fbpx

Konferencja Sprzedażowa Dla Top Klientów
Firmy T-Systems

Dla firmy T-Systems, spółki należącej do Deutsche Telekom, zorganizowaliśmy wyjątkową konferencję sprzedażową skierowaną do wybranych TOP KLIENTÓW firmy. Na event, który odbył się w Hotelu Głęboczek składało się szereg działań live marketingowych, powiązanych ściśle ze strategią marketingową firmy.

Przeczytaj więcej

T-Systems 
– początek współpracy

Dla firmy T-Systems przygotowaliśmy i kompleksowo tj. od A do Z zorganizowaliśmy koncepcję wyjątkowego eventu i konferencji skierowanej do klientów firmy (obecnych, jak i potencjalnych).

Celem spotkania, było zaangażowanie uczestników eventu w interakcje z marką, aby podczas zaprojektowanych do tego celu działań zaproszone osoby doświadczyły i zrozumiały, jakie wartości niesie ze sobą współpraca z T-Systems. Wyzwanie nie było łatwe, gdyż jego głównym celem było generowanie potencjalnych leadów B2B. 

Konferencja Sprzedażowa T-Systems
– wybrane zdjęcia z realizacji

Chcesz zbudować
silne i wyjątkowe relacje
z klientami i pracownikami?

Zastanawiasz się, jak pozyskać nowych klientów do współpracy,
i jak odświeżyć relacje z obecnymi? Co zrobić, aby Twoi pracownicy
byli bardziej zmotywowani i działali skuteczniej niż do tej pory?

Porozmawiajmy o tym

Konferencja T-Systems
– rezultat działań

Prace nad wydarzeniem trwały 6 miesięcy. Finalnie spotkanie odbyło się w hotelu Głęboczek Vine & Resort Spa, do którego przyjechało kilkudziesięciu kluczowych klientów T-Systems (obecnych i potencjalnych).

Głównym elementem spotkania, była stworzona na potrzeby wydarzenia gra fabularna, podczas której klienci firmy mogli poznać produkty i rozwiązania T-Systems, doświadczając za pomocą zabawy i grywalizacji (clients experience)

Szczegółowy scenariusz gry został ściśle powiązany z produktami i usługami T-Systems.

Między innymi odpowiadaliśmy za:

  • Zaprojektowanie i wdrożenie scenariusza wydarzenia
  • Powiązanie eventu i jego programu ze strategią sprzedażową T-Systems (którą musieliśmy wcześniej wnikliwie poznać)
  • Przygotowanie, opracowanie i wyprodukowanie gry fabularnej lokując w niej usługi i rozwiązania T-Systems
  • Dobór miejsca spotkania
  • Pełną produkcję i reżyserię eventu
  • Logistykę wszystkich podwykonawców wydarzenia
  • Przygotowanie reportażu video i foto ze spotkania
  • Przygotowanie części konferencyjnej
  • Opracowanie części artystycznej i rozrywkowej

Konferencja T-Systems
– podsumowanie i referencje

Konferencja została podzielona na trzy części. Na początku uczestnicy spotkania wzięli udział w grze fabularnej, następnie w konferencji, aby na końcu wziąć udział w eleganckiej kolacji i bankiecie, której atrakcją był koncert Ani Szarmach i pokazy barmańskie.

Zdaniem klienta w ten sposób przeprowadzone wydarzenie pozwoliło jego działowi handlowemu osiągnąć zamierzony efekt tj. wygenerować leady sprzedażowe (taki był cel tego wydarzenia).

Zostaw namiary na siebie,
a my szybciutko oddzwonimy 🙂




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności

    Szybki kontakt z nami: