fbpx

Employer Branding i Team Building dla Skanska

Dla firmy Skanska Property przygotowaliśmy roczne działania employer brandingowe, w których skład wchodziło szereg narzędzi m.in. spotkanie integracyjne połączone z team buidingiem i działaniami CSR.

Przeczytaj więcej

Employer Branding Dla Skanska Property
– kilka słów o firmie

Skanska Property Poland jest innowacyjnym deweloperem zielonych budynków biurowych, które tworzą przyjazne środowisko dla rozwoju biznesu. Firma działa w Polsce od 1997 roku. Jest częścią Grupy Skanska, światowego lidera w zakresie budownictwa i projektów deweloperskich.

Projekty Skanska Property Poland to najwyższej jakości powierzchnie biurowe w doskonałych lokalizacjach, poddawane certyfikacji w systemach LEED oraz EU GreenBuilding. Firma jest obecna na sześciu rynkach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Katowicach.

Skanska została nagrodzona tytułem Dewelopera Biurowego Roku i Zielonego Dewelopera Roku w prestiżowym konkursie Eurobuild 2013.

Skanska Property
– początek współpracy

Firma Skanska Property zaprosiła nas do złożenia oferty na zorganizowanie spotkania integracyjnego dla swoich pracowników (team meetingu). W czasie rozmowy o planowanym wydarzeniu okazało się, że firma chce odświeżyć i zmienić założenia dotychczas organizowanych spotkań i połączyć je ze zmianami strategii employer brandingowej. Dlatego zamiast przygotowywać ofertę i strzelać pomysłami jak “kulą w płot”, zaproponowaliśmy firmie diametralną zmianę podejścia i metodologii do organizacji tegoż wydarzenia.

Początkiem współpracy był Warsztat Startowy, który za każdym razem otwiera proces pracy nad nowym projektem. Podczas niego określiliśmy cele działania, zapoznaliśmy się z wcześniej organizowanymi eventami w firmie, opracowaliśmy również plan szans i zagrożeń przedsięwzięcia i ustaliliśmy priorytety, jakie stawiał przed nim nasz zleceniodawca. A przede wszystkim przy planowaniu działania skupiliśmy się na obszarze strategii employer brandingowej firmy i zmianach, które miały być w niej zaplanowane.

W warsztatach udział wzięły osoby strategicznie zaangażowane w procesy employer brandingowe i HR’owe w firmie, które wraz z nami stworzyły w ten sposób Zespół Projektowy, który wspólnie przez ponad rok pracował nad omawianym projektem wewnątrz firmy.

Chcesz Zorganizować Event Dla Pracowników?

Masz dosyć sztampowych rozwiązań, pomysłów i scenariuszy eventowych? Szukasz wysokiej jakości i kompleksowości? Zostaw swój numer, aby nasz specjalista mógł oddzwonić do Ciebie. Podczas rozmowy określimy jak możemy Ci pomóc.

Bezpłatna konsultacja

Employer Branding Skanska
– wybrane zdjęcia z realizacji

Skanska Property
– warsztat i planowanie

Elementem Warsztatu Startowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad projektem, od którego rozpoczynamy każdy proces była rozmowa m.in. o:

  • celach, jakie firma chce osiągnąć przez organizację przedsięwzięcia
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego przedsięwzięcia
  • wartościach firmy, które firma chciałaby aby zostały doświadczone przed uczestników projektu w trakcie jego przebiegu
  • dotychczasowych działaniach – co się udawało, co nie, co było ich mocną, a co słabą stroną
  • o pracownikach, którzy będą brali udział w tym spotkaniu
  • o tym, w jaki sposób będziemy mierzyć zwrot z inwestycji z tych działań.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy jak zorganizować wydarzenie, event, spotkanie, wydarzenie, aby przyniosło ono zwrot z inwestycji, a nie było jedynie “pustym kosztem”. Usłyszysz tu o projektach, które zrealizowaliśmy dla Deichmann, Skanska Property czy Eto Magnetic (case studies).

Chcesz Zoranizować Event Firmowy?

Zostaw swój numer, aby nasz specjalista mógł oddzwonić do Ciebie. Podczas rozmowy określimy jak możemy Ci pomóc.






    Employer Branding Skanska
    – rezultat działań

    Suma sumarum na projekt złożyło się szereg pomniejszych działań employer brandingowych, w tym dwa duże spotkania team buildingowe połączone ze strategią CSR firmy. Jedno ze spotkań odbyło się w Korbielowie, a finał spotkania w położonym na wysokości 1330 m n.p.m Hali Miziowej. 

    Głównym elementem wydarzenia, była stworzona na potrzeby wydarzenia gra fabularna, w czasie której pracownicy Skanska wzięli udział w m.in. szkoleniu z udzielaniu pierwszej pomocy, akcji ratowniczej z udziałem ratowników GOPR, skuterów śnieżnych, śmigłowca i psów ratowniczych.

    Całość gry była ściśle powiązana z misją, strategią i wartościami CSR firmy, które dotyczyły: bezpieczeństwa, ochrony środowiska i współpracy.

    Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

    • Zaprojektowaniu i wdrożeniu scenariusza wydarzenia
    • Doradztwie co do wyboru miejsca spotkania
    • Pełnej produkcji i reżyserii eventu
    • Logistyce wszystkich podwykonawców wydarzenia
    • Przygotowaniu, opracowaniu i wyprodukowaniu gry fabularnej, która zawierała elementy CSR powiązane z wartościami i misją firmy
    • Przygotowanie reportażu foto ze spotkania

    Employer Branding Skanska
    – podsumowanie i referencje

    Ww. spotkanie zostało podzielone na 4 części. Pierwsza – to team meeting, czyli wewnętrzne spotkanie z udziałem wszystkich pracowników firmy. Drugie, to wieczorne spotkanie i zabawa z góralami. Trzecia – gra fabularna z udziałem śmigłowca i ratowników. Czwarta – część integracyjna na nartach.

    4 miesiące później odbyło się kolejne spotkanie, które było kontynuacją ww. projektu i zwieńczeniem kilkumiesięcznej pracy projektowej w firmie Skanska.

    Projekt został bardzo wysoko oceniony przez szefostwo firmy i pracowników, którzy brali udział w spotkaniu. Zaowocowało to dalszą współpracą i kolejnymi projektami, które Skanska Property powierzyła do realizacji naszej firmie.

    Jeśli mierzysz się z wyzwaniem związanymi z employer brandingiem w Twojej firmie, to umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o Twoich wyzwaniach i problemach w tym zakresie.

    Skontaktuj się z nami