fbpx

Jubileusz 20-lecie De Dietrich w Polsce

Dla firmy De Dietrich przygotowaliśmy projekt z okazji 20-lecia firmy w Polsce. Wydarzenie odbyło się w podwrocławskim zamku Topacz i wzięło w nim udział ponad 200 gości z całej polski i zza granicy.

Przeczytaj więcej

Firma De Dietrich to światowy lider techniki grzewczej, którego historia istnienia na świecie sięga aż 1684 roku. W swojej ofercie proponuje szereg urządzeń odpowiadających za poprawę warunków cieplnych w domach i obiektach komercyjnych.

W swojej ofercie firma oferuje m.in. kotły kondensacyjne, olejowo-gazowe, pompy ciepła, zestawy fotowoltaiczne, systemy solarne itp.

W Polsce firma ma swoją siedzibę we Wrocławiu.

20-lecie De Dietrich
– początek współpracy

Firma De Dietrich poszukiwała partnera do zaprojektowania i wyprodukowania wydarzenia, które byłoby podsumowaniem 20-lecia istnienia firmy w Polsce.

Podczas Warsztatu Startowego, który za każdym razem otwiera proces pracy nad danym projektem (nie tylko jubileuszowym), jaki realizujemy dla naszych klientów, określiliśmy cele biznesowe przedsięwzięcia, szanse i zagrożenia projektu, zapoznaliśmy się z założeniami strategicznymi jubileuszu, a także oczekiwanymi rezultatami przedsięwzięcia, które były stawiane przed nami, jako przed producentem wydarzenia.

Warto dodać, że w procesie planowania działań udział brały osoby z różnych działów firmy np. sprzedaży, marketingu, a także sam zarząd firmy w Polsce. Dało nam to możliwość wnikliwego i dogłębnego poznania potrzeb i oczekiwań różnych interesariuszy spotkania.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów Bezpłatną Konsultację

20-lecie De Dietrich
– warsztat i planowanie

Elementem Warsztatu Startowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad wydarzeniem, od którego rozpoczynamy każdy proces rozmawialiśmy m.in. o:

  • celach, jakie firma chce osiągnąć przez organizację przedsięwzięcia
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego przedsięwzięcia
  • o planowanym scenariuszu spotkania i elementach, które mają być jego składową
  • grupach docelowych wydarzenia
  • elementach strategii firmy, które należałoby powiązać z obchodami 20-lecia firmy w Polsce

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy m.in. o tym, jak wyglądała realizacja 20-lecia De Dietrich od kuchni, a także innych projektów jubileuszowych, za które braliśmy jako Stereomatic strategiczną odpowiedzialność. Między innymi mówimy tu o 25-leciu Press Glass, 25-leciu Raben, 70-leciu Hiab czy 20-leciu Phoenix Contact.

20-lecia De Dietrich
– wybrane zdjęcia z realizacji

20-lecie De Dietrich
– rezultat działań

Finalnie spotkanie odbyło się w czerwcu 2018 roku w podwrocławskim Zamku Topacz (link do strony firmy i relacji z tegoż wydarzenia znajdziesz TUTAJ). W wydarzeniu wzięli udział zaproszeni goście z Polski i zza granicy.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Przygotowanie strategii jubileuszu
  • Zaprojektowaniu i wdrożeniu koncepcji przebiegu wydarzenia
  • Doradztwie co do wyboru miejsca spotkania
  • Pełnej produkcji i reżyserii wydarzenia
  • Logistyce wszystkich podwykonawców wydarzenia
  • Przeprowadzeniu przetargu na obsługę techniczną i multimedialną wydarzenia – nagłośnienie, oświetlenie, multimedia – koordynacja działań
  • Przygotowanie reportażu video i foto ze spotkania

20-lecie De Dietrich
– podsumowanie i referencje

Spotkanie miało charakter eleganckiego bankietu, w czasie którego rozdano nagrody wybranym partnerom, klientom i pracownikom firmy. Wieczorna gala odbyła się w Zamku Topacz, gwiazdą wydarzenia był Leszek Możdżer, a afterparty poprowadził Hirek Wrona.

Jeśli mierzysz się z wyzwaniem organizacji jubileuszu swojej firmy, albo innego złożonego wydarzenia np. gali, konferencji, spotkania team-building czy wydarzenia zagranicznego, umów się z nami na krótką rozmowę, abyśmy porozmawiali o Twoich wyzwaniach w tym zakresie.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Zostaw swój numer telefonu i e-mail oraz krótko opisz temat rozmowy. Skontaktujemy się w ciągu 24h




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności