fbpx

Jubileusz 70-lecia Hiab na świecie

Firma Hiab zleciła nam przygotowanie wydarzenia hybrydowego, które łączyło w sobie elementy otwarcia nowej fabryki w Polsce z obchodami 70-lecia firmy na świecie.

Przeczytaj więcej

70-lecie Hiab na świecie
– kilka słów o firmie

Firma Hiab jest wiodącym światowym dostawcą sprzętu do obsługi załadunków. Klientami Hiab są firmy z różnych branż np. logistycznej, transportowej, operatorzy flot, przemysł drzewny, firmy obsługujące porty morskie itd.

Wiodącymi produktami są żurawie ogólnego zastosowania, żurawie leśne i recyklingowe, wózki widłowe, platformy załadunkowe.

W Polsce firma Hiab ma swoją siedzibę w Stargardzie w województwie szczecińskim.

70-lecie Hiab 
– początek współpracy

Firma Hiab zgłosiła się do nas z zapytaniem zorganizowania eventu otwarcia nowej siedziby firmy, który miał zostać połączony z licznymi działaniami marketingowymi, PR’owymi i wizerunkowymi związanymi z obchodami 70-lecia Hiab na świecie.

Podczas warsztatu zerowego, który za każdym razem otwiera proces pracy nad danym projektem, określiliśmy cele biznesowe przedsięwzięcia, szanse i zagrożenia, zapoznaliśmy się z założeniami strategicznymi eventu, a także oczekiwanymi rezultatami przedsięwzięcia, które były stawiane przed producentem wydarzenia.

Po zakończeniu warsztatów opracowaliśmy dla klienta kilka koncepcji dojścia do oczekiwanych celów przedsięwzięcia, po czym w sposób doradczy pomogliśmy klientowi przejść przez proces wyboru najlepszego dla niego rozwiązania.

Warto dodać, że kluczową rolę w tym procesie odegrała nasza gotowość do pracy przy wydarzeniu ze szwedzkim działem marketingu firmy, który od samego początku był zaangażowany w proces organizacji wydarzenia.

70-lecie Hiab
– warsztat i planowanie

Elementem warsztatu zerowego, który odbyliśmy z Klientem, a więc fazy wstępnej pracy nad wydarzeniem, od którego rozpoczynamy każdy proces rozmawialiśmy m.in. o:

  • celach, jakie firma chce osiągnąć przez organizację przedsięwzięcia
  • oczekiwaniach firmy, co co do efektu końcowego
  • o planowanym scenariuszu spotkania i elementach, które mają być jego składową
  • roli, jaką w planowaniu spotkania ma odegrać centralny dział marketingu firmy
  • szansach i zagrożeniach przedsięwzięcia.

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku opowiadamy m.in. o tym, jak wyglądała realizacja 70-lecia Hiab od kuchni, a także innych projektów jubileuszowych, za które braliśmy jako Stereomatic strategiczną odpowiedzialność. Między innymi mówimy tu o 25-leciu Press Glass, 25-leciu Raben, 20-leciu De Dietrich czy 20-leciu Phoenix Contact.

Zamów bezpłatną konsultację

Planujesz organizację jubileuszu swojej firmy? Interesuje cię biznesowe i całościowe podejście do projektu? Szukasz firmy, która weźmie pełną odpowiedzialność za zaplanowanie działań i za ich realizację? Umów się z nami na rozmowę i opowiedz o swoich wyzwaniach.

70-lecie Hiab
– wybrane zdjęcia z realizacji

70-lecie Hiab
– rezultat działań

Finalnie spotkanie odbyło się we wrześniu 2014 roku w Stargardzie w nowej fabryce Hiab w Polsce. Spotkanie było połączone z obchodami 70-lecia firmy i udział w nim wzięli m.in. przedstawiciele grupy Hiab z całego świata, dziennikarze, miejscowe władze miasta i województwa, a także zaproszeni goście.

Zakres odpowiedzialności naszej firmy polegał m.in. na:

  • Przygotowanie koncepcji aranżacji hali fabrycznej i dostosowania jej do potrzeb wydarzenia
  • Koordynacji działań PR’owych wydarzenia / media relations na terenie Polski
  • Pełnej produkcji i reżyserii wydarzenia
  • Logistyce wszystkich podwykonawców wydarzenia (meble, catering, scenografia)
  • Przeprowadzeniu przetargu na obsługę techniczną i multimedialną wydarzenia – nagłośnienie, oświetlenie, multimedia – koordynacja działań
  • Na przygotowaniu i koordynacji transmisji online konferencyjnej części wydarzenia na cały świat
  • Przygotowanie konferencji prasowej online
  • Przygotowanie reportażu video i foto ze spotkania

70-lecie Hiab
– podsumowanie i referencje

W evencie udział wzięło blisko 200 osób z całego świata. Event był transmitowany na cały świat (warto dodać, że był to rok 2014), a dodatkowo w trakcie spotkania miała miejsca konferencja prasowa online.

Atrakcją wydarzenia, był koncert Wojtek Mazolewski Quintet, a po części oficjalnej odbyło się afterparty połączone z lunchem.

Jeśli mierzysz się z wyzwaniem organizacji jubileuszu swojej firmy, albo innego złożonego wydarzenia np. gali, konferencji, spotkania team-building czy wydarzenia zagranicznego, umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o swoich wyzwaniach w tym zakresie.

Planujesz organizację jubileuszu swojej firmy?

Szukasz kompleksowego doradztwa i wsparcia w zakresie organizacji gali, konferencji, jubileuszu, eventu dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację i przedstaw wyzwania przed którymi stoisz.

Wyślij zapytanie

Posłuchaj Podcastu E Com On

    Subskrybuj Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.



    Skontaktuj się z nami