fbpx

Employer Branding i Team Building dla Skanska

Dla firmy Skanska Property przygotowaliśmy roczne działania employer brandingowe, w których skład wchodziło szereg narzędzi m.in. spotkanie integracyjne połączone z team buidingiem i działaniami CSR

Przeczytaj więcej

Employer Branding Dla Skanska Property
– kilka słów o firmie

Skanska Property Poland jest innowacyjnym deweloperem zielonych budynków biurowych, które tworzą przyjazne środowisko dla rozwoju biznesu. Firma działa w Polsce od 1997 roku. Jest częścią Grupy Skanska, światowego lidera w zakresie budownictwa i projektów deweloperskich.

Projekty Skanska Property Poland to najwyższej jakości powierzchnie biurowe w doskonałych lokalizacjach, poddawane certyfikacji w systemach LEED oraz EU GreenBuilding. Firma jest obecna na sześciu rynkach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Katowicach.

Skanska została nagrodzona tytułem Dewelopera Biurowego Roku i Zielonego Dewelopera Roku w prestiżowym konkursie Eurobuild 2013.

Skanska Property
– początek współpracy

Firma Skanska Property zaprosiła nas do złożenia oferty na zorganizowanie spotkania integracyjnego dla swoich pracowników (team meetingu). W czasie rozmowy o planowanym wydarzeniu okazało się, że firma chce odświeżyć i zmienić założenia dotychczas organizowanych spotkań i połączyć je ze zmianami strategii employer brandingowej. Dlatego zamiast przygotowywać ofertę i strzelać pomysłami jak “kulą w płot”, zaproponowaliśmy firmie diametralną zmianę podejścia i metodologii do organizacji tegoż wydarzenia.

Początkiem współpracy był Warsztat Startowy, który za każdym razem otwiera proces pracy nad nowym projektem. Podczas niego określiliśmy cele działania, zapoznaliśmy się z wcześniej organizowanymi eventami w firmie, opracowaliśmy również plan szans i zagrożeń przedsięwzięcia i ustaliliśmy priorytety, jakie stawiał przed nim nasz zleceniodawca. A przede wszystkim przy planowaniu działania skupiliśmy się na obszarze strategii employer brandingowej firmy i zmianach, które miały być w niej zaplanowane.

W warsztatach udział wzięły osoby strategicznie zaangażowane w procesy employer brandingowe i HR’owe w firmie, które wraz z nami stworzyły w ten sposób Zespół Projektowy, który wspólnie przez ponad rok pracował nad omawianym projektem wewnątrz firmy.

Skanska Property
– warsztat i planowanie

Elementem Warsztatu Startowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad projektem, od którego rozpoczynamy każdy proces była rozmowa m.in. o:

  • celach, jakie firma chce osiągnąć przez organizację przedsięwzięcia
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego przedsięwzięcia
  • wartościach firmy, które firma chciałaby aby zostały doświadczone przed uczestników projektu w trakcie jego przebiegu
  • dotychczasowych działaniach – co się udawało, co nie, co było ich mocną, a co słabą stroną
  • o pracownikach, którzy będą brali udział w tym spotkaniu
  • o tym, w jaki sposób będziemy mierzyć zwrot z inwestycji z tych działań.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy jak zorganizować wydarzenie, event, spotkanie, wydarzenie, aby przyniosło ono zwrot z inwestycji, a nie było jedynie “pustym kosztem”. Usłyszysz tu o projektach, które zrealizowaliśmy dla Deichmann, Skanska Property czy Eto Magnetic (case studies).

Zamów bezpłatną konsultację

Szukasz firmy, która nie tylko wymyśli, zaplanuje, ale również która weźmie odpowiedzialność za projekt employer brandingowy w Twojej firmie? Chcesz mierzyć i liczyć zwrot z inwestycji z tych działań? Umów się na rozmowę i opowiedz o swoich wyzwaniach.

Employer Branding Skanska
– wybrane zdjęcia z realizacji

Employer Branding Skanska
– rezultat działań

Suma sumarum na projekt złożyło się szereg pomniejszych działań employer brandingowych, w tym dwa duże spotkania team buildingowe połączone ze strategią CSR firmy. Jedno ze spotkań odbyło się w Korbielowie, a finał spotkania w położonym na wysokości 1330 m n.p.m Hali Miziowej. 

Głównym elementem wydarzenia, była stworzona na potrzeby wydarzenia gra fabularna, w czasie której pracownicy Skanska wzięli udział w m.in. szkoleniu z udzielaniu pierwszej pomocy, akcji ratowniczej z udziałem ratowników GOPR, skuterów śnieżnych, śmigłowca i psów ratowniczych.

Całość gry była ściśle powiązana z misją, strategią i wartościami CSR firmy, które dotyczyły: bezpieczeństwa, ochrony środowiska i współpracy.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Zaprojektowaniu i wdrożeniu scenariusza wydarzenia
  • Doradztwie co do wyboru miejsca spotkania
  • Pełnej produkcji i reżyserii eventu
  • Logistyce wszystkich podwykonawców wydarzenia
  • Przygotowaniu, opracowaniu i wyprodukowaniu gry fabularnej, która zawierała elementy CSR powiązane z wartościami i misją firmy
  • Przygotowanie reportażu foto ze spotkania

Employer Branding Skanska
– podsumowanie i referencje

Ww. spotkanie zostało podzielone na 4 części. Pierwsza – to team meeting, czyli wewnętrzne spotkanie z udziałem wszystkich pracowników firmy. Drugie, to wieczorne spotkanie i zabawa z góralami. Trzecia – gra fabularna z udziałem śmigłowca i ratowników. Czwarta – część integracyjna na nartach.

4 miesiące później odbyło się kolejne spotkanie, które było kontynuacją ww. projektu i zwieńczeniem kilkumiesięcznej pracy projektowej w firmie Skanska.

Projekt został bardzo wysoko oceniony przez szefostwo firmy i pracowników, którzy brali udział w spotkaniu. Zaowocowało to dalszą współpracą i kolejnymi projektami, które Skanska Property powierzyła do realizacji naszej firmie.

Jeśli mierzysz się z wyzwaniem związanymi z employer brandingiem w Twojej firmie, to umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o Twoich wyzwaniach i problemach w tym zakresie.

Masz Problem z Employer Brandingiem w firmie?

Szukasz partnera w zakresie kompleksowego i strategicznego planowania oraz realizowania działań employer brandingowych w Twojej firmie? Umów się na bezpłatną konsultację i przedstaw problemy przed którymi stoisz.

Wyślij zapytanie

Posłuchaj Podcastu E Com On

    Subskrybuj Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.



    Skontaktuj się z nami