fbpx

Jak dobrze przeprowadzić proces wyboru miejsca na event? Hotel czy Miejsce Eventowe?

Stoisz przed wyborem lokalizacji na organizowany przez Ciebie event? W tym podcaście usłyszysz, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę przeprowadzając takie proces.

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu:

  • dzielmy się z Wami naszymi case studies, które dotyczą problemu wyboru miejsca na organizację eventu np. konferencji, kongresu, gali, jubileuszu czy imprezy integracyjnej – jak się okazuje, jest to poważny problem i wyzwanie dla wielu firm, które nie wiedzą jak sobie z tym poradzić.
  • Czy lepiej zorganizować event w hotelu, czy lepiej w tzw. miejscówce eventowej?
  • Na co zwrócić uwagę wybierając czy analizując plusy i minusy takiego miejsca?
  • Jakie pytania zadać działowi sprzedaży hotelu czy lokalizacji eventowej?
  • Jakie ukryte lub dodatkowe, a tym samym nieoczywiste koszty organizacji możemy spotkać organizując event w danym miejscu?
  • Jak na jakie kruczki należy uważać podpisując umowę z hotelem czy miejscówką eventową?

Zobacz też blog, który rozwija ten wątek i w którym znajdziesz dodatkowe informacje na ten temat: https://www.stereomatic.pl/idealne-miejsce-na-event/

Case studies, do których odnosimy się w tym odcinku znajdziesz: https://www.stereomatic.pl/case-study/

Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji eventowej dla Twojego wydarzenia napisz do nas: konsultacje@stereomatic.pl

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Sprawdź również:

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.