fbpx

Kompleksowa Obsługa
Public i Media Relations

W ramach organizowanych projektów eventowych i marketingowych oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie Public Relations, Media Relations oraz CSR, a także współpracę z influencerami, blogerami czy liderami opinii.

Zobacz więcej

Wsparcie PR i Media Relations 
– na czym polega ta usługa?

W ramach organizowanych eventów wspierających m.in. marketing B2B, sprzedaż, launching usług lub produktów, jubileusz firmy itp., oferujemy kompleksowe planowanie i obsługę Public Relations, Media Relations oraz Corporate Social Responsibility.

Działania te planujemy i realizujemy w taki sposób, aby przyniosły one firmie policzalny efekt, który będzie można zmierzyć i rozliczyć po zakończeniu projektu (return of investment). Działania tego typu bardzo często są elementem większej strategii, którą współtworzymy dla naszych klientów.

Efekty naszych wybranych projektów możesz zobaczyć poniżej. 

Wsparcie Public i Media Relations
– jak rozpoczynamy współpracę?

Działania PR, Media Relations czy CSR zawsze planujemy i wdrażamy po wcześniejszym szczegółowym rozpoznaniu celów biznesowych klienta. Traktujemy je jako narzędzia, które mają pomóc w realizacji strategii danej firmy. Jako większą całość “układanki”, której obrazem ma być policzalny zwrot z inwestycji (ROI) w dane działania.

Pomaga w tym nasze autorskie rozwiązanie polegające przeprowadzeniu klienta przez cały proces planowania i wdrażania działań Public Relations, Media Relations czy CSR. Został on wykorzystany i sprawdził się m.in. przy zrealizowanych przez naszą firmę eventach B2B dla m.in. Raben, Phoenix Contact, De Dietrich, Orlen Gaz, Hiab czy T-Systems.

Proces ten rozpoczynamy od Warsztatu Startowego, podczas którego omawiamy 3 kluczowe aspekty organizacji wydarzenia:

  • CO dany projekt PR, Media Relations czy CSR będzie komunikował – określamy w nim m.in. cele projektu i jego oczekiwane przez klienta efekty
  • DO KOGO będzie komunikowany przekaz – tu tworzymy persony odbiorców  projektu i mapujemy działania realizowane do tej pory przez firmę do interesariuszy projektu
  • JAK będziemy to komunikować – na końcu tego procesu ustalamy “plan drogi”, która pozwoli nam osiągnąć zamierzony przez klienta cel biznesowy, a także przedstawiamy ofertę i propozycje realizacji tego projektu

Dzięki ww. procesowi nasi klienci są w stanie jeszcze przed podjęciem decyzji i kroków zmierzających do wydania często sporych kwot na organizację tego typu projektów, które chcą lub zamierzają przeznaczyć na działania ocenić, czy i które wypracowane podczas Warsztatu rozwiązania są dla nich najlepsze.

Proces ten daje także możliwość poznania nas jako agencji “w akcji”, jeszcze przed rozpoczęciem często wielomiesięcznej współpracy przy wdrożeniu projektu, dając przedsmak tego, jak współpraca będzie się układać w przyszłości.

Szukasz Wsparcia PR, Media Relations lub CSR?

Chcesz Połączyć Planowany Event Ze Strategią Marketingową Twojej Firmy? Kliknij w poniższy przycisk i umów się na krótką rozmowę, abyśmy mogli sprawdzić jak możemy Ci najlepiej pomóc.

Wyślij Zapytanie

Działania PR, Media Relations i CSR
– z kim najczęściej pracujemy?

Z naszego wsparcia w tym zakresie najczęściej korzystają:

  • Szefowie marketingu i/lub sprzedaży, którzy chcą ściśle powiązać planowane działania ze strategią swojej firmy, eventami, działaniami wizerunkowymi i PR’owymi
  • Osoby, które w ramach planowanych działań marketingowych i PR’owych chcą zaplanować i przeprowadzić działania z wykorzystaniem mediów tj. prasy, radia, telewizji, influencerów, portali internetowych, blogerów, podcasterów, liderów opinii, celebrytów itp.
  • Firmy, które szukają agencji eventowo – marketingowej, która rozumie różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C, która dysponuje praktycznym doświadczeniem w tym wymiarze i która potrafi to wykorzystać oraz zastosować w planowanych projektach i wydarzeniach
  • Przedsiębiorstwa, które nie dysponują odpowiednimi zasobami i czasem, aby kompleksowo przygotować i zrealizować taki projekt (np. mają zbyt mały dział marketingu albo w ogóle go nie mają).

Jaki Możemy Cię wesprzeć?

Konferencje Prasowe

Kompleksowo planujemy i przeprowadzamy działania związane z budowaniem relacji z mediami, których finałem jest konferencja prasowa lub eventy skierowane do liderów opinii

Działania CSR

W ramach planowanych działań Public Relations planujemy i kompleksowo organizujemy działania, mające na celu budowanie relacji ze społecznościami m.in. lokalnymi

Launchung Produktu

W ramach działań eventowych i wizerunkowych projektujemy i realizujemy działania wspierające premierę nowego produktu np. samochodu, marki, usługi.

Otwarcia Inwestycji

Wydarzenia polegające na celebracji otwarcia nowej siedziby firmy np. biura, fabryki, oddziału, ściśle powiązane ze strategią wizerunkową, marketingową i PR'ową danego rzedsiębiorstwa

Działania PR, Media Relations i CSR
– dlaczego warto współpracować z nami?

  • Bo mamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z mediami, blogerami, influencerami, celebrytami czy liderami opinii
  • Bo rozumiemy różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C i mamy duże doświadczenie w pracy w tym obszarze m.in. dla takich firm jak Raben, Press Glass, Sievert, ECE, Orlen Asfalt, czy Skanska
  • Bo każdorazowo działania Public Relations, Media Relations czy CSR są dla nas jedynie częścią “układanki”, a nie oderwanymi od całości elementami
  • Bo za każdym razem projekt tworzymy “od zera”, gdyż wiemy, że dzięki dostosowaniu rozwiązań do specyfiki danej branży oraz celów konkretnej firmy, można osiągnąć bardziej owocne rezultaty (potrafimy policzyć zwrot z inwestycji z takich działań)
  • Bo przy każdym projekcie ustalamy zmienne, dzięki którym będziemy mierzyć ustalone na etapie planowania cele, planując zwrot z inwestycji z tych działań
  • Bo bierzemy odpowiedzialność za cały proces planowania i organizacji danego projektu od A do Z.

Efekty naszych dotychczasowych działań możesz zobaczyć poniżej.

Szukasz pomocy Public i Media Relations?

Wyślij zapytanie wypełniając prosty formularz, abyśmy mogli lepiej poznać Twoje cele i oczekiwania. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

Nasi wybrani klienci

Działania Public & Media Relations i CSR
– nasze obszary specjalizacji

Pracując dla firm sprzedających w modelu B2B najczęściej uczestniczymy w procesie planowania i organizacji następujących wydarzeń:

  1. Konferencja wspierająca sprzedaż
  2. Spotkania z udziałem liderów opinii np. celebrytów, blogerów, inlfuencerów
  3. Konferencja Prasowa
  4. Event z okazji jubileuszu istnienia firmy
  5. Road Show
  6. Konferencja brażowa
  7. Launching produktu / usługi
  8. Otwarcia obiektów / inwestycji / fabryk
  9. Udział firmy w targach (polskich i zagranicznych)

Zobacz nasze pozostałe usługi
– eventy i marketing

Skontaktuj się z nami