fbpx

Jak w 2 firmach B2B wygenerowaliśmy ponad milion zł oszczędności na działania marketingowe

Jeśli chcesz usłyszeć, jak pomogliśmy dyrektorom finansowym dwóch firm B2B pozbyć się z dnia na dzień balastu w postaci niepotrzebnych kosztów marketingowych, generując blisko 1,5 miliona złotych oszczędności, to ten odcinek jest dla Ciebie.

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu opowiadamy:

  • jak w 2 firmach B2B przeprowadziliśmy dogłębny audyt działań i procesów dotyczących sprzedaży, marketingu, działań szkoleniowych i eventowych, co w sumie wygenerowało blisko 1,5 miliona oszczędności z dnia na dzień
  • dlaczego wiele firm zamiast przyjrzeć się niepotrzebnie generowanym kosztom, które nie przynoszą żadnego zwrotu z inwestycji, tnie bezwiednie wydatki
  • na czym polega “polowanie na szczury”, a więc na bezsensowne koszty i niekaloryczne procesy
  • z jakimi wyzwaniami borykają się CFO / dyrektorzy finansowi, którzy nie do końca rozumieją na czym polega marketing i czy dane działania przynoszą oczekiwany efekt, czy też są bezsensownym kosztem
  • jakie szczury znaleźliśmy w firmach naszych dwóch klientów – case studies

Jeśli jesteś Dyrektorem Finansowym, nie rozumiesz na co i dlaczego grube pieniądze wydaje dział marketingu w Twojej firmie i potrzebujesz bezstronnej konsultacji w tej sprawie, to napisz do nas: konsultacje@stereomatic.pl, lub wypełnij poniższy formularz, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą.

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Chcesz mądrze odchudzić wydatki na marketing?

Zostaw swój numer, aby nasz specjalista mógł oddzwonić do Ciebie. Podczas rozmowy określimy jak możemy Ci pomóc.






    Sprawdź również:

      Subskrybuj Podcast

      Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.