fbpx

Planowanie i Organizacja
Eventów dla B2B

Planujemy i organizujemy eventy dla firm działających w modelu B2B, które chcą ściśle powiązać je ze swoją strategię sprzedażową, marketingową i wizerunkową, oczekując przy tym kompleksowej obsługi od A do Z.

Poznaj szczegóły

Planowanie i Organizacja Eventów B2B
– nasze podejście

Firmy, które mają potrzebę zorganizować event dla swoich klientów i kontrahentów, łącząc go ściśle ze swoją strategią sprzedażową i marketingową, przeprowadzamy przez pełen proces projektowania i organizacji takiego wydarzenia, biorąc odpowiedzialność za wynik końcowy.

Event planujemy i realizujemy w taki sposób, aby przyniósł on firmie policzalny efekt, który będzie można zmierzyć i rozliczyć po zakończeniu projektu (return of investment).

W Stereomatic bierzemy odpowiedzialność za 100% procesu oferując kompleksową obsługę od A do Z.

Planowanie i Organizacja Eventów B2B
– początek współpracy

Aby pomóc w zaplanowaniu i organizacji eventu,  musimy dobrze zrozumieć model biznesowy, w którym pracuje klient. Na początku zaczynamy od poznania strategii marketingowej i sprzedażowej klienta, przewag konkurencyjnych i wartości, jakimi kieruje się prowadząc swoje przedsiębiorstwo.

Każdy proces organizacji eventu rozpoczynamy od Warsztatu Startowego, podczas którego omawiamy 3 kluczowe aspekty organizacji wydarzenia:

  • CO wydarzenie będzie komunikowało – określamy m.in. cele wydarzenia i jego oczekiwane efekty
  • DO KOGO będzie komunikowany przekaz – tworzymy persony odbiorców eventu
  • JAK będziemy to komunikować – ustalamy “plan drogi”, która pozwoli nam osiągnąć zamierzony przez klienta cel biznesowy

Warsztat Startowy, który jest wstępem do często skomplikowanego i kosztownego procesu organizacji danego eventu, pozwala firmie sprawdzić i poznać nasze kompetencje, a także upewnić się, czy nasze podejście jest zbieżne z kulturą pracy i oczekiwaniami firmy

Zamów Bezpłatną Konsultację

Chcesz zorganizować event dla klientów Twojej firmy? Wyślij swoje pytanie i umów się na rozmowę z jednym z naszych specjalistów. Kliknij w poniższy przycisk.

Wyślij zapytanie

Planowanie i Organizacja Eventów B2B
– kto najczęściej korzysta

Z naszego wsparcia w tym zakresie najczęściej korzystają:

  • Firmy szukające strategicznego partnera w zakresie organizacji wydarzeń tj. agencji eventowej, która dysponuje praktycznym doświadczeniem w zakresie wsparcia sprzedaży i marketingu B2B i rozumie jego specyfikę oraz posiada referencje w tym zakresie
  • Zarząd i dyrektorzy finansowi firm pracujących w modelu B2B, którzy chcą zmienić podejście do organizacji eventów i przestać traktować je jedynie jak koszt, a zacząć podchodzić do planowania wydarzeń, jak do przynoszącej wymierny zwrot inwestycji
  • Przedsiębiorstwa, które nie dysponują odpowiednimi zasobami i czasem, aby kompleksowo przygotować i zrealizować taki projekt od A do Z

Przykładowe Projekty B2B

Jubileusze Firmowe

Organizujemy eventy, których celem jest komunikacja rocznicy istnienia firmy i powiązania tego faktu z celami PR'owymi, sprzedażowymi, marketingowymi czy employer brandingowymi

Eventy Sprzedażowe

Eventy wspierające sprzedaż i marketing B2B np. konferencje sprzedażowe, road show, launching produktów, udział firmy w targach branżowych

Wyjazdy Incentive B2B

Organizujemy zagraniczne wyjazdy Incentive, które najczęściej są elementem programu motywacyjnego lub podsumowaniem akcji sprzedażowej dla kontrahentów biznesowych firmy

Otwarcia Inwestycji

Wydarzenia polegające na celebracji otwarcia nowej siedziby firmy np. biura, fabryki, oddziału, ściśle powiązane ze strategią wizerunkową, marketingową i PRową przedsiębiorstwa

Zamów bezpłatną konsultację

Chcesz, aby organizowane w Twojej firmie eventy jeszcze bardziej były powiązane ze strategią marketingową i sprzedażową Twojego przedsiębiorstwa? Umów się na rozmowę z jednym z naszych specjalistów. Kliknij w poniższy przycisk.

Planowanie i Organizacja Eventów B2B
– dlaczego warto

  • Bo rozumiemy marketing i sprzedaż B2B i mamy duże doświadczenie w pracy w tym obszarze dla m.in. Raben, Press Glass, Sievert, ECE, Orlen Asfalt, Skanska itp.
  • Bo za każdym razem projekt tworzymy “od zera”, gdyż wiemy, że dzięki dostosowaniu rozwiązań do specyfiki danej branży oraz celów konkretnej firmy, można osiągnąć bardziej owocne rezultaty
  • Bo dysponujemy dużą bazą partnerów biznesowych, podwykonawców i sprawdzonych dostawców usług, za których pracę przy danym projekcie bierzemy pełną odpowiedzialność, jak za działania własne (jesteśmy “architektem” i “inwestorem zastępczym” w każdym projekcie)
  • Bo przy każdym projekcie ustalamy zmienne, dzięki którym będziemy mierzyć ustalone na etapie planowania cele, planując zwrot z inwestycji z tych działań
  • Bo jesteśmy niewielką rodzinną firmą, przez co pracując przy najciekawszych i najlepszych projektach, wkładamy w nie całe swoje serce i zaangażowanie, grając z klientem do jednej, wspólnej bramki

Nasi Wybrani Klienci

Z Jakich Usług Korzystają Jeszcze Nasi Klienci
– Zobacz Więcej

Planowanie i Organizacja Eventów dla B2B
– nasze obszary specjalizacji

Dla firm sprzedających w modelu B2B najczęściej uczestniczymy w procesie planowania i organizacji:

  1. Konferencja wspierająca sprzedaż
  2. Event z okazji jubileuszu istnienia firmy
  3. Warsztaty i spotkania szkoleniowe
  4. Road Show
  5. Konferencje brażowe
  6. Launchingu produktu / usługi
  7. Otwarcie obiektów / inwestycji / fabryki
  8. Organizacja wyjazdów zagranicznych tzw. incentive
  9. Organizacja wyjazdowych spotkania członków zarządu firmy
  10. Organizacja wizyty zagranicznych udziałowców / właścicieli w firmie
  11. Organizacja spotkań dla działów handlowych firmy(szkolenia)
  12. Udział firmy w targach (polskich i zagranicznych)

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami