fbpx

E Com On 7: Jubileusz Firmy Czy Kiedy i Dlaczego Warto Organizować? Case Studies

Czy warto planować i organizować jubileusz firmy? Czy i kiedy jest sens wydawać na to pieniądze? Jaki scenariusz, pomysły na imprezę z okazji urodzin firmy warto wziąć pod uwagę? Sprawdź przykłady, pomysły i scenariusze konkretnych realizacji Raben, Press Glass, Phoenix Contact, Hiab i De Dietrich. Posłuchaj!

Poszłuchaj Podcastu:

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • jak zaplanowaliśmy i zorganizowaliśmy jubileusze firm: 25-lecia firmy Raben w Polsce, 25-lecia Press Glass, 70-lecia Hiab na Świecie, 20-lecia Phoenix Contact i 20-lecia De Dietrich
  • jak wyglądały cele stawiane nam przez klientów przed podjęciem organizacji spotkania, a jaki był finał naszej pracy i jak wyglądała organizacja jubileuszu firmy czy scenariusz imprezy urodzinowej
  • jak pracowaliśmy z klientem nad przebiegiem, scenariuszem, planem czy konwencją wydarzenia i jaki finał miała każda impreza jubileuszowa
  • jubileusz firmy pomysły – słuchając tego odcinka znajdziesz inspiracje do organizacji swojego eventu, a także pomysły na jubileusz firmy
  • impreza z okazji jubileuszu firmy – czy jest to koszt czy inwestycja?
  • jak obchodzić jubileusz firmy i jak mądrze uczcić urodziny firmy i jakie prezenty czy gadżety na jubileusz firmy warto przygotować np. dla gości imprezy urodzinowej z okazji rocznicy istnienia przedsiębiorstwa, firmy czy marki

Pamiętaj!

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach .

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.



    Zamów Bezpłatną Konsultację

    Zajmujesz się organizacją eventów w software house, firmie programistycznej, technologicznej, IT? Szukasz firmy ze świeżym podejściem do organizacji wydarzeń? Doradcy i konsultanta, który weźmie odpowiedzialność za event od A do Z? Porozmawiajmy!

      Subskrybuj Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.