fbpx

Konferencje Kod Innowacji dla GS1 Polska

Dla GS1 Polska, Fundacji zarządzającej m.in. kodem kreskowym czy europejskim kodem towarowym EAN, zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy konferencje Kod Innowacji, których celem było promowanie i wyróżnienie najlepszych wdrożeń GS1 w firmach.

Przeczytaj więcej

Fundacja GS1 Polska zarządza Systemem GS1 w naszym kraju. Jako jedyna instytucja upoważniona jest do dołączania przedsiębiorstw z Polski oraz UE do Systemu GS1 i do nadawania im uprawnień stosowania kodów GS1. Fundacja GS1 Polska nie tylko współpracuje w rozwijaniu międzynarodowych standardów, ale również tworzy  rozwiązania dla rynku krajowego, szukając nowych zastosowań dla biznesu i nie tylko.

Fundacja realizuje także różnorodne działania rozwojowe i badawcze, a także oferuje usługi doradcze, tym samym podnosząc efektywność łańcuchów dostaw polskich przedsiębiorstw.

GS1 Polska
– początek współpracy

Fundacja GS1 Polska zaprosiła nas do rozmów na temat zorganizowania konferencji skierowanej do ich obecnych i potencjalnych odbiorców rozwiązań. W wyniku wielomiesięcznych wspólnych prac stworzyliśmy projekt nazwany Kod Innowacji, którego celem jest promowanie najlepszych rozwiązań i wdrożeń GS1 w polskich firmach.

Poniżej możesz zobaczyć relację making off z pierwszej edycji Kodu Innowacji z 2018 roku.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów bezpłatną konsultację

Kod Innowacji GS1 Polska
– warsztat i planowanie

W myśl wyznawanej przez nas zasady, że “5 minut planowania oszczędza 1 godzinę pracy”, prace nad przygotowaniem i organizacją wydarzenia rozpoczęliśmy od kompleksowego briefingu i analizy sytuacji, jaką zastaliśmy w firmie.

Podczas Warsztatu Startowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc podczas wstępnej fazy pracy nad wydarzeniem rozmawialiśmy m.in. o:

  • celu, jakie fundacja chce osiągnąć po przez organizację konferencji skierowanej do obecnych i przyszłych klientów i partnerów biznesowych
  • o oczekiwanych efektach współpracy i rezultatach biznesowych, jakie fundacja chciałby osiągnąć przez organizację takiego wydarzenia
  • grupie docelowej, do której będzie kierowana komunikacja wydarzenia
  • o biznesie klienta, wartościach i emocjach, które mają pozostać w głowach uczestników planowanych spotkań
  • o sposobie komunikacji i narzędziach dotarcia do potencjalnych uczestnikach spotkania

Na tej podstawie warsztatów wypracowaliśmy najlepsze i najbardziej dopasowane do oczekiwań klienta i jego gości rozwiązania oraz plan działania i organizacji tego typu wydarzeń.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy m.in. o konferencji Kod Innowacji od strony grywalizacji, a więc naszym zdaniem efektywnego sposobu zaangażowania klientów np. B2B w relacje z firmą. Ale nie tylko o Kodzie Innowacji tu usłyszysz, bo opowiadamy tu o wielu innych przykładach na wykorzystanie grywalizacji podczas organizacji eventów, spotkań firmowych i konferencji.

GS1 Kod Innowacji
– Wybrane Zdjęcia z Realizacji

Kod Innowacji GS1 Polska
– rezultat działań

W ramach wieloletniej współpracy firma Stereomatic brała odpowiedzialność m.in. za:

  • Kompleksowe zaplanowanie scenariusza wydarzeń
  • Całościową i kompleksową logistykę konferencji od A do Z
  • Wybór miejsc na spotkanie i dopasowanie lokalizacji pod organizację konferencji
  • Pełna produkcja, reżyseria i kompleksowa organizacja konferencji
  • Scenografia, multimedia i technikalia spotań
  • Komunikacja z uczestnikami wydarzenia przed spotkaniem – przygotowanie rejestracji i landing pages spotka
  • Obsługę foto i video wydarzeń

Konferencja Kod Innowacji GS1 Polska
– podsumowanie i referencje

W ramach współpracy Stereomatic zrealizowało kompleksowo dwie konferencje Kod Innowacji, które odbyły się w 2018 i 2019 roku w Warszawie. W ramach tych spotkań udział w nich wzięło łącznie ponad 200 osób, kluczowych gości i klientów oraz kontrahentów GS1 Polska. W czasie obu konferencji nagrody za najlepsze wdrożenia standardów i rozwiązań GS1 Polska odebrały m.in. takie firmy jak: Allegro, Decathlon, Raben, Carrefour czy Bio Family.

Jeśli mierzysz się z wyzwaniem organizacji projektów live marketingowych dla klientów Twojej firmy albo innego złożonego wydarzenia np. gali, wyjazdu zagranicznego, spotkania team building, umów się z nami na krótką rozmowę i opowiedz o swoich wyzwaniach w tym zakresie.

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Zostaw swój numer telefonu i e-mail oraz krótko opisz temat rozmowy. Skontaktujemy się w ciągu 24h.




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności