fbpx

Konferencja Clients Experience dla T-Systems

Dla firmy T-Systems, spółki należącej do T-Mobile, zorganizowaliśmy projekt live marketingowy, na który składała się m.in. konferencję połączoną z dedykowaną grą fabularną wspierającą budowanie relacji B2B.

Przeczytaj więcej

Firma T-Systems jest częścią T-Mobile i istnieje w Polsce blisko 25 lat. Specjalizuje się w złożonych i wyselekcjonowanych projektach informatycznych.

W ich skład wchodzą m.in. usługi związane z Managed IT, czyli z outsourcingiem usług teleinformatycznych. Z Data Center, a więc usługi polegające na przechowywaniu danych w obiektach Deutsche Telekom AG czy z sieciami komputerowymi. Dodatkowo firma zajmuje się wdrożeniami systemów ERP.

T-Systems, jest jedną z niewielu firm na polskim rynku, która potrafi kompleksowo dostarczać i łączyć w jedną całość technologie informatyczne i telekomunikacyjne.

T-Systems 
– początek współpracy

Firma T-Systems zaprosiła nas do rozmów na temat zorganizowania wydarzenia, którego uczestnikami mieli być kluczowi klienci firmy, a także nowi potencjalni klienci przedsiębiorstwa.

Celem spotkania, było zaangażowanie uczestników eventu w interakcje z marką, aby podczas zaprojektowanych do tego celu działań zaproszone osoby doświadczyły i zrozumiały, jakie wartości niesie ze sobą współpraca z T-Systems. Wyzwanie nie było łatwe, gdyż było głównym jego celem było generowanie potencjalnych leadów B2B. 

Początkiem współpracy był Warsztat Startowy, który za każdym razem otwiera proces pracy nad danym projektem. Podczas niego określiliśmy cele biznesowe przedsięwzięcia, zapoznaliśmy się z usługami firmy, z jej strategią, opracowaliśmy również plan szans i zagrożeń przedsięwzięcia i ustaliliśmy priorytety, jakie stawiał przed nim nasz zleceniodawca.

W warsztatach udział wzięły osoby strategicznie zaangażowane w procesy sprzedażowe i marketingowe w firmie.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów bezpłatną konsultację

T-Systems 
– warsztat i planowanie

Elementem Warsztatu Startowego, który odbyliśmy z klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad danym projektem, od którego rozpoczynamy każdy proces rozmawialiśmy, była rozmowa m.in. o:

  • problemach, z jakimi boryka się ich firma w relacjach biznesowych ze swoimi klientami
  • celach, jakie firma chce osiągnąć przez organizację przedsięwzięcia
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego tegoż projektu
  • produktach, usługach i rozwiązaniach firmy
  • grupach docelowych wydarzenia (buyer personach)
  • kluczowych informacjach, jakie mają być przekazane uczestnikom podczas wydarzenia i zapamiętane przez nich (doświadczone w praktyce) podczas eventu
  • o tym, w jaki sposób będziemy mierzyć zwrot z inwestycji z tych działań.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy jak zorganizować wydarzenie, które może znacząco pomóc we wsparciu Twoich celów biznesowych. Mówimy tu m.in. o generowaniu leadów, budowaniu wizerunku firmy, cross sellingu, zwiększeniu rozpoznawalności marki, generowaniu ruchu potencjalnych klientów do Twojej firmy / na stronę internetową, czy po prostu o sprzedaży towarów i usług.

Konferencja T-Systems
– wybrane zdjęcia z realizacji

Konferencja T-Systems
– rezultat działań

Prace nad wydarzeniem trwały 6 miesięcy. Finalnie spotkanie odbyło się w hotelu Głęboczek Vine & Resort Spa, do którego przyjechało kilkudziesięciu kluczowych klientów T-Systems (obecnych i potenchalnych)

Głównym elementem spotkania, była stworzona na potrzeby wydarzenia gra fabularna, podczas której klienci firmy mogli poznać produkty i rozwiązania T-Systems, doświadczając za pomocą zabawy i grywalizacji (clients experience)

Szczegółowy scenariusz gry został ściśle powiązany z produktami i usługami T-Systems.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Zaprojektowaniu i wdrożeniu scenariusza wydarzenia
  • Powiązaniu ww. działania ze strategią sprzedażową T-Systems
  • Doradztwie co do wyboru miejsca spotkania
  • Pełnej produkcji i reżyserii eventu
  • Logistyce wszystkich podwykonawców wydarzenia
  • Przygotowaniu, opracowaniu i wyprodukowaniu gry fabularnej lokującej w niej usługi i rozwiązania T-Systems
  • Przygotowanie reportażu video i foto ze spotkania

Konferencja T-Systems
– podsumowanie i referencje

Konferencja została podzielona na trzy części. Na początku uczestnicy spotkania wzięli udział w grze fabularnej, następnie w konferencji, aby na końcu wziąć udział w eleganckiej kolacji i bankiecie, której atrakcją był koncert Ani Szarmach i pokazy barmańskie.

Spotkanie pozwoliło też wygenerować cenne leady sprzedażowe, dzięki skutecznemu zaprojektowaniu eventu i powiązaniu go z lejkami sprzedażowymi istniejącymi w firmie.

Jeśli mierzysz się z wyzwaniem organizacji działań wspierających sprzedaż w swojej firmy, albo innego złożonego projektu wykorzystującego elementy live marketingu np. gali, konferencji, spotkania team-building czy wydarzenia zagranicznego, umów się z nami na krótką rozmowę abyśmy porozmawiali o Twoich celach.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Zostaw swój numer telefonu i e-mail oraz krótko opisz temat rozmowy. Skontaktujemy się w ciągu 24h




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności