEJSCE: Hotel Ostoja Chobienice
Odpowiedzialność Stereomatic: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)
Czas przygotowania projektu: 7 miesięcy

Potrzebujesz Pomocy i Kompleksowej Organizacji Eventu?

Zostaw swój numer i e-mail. Skontaktujemy się nie później niż w ciągu 24h.




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności

    100-lecie Phoenix Contact
    – Zobacz Reportaż Foto:

    Opis projektu:

    Firma Phoenix Contact po raz kolejny powierzyła nam realizację swojego wydarzenia. Tym razem podjęliśmy się organizacji topowego dla tej firmy eventu w 2023 roku to jest projektu 100-lecia firmy na świecie, który kierowany był zarówno do klientów firmy (zobacz RELACJĘ), a także do pracowników.

    Wydarzenie integracyjne, które przygotowywaliśmy ponad pół roku, było ściśle powiązane z polityką employer brandingową przedsiębiorstwa i było współtworzone z kluczowymi osobami w Phoenix Contact, które są odpowiedzialne za ten obszar tj. zarząd i osoby z działu HR, komunikacji oraz marketingu.

    Relację z tego eventu, który również zaplanowała i zrealizowała wrocławska agencja eventowa Stereomatic znajdziesz TUTAJ.

    Punktem kulminacyjnym wydarzenia, była tworzona przez kilka miesięcy gra fabularna, podczas której pracownicy Phoenix Contact “przenieśli się” 100-lat w przeszłość i spotkali założyciela firmy Hugo Knümanna. W trakcie 4 godzinnej zabawy musieli rozwiązać kryminalną zagadkę i wcielając się w detektywów znaleźć sprawcę kradzieży patentu założyciela firmy.

    Nagrodą dla uczestników gry, były warsztaty kulinarne, które przygotował i poprowadził znany i ceniony kucharz Karol Okrasa.

    Producentem i reżyserem całości wydarzenia oraz pomysłodawcą formatu, był Damian Haftkiewicz, CEO / Niszczyciel Konwencji w Agencji Eventowej Stereomatic z Wrocławia, którego wspierał kilkuosobowy zespół agencji, kierowany przez Kamilę Watras – Haftkiewicz, CFO / Lodołamacza Schematów. Relację prasową z tego wydarzenia znajdziesz TUTAJ.