fbpx

Konferencje Kod Innowacji GS1 Polska

Dla GS1 Polska, Fundacji zarządzającej m.in. kodem kreskowym czy europejskim kodem towarowym EAN, zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy konferencje Kod Innowacji, których celem było promowanie i wyróżnienie najlepszych wdrożeń GS1 w firmach.

Przeczytaj więcej

GS1 w Polsce
– kilka słów o firmie

Fundacja GS1 Polska zarządza Systemem GS1 w naszym kraju. Jako jedyna instytucja upoważniona jest do dołączania przedsiębiorstw z Polski oraz UE do Systemu GS1 i do nadawania im uprawnień stosowania kodów GS1. Fundacja GS1 Polska nie tylko współpracuje w rozwijaniu międzynarodowych standardów, ale również tworzy  rozwiązania dla rynku krajowego, szukając nowych zastosowań dla biznesu i nie tylko. Fundacja realizuje także różnorodne działania rozwojowe i badawcze, a także oferuje usługi doradcze, tym samym podnosząc efektywność łańcuchów dostaw polskich przedsiębiorstw.

GS1 Polska
– początek współpracy

Kilka lat temu fundacja GS1 Polska zaprosiła nas do rozmów na temat zorganizowania konferencji skierowanej do ich obecnych i potencjalnych odbiorców rozwiązań. W wyniku wielomiesięcznych wspólnych prac stworzyliśmy projekt nazwany Kod Innowacji, którego celem jest promowanie najlepszych rozwiązań i wdrożeń GS1 w polskich firmach.

Chcesz Zorganizować Wartościową Konferencję?

Szukasz pomysłu na powiązanie celów i strategii swojej firmy z organizowaną konferencją skierowaną do Twoich obecnych i przyszłych klientów? Zostaw swój numer, aby nasz specjalista mógł oddzwonić do Ciebie. Podczas rozmowy określimy jak możemy Ci pomóc.

Wyślij Zapytanie

Kod Innowacji GS1 Polska
– warsztat i planowanie

W myśl wyznawanej przez nas zasady, że “5 minut planowania oszczędza 1 godzinę pracy”, prace nad przygotowaniem i organizacją wydarzenia rozpoczęliśmy od kompleksowego briefingu i analizy sytuacji, jaką zastaliśmy w firmie.

Podczas Warsztatu Startowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc podczas wstępnej fazy pracy nad wydarzeniem rozmawialiśmy m.in. o:

  • celu, jakie fundacja chce osiągnąć po przez organizację konferencji skierowanej do obecnych i przyszłych klientów i partnerów biznesowych
  • o oczekiwanych efektach współpracy i rezultatach biznesowych, jakie fundacja chciałby osiągnąć przez organizację takiego wydarzenia
  • grupie docelowej, do której będzie kierowana komunikacja wydarzenia
  • o biznesie klienta, wartościach i emocjach, które mają pozostać w głowach uczestników planowanych spotkań
  • o sposobie komunikacji i narzędziach dotarcia do potencjalnych uczestnikach spotkania

Na tej podstawie warsztatów wypracowaliśmy najlepsze i najbardziej dopasowane do oczekiwań klienta i jego gości rozwiązania oraz plan działania i organizacji tego typu wydarzeń.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy m.in. o konferencji Kod Innowacji od strony grywalizacji, a więc naszym zdaniem efektywnego sposobu zaangażowania klientów np. B2B w relacje z firmą. Ale nie tylko o Kodzie Innowacji tu usłyszysz, bo opowiadamy tu o wielu innych przykładach na wykorzystanie grywalizacji podczas organizacji eventów, spotkań firmowych i konferencji.

GS1 Kod Innowacji – Rezultat Działań

Chcesz Zorganizować Konferencję?

Zostaw swój numer, aby nasz specjalista mógł oddzwonić do Ciebie. Podczas rozmowy określimy jak możemy Ci pomóc.






    Kod Innowacji GS1 Polska
    – rezultat działań

    W ramach wieloletniej współpracy firma Stereomatic brała odpowiedzialność m.in. za:

    • Kompleksowe zaplanowanie scenariusza wydarzeń
    • Całościową i kompleksową logistykę konferencji od A do Z
    • Wybór miejsc na spotkanie i dopasowanie lokalizacji pod organizację konferencji
    • Pełna produkcja, reżyseria i kompleksowa organizacja konferencji
    • Scenografia, multimedia i technikalia spotań
    • Komunikacja z uczestnikami wydarzenia przed spotkaniem – przygotowanie rejestracji i landing pages spotka
    • Obsługę foto i video wydarzeń

    Konferencja Kod Innowacji GS1 Polska
    – podsumowanie i referencje

    W ramach współpracy Stereomatic zrealizowało kompleksowo dwie konferencje Kod Innowacji, które odbyły się w 2018 i 2019 roku w Warszawie. W ramach tych spotkań udział w nich wzięło łącznie ponad 200 osób, kluczowych gości i klientów oraz kontrahentów GS1 Polska. W czasie obu konferencji nagrody za najlepsze wdrożenia standardów i rozwiązań GS1 Polska odebrały m.in. takie firmy jak: Allegro, Decathlon, Raben, Carrefour czy Bio Family.

    Jeśli mierzysz się z wyzwaniem organizacji konferencji dla klientów swojej firmy albo innego złożonego wydarzenia np. gali, wyjazdu zagranicznego, spotkania team building, umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o swoich wyzwaniach w tym zakresie.

    Skontaktuj się z nami