fbpx

Konferencja i Wsparcie Sprzedaży dla T-Systems

Dla firmy T-Systems, spółki należącej do T-Mobile, zorganizowaliśmy konferencję połączoną z grą fabularną, której celem były działania wspierające relacje z klientami B2B.

Przeczytaj więcej

Konferencja T-Systems Polska
– kilka słów o firmie

Firma T-Systems jest częścią T-Mobile i istnieje w Polsce blisko 25 lat. Specjalizuje się w złożonych i wyselekcjonowanych projektach informatycznych.

W ich skład wchodzą m.in. usługi związane z Managed IT, czyli z outsourcingiem usług teleinformatycznych. Z Data Center, a więc usługi polegające na przechowywaniu danych w obiektach Deutsche Telekom AG czy z sieciami komputerowymi. Dodatkowo firma zajmuje się wdrożeniami systemów ERP.

T-Systems, jest jedną z niewielu firm na polskim rynku, która potrafi kompleksowo dostarczać i łączyć w jedną całość technologie informatyczne i telekomunikacyjne.

T-Systems 
– początek współpracy

Firma T-Systems zaprosiła nas do rozmów na temat zorganizowania wydarzenia, którego uczestnikami mieli być kluczowi klienci firmy, a także nowi potencjalni klienci przedsiębiorstwa.

Celem spotkania, było zaangażowanie uczestników eventu w interakcje z marką, aby podczas zaprojektowanych do tego celu działań zaproszone osoby doświadczyły i zrozumiały, jakie wartości niesie ze sobą współpraca z T-Systems. Wyzwanie nie było łatwe.

Początkiem współpracy był warsztat zerowy, który za każdym razem otwiera proces pracy nad danym projektem. Podczas niego określiliśmy cele biznesowe przedsięwzięcia, zapoznaliśmy się z usługami firmy, z jej strategią, opracowaliśmy również plan szans i zagrożeń przedsięwzięcia i ustaliliśmy priorytety, jakie stawiał przed nim nasz zleceniodawca.

W warsztatach udział wzięły osoby strategicznie zaangażowane w procesy sprzedażowe i marketingowe w firmie.

T-Systems 
– warsztat i planowanie

Elementem warsztatu zerowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad wydarzeniem, od którego rozpoczynamy każdy proces rozmawialiśmy m.in. o:

  • celach, jakie firma chce osiągnąć przez organizację przedsięwzięcia
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego przedsięwzięcia
  • produktach, usługach i rozwiązaniach firmy
  • grupach docelowych wydarzenia
  • kluczowych informacjach, jakie mają być przekazane uczestnikom podczas wydarzenia i zapamiętane przez nich (doświadczone w praktyce) podczas eventu
  • o tym, w jaki sposób będziemy mierzyć zwrot z inwestycji z tych działań.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy jak zorganizować wydarzenie, event, spotkanie, wydarzenie, aby przyniosło ono zwrot z inwestycji, a nie było jedynie “pustym kosztem”. Usłyszysz tu o wydarzeniach, które zrealizowaliśmy dla Deichmann, Skanska czy Eto Magnetic (case studies).

Zamów bezpłatną konsultację

Planujesz organizację spotkania wspierającego sprzedaż? Chcesz mierzyć i liczyć zwrot z inwestycji z tych działań. Chcesz podejść projektowo do organizacji spotkań handlowych w Twojej firmie. Umów się na rozmowę i opowiedz o swoich wyzwaniach.

Konferencja T-Systems
– wybrane zdjęcia z realizacji

Konferencja T-Systems
– rezultat działań

Finalnie spotkanie odbyło się w hotelu Głęboczek Vine & Resort Spa, do którego zjechało kilkudziesięciu kluczowych klientów T-Systems.

Głównym elementem spotkania, była stworzona na potrzeby wydarzenia gra fabularna, podczas której klienci firmy mogli poznać produkty i rozwiązania T-Systems, doświadczając za pomocą zabawy i grywalizacji.

Szczegółowy scenariusz gry został ściśle powiązany z produktami i usługami T-Systems.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Zaprojektowaniu i wdrożeniu scenariusza wydarzenia
  • Doradztwie co do wyboru miejsca spotkania
  • Pełnej produkcji i reżyserii eventu
  • Logistyce wszystkich podwykonawców wydarzenia
  • Przygotowaniu, opracowaniu i wyprodukowaniu gry fabularnej lokującej w niej usługi i rozwiązania T-Systems
  • Przygotowanie reportażu video i foto ze spotkania

Konferencja T-Systems
– podsumowanie i referencje

Konferencja została podzielona na trzy części. Na początku uczestnicy spotkania wzięli udział w grze fabularnej, następnie w konferencji, aby na końcu wziąć udział w eleganckiej kolacji i bankiecie, której atrakcją był koncert Ani Szarmach i pokazy barmańskie.

Jeśli mierzysz się z wyzwaniem organizacji jubileuszu swojej firmy, albo innego złożonego wydarzenia np. gali, konferencji, spotkania team-building czy wydarzenia zagranicznego, umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o swoich wyzwaniach w tym zakresie.

Planujesz organizację jubileuszu swojej firmy?

Szukasz kompleksowego doradztwa i wsparcia w zakresie organizacji eventu dla swoich pracowników lub klientów? Umów się na bezpłatną konsultację i przedstaw wyzwania przed którymi stoisz.

Wyślij zapytanie

Posłuchaj Podcastu E Com On

    Subskrybuj Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.



    Skontaktuj się z nami