fbpx

Jak w 2 firmach B2B wygenerowaliśmy ponad milion zł oszczędności na działania marketingowe

Jeśli chcesz usłyszeć, jak pomogliśmy dyrektorom finansowym dwóch firm B2B pozbyć się z dnia na dzień balastu w postaci niepotrzebnych kosztów marketingowych, generując blisko 1,5 miliona złotych oszczędności, to ten odcinek jest dla Ciebie.

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu opowiadamy:

  • jak w 2 firmach B2B przeprowadziliśmy dogłębny audyt działań i procesów dotyczących sprzedaży, marketingu, działań szkoleniowych i eventowych, co w sumie wygenerowało blisko 1,5 miliona oszczędności z dnia na dzień
  • dlaczego wiele firm zamiast przyjrzeć się niepotrzebnie generowanym kosztom, które nie przynoszą żadnego zwrotu z inwestycji, tnie bezwiednie wydatki
  • na czym polega “polowanie na szczury”, a więc na bezsensowne koszty i niekaloryczne procesy
  • z jakimi wyzwaniami borykają się CFO / dyrektorzy finansowi, którzy nie do końca rozumieją na czym polega marketing i czy dane działania przynoszą oczekiwany efekt, czy też są bezsensownym kosztem
  • jakie szczury znaleźliśmy w firmach naszych dwóch klientów – case studies

Jeśli jesteś Dyrektorem Finansowym, nie rozumiesz na co i dlaczego grube pieniądze wydaje dział marketingu w Twojej firmie i potrzebujesz bezstronnej konsultacji w tej sprawie, to napisz do nas: konsultacje@stereomatic.pl, lub wypełnij poniższy formularz, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą.

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Chcesz mądrze odchudzić wydatki na marketing?

Zostaw swój numer, aby nasz specjalista mógł oddzwonić do Ciebie. Podczas rozmowy określimy jak możemy Ci pomóc.




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności

    Sprawdź również:

      Subskrybuj Podcast

      Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.