fbpx

Organizacja konferencji dla B2B i B2E

Kompleksowo to jest od A do Z planujemy i organizujemy konferencje dla tych z firm, które chcą powiązać je z prowadzonymi działaniami marketingowymi, sprzedażowymi lub employer brandingowymi.

Zobacz Więcej

Organizacja konferencji B2B i B2E
– na czym polega ta usługa?

Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji od A do Z konferencji dla firm działających w modelu B2B, które chcą skierować ten rodzaj wydarzenia do swoich kontrahentów biznesowych (łącząc je ze strategią marketingową lub sprzedażową) lub klientów wewnętrznych to jest pracowników (łącząc ją ze swoimi działaniami employer branding).

Event planujemy i realizujemy w taki sposób, aby przyniósł on firmie policzalny efekt, który będzie można zmierzyć i rozliczyć po zakończeniu projektu (return of investment). Wydarzenia tego typu bardzo często są elementem większej strategii, którą współtworzymy łącząc je z np. z jubileuszem firmy, otwarciem nowej inwestycji, działaniami typu Road Show, ze wsparciem projektu w obszarze PR i Media Relations czy CSR.

Efekty naszych wybranych projektów konferencyjnych dla B2B możesz zobaczyć poniżej. 

Kompleksowa organizacja konferencji
– jak rozpoczynamy współpracę?

Aby dobrze zrozumieć cele organizacji danego projektu, proces rozpoczynamy od poznania otoczenia biznesowego danej firmy, w tym bardzo często strategii marketingowej i sprzedażowej klienta, który planuje organizację danej konferencji. Przyglądamy się dotychczasowym działaniom komunikacyjnym, przewagom konkurencyjnym i wartościom, jakie oferuje firma klientom B2B czy pracownikom. Dopiero na tej podstawie tworzymy indywidualną ofertę. 

Pomaga w tym nasze autorskie rozwiązanie polegające przeprowadzeniu klienta przez cały proces planowania i organizacji tego typu działania. Został on wykorzystany i sprawdził się on m.in. przy zrealizowanych przez naszą firmę konferencjach i eventach B2B dla m.in. Raben, GS1 Polska, Phoenix Contact, De Dietrich, Orlen Asfalt, Hiab czy T-Systems.

Proces ten rozpoczynamy od Warsztatu Startowego, podczas którego omawiamy 3 kluczowe aspekty organizacji wydarzenia:

  • CO konferencja będzie komunikowała – określamy w nim m.in. cele projektu i jego oczekiwane przez klienta efekty
  • DO KOGO będzie komunikowany przekaz – tu tworzymy persony odbiorców konferencji i mapujemy działania realizowane do tej pory przez firmę do interesariuszy projektu
  • JAK będziemy to komunikować – na końcu tego procesu ustalamy “plan drogi”, która pozwoli nam osiągnąć zamierzony przez klienta cel biznesowy, a także przedstawiamy ofertę i propozycje realizacji tego projektu

Dzięki ww. procesowi nasi klienci są w stanie jeszcze przed podjęciem decyzji i kroków zmierzających do wydania często sporych kwot na organizację tego typu wydarzeń, które chcą lub zamierzają przeznaczyć na organizację konferencji ocenić, czy i które wypracowane podczas Warsztatu rozwiązania są dla nich najlepsze.

Proces ten daje także możliwość poznania nas jako firmy “w akcji”, jeszcze przed rozpoczęciem często wielomiesięcznej współpracy przy organizacji projektu, dając przedsmak tego, jak współpraca będzie się układać w przyszłości.

Chcesz Zorganizować Konferencję?

Szukasz firmy specjalizującej się w pracy z firmami B2B, która powiąże Twoje cele marketingowe, sprzedażowe lub employer brandingowe z planowaną konferencją i zorganizuje ją od A do Z?

Wyślij Zapytanie

Organizacja konferencji B2B i B2C
– z kim najczęściej pracujemy?

Z naszego wsparcia w tym zakresie najczęściej korzystają:

  • Szefowie marketingu i/lub sprzedaży, którzy chcą ściśle powiązać planowaną konferencję ze strategią swojej firmy
  • Firmy, które szukają agencji eventowej, która rozumie różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C, która dysponuje praktycznym doświadczeniem w tym wymiarze i która potrafi to wykorzystać oraz zastosować w planowanych projektach i wydarzeniach np. konferencyjnych
  • Firmy, które szukają kompleksowej organizacji wydarzenia od A do Z i agencji, która zaplanuje, zorganizuje i rozliczy wydarzenie, biorąc pełną odpowiedzialność za efekt końcowy
  • Zarząd i dyrektorzy finansowi firm pracujących w modelu B2B, którzy chcą zmienić podejście do organizacji eventów i konferencji i przestać traktować je jedynie jak koszt, a zacząć podchodzić do planowania wydarzeń, jak do przynoszącej wymierny zwrot inwestycji
  • Przedsiębiorstwa, które nie dysponują odpowiednimi zasobami i czasem, aby kompleksowo przygotować i zrealizować taki projekt (np. mają zbyt mały dział marketingu albo w ogóle go nie mają).

Jakie konferencje najczęściej organizujemy?

Konferencje branżowe

Organizujemy konferencje dla firm, które reprezentując daną branżę, chcą w ten sposób kreować swój wizerunek jako lidera rynku, trendsettera i inicjatora eventów branżowych

Konferencje sprzedażowe

Są to eventy, których głównym celem jest promocja, launching lub budowanie wizerunku danej marki i firmy, pod kątem celów sprzedażowych i marketingowych B2B

Konferencje wewnętrzne

Wydarzenia, skierowane do pracowników firmy tj. klienta wewnętrznego, powiązane z np. podsumowaniem wyników firmy, zmianą strategii czy zmianami w firmie

Działania PR i Media Relations

Wydarzenia powiązane np. z otwarciem inwestycji, launchingiem produktu czy usługi skierowane do mediów, liderów branży, trendsetterów czy influencerów

Planowanie i organizacja eventów B2B
– dlaczego warto współpracować z nami?

  • Bo rozumiemy marketing i sprzedaż B2B i mamy duże doświadczenie w pracy w tym obszarze m.in. dla takich firm jak Raben, Press Glass, Sievert, ECE, Orlen Asfalt, czy Skanska
  • Bo organizacje konferencji potrafmy również powiązać z celami employer brandingowymi i komunikacją wewnętrzną firmy (w przypadku konferencji kierowany do pracowników firmy)
  • Bo za każdym razem projekt tworzymy “od zera”, gdyż wiemy, że dzięki dostosowaniu rozwiązań do specyfiki danej branży oraz celów konkretnej firmy, można osiągnąć bardziej owocne rezultaty
  • Bo dysponujemy dużą bazą partnerów biznesowych, podwykonawców i sprawdzonych dostawców usług, za których pracę przy danym projekcie bierzemy pełną odpowiedzialność, jak za działania własne (jesteśmy “architektem” i “inwestorem zastępczym” w każdym projekcie)
  • Bo przy każdym projekcie ustalamy zmienne, dzięki którym będziemy mierzyć ustalone na etapie planowania cele, planując zwrot z inwestycji z tych działań
  • Bo bierzemy odpowiedzialność za cały proces planowania i organizacji danego projektu od A do Z.

Efekty naszych dotychczasowych działań możesz zobaczyć poniżej.

Nasi wybrani klienci

Potrzebujesz Kompleksowej Organizacji Konferencji?

Zostaw kontakt do siebie, abyśmy mogli oddzwonić i sprawdzić jak możemy Ci pomóc.






    Organizujesz Konferencje?

    Szukasz nie tylko firmy, która zorganizuje konferencję dla Twojej firmy, ale najpierw pozna i zrozumie Twoje cele i strategię i na tej podstawie zaprojektuje i zorganizuje wydarzenie od A do Z?

    Zobacz nasze pozostałe usługi
    – eventy i marketing

    Skontaktuj się z nami