fbpx

Kompleksowa Organizacja
Eventów dla B2B

Planujemy i organizujemy eventy dla firm działających w modelu B2B, które chcą ściśle powiązać je ze swoją strategią sprzedażową, marketingową i wizerunkową, oczekując przy tym kompleksowej i drobiazgowej obsługi od A do Z.

Zobacz więcej

Planowanie i organizacja eventów B2B
– na czym polega ta usługa?

W Stereomatic rozumiemy na czym polega różnica pomiędzy marketingiem B2B i B2C. Dlatego firmy, które chcą zorganizować event dla swoich klientów i kontrahentów B2B, łącząc go ściśle ze swoją strategią sprzedażową i marketingową, przeprowadzamy przez pełen proces projektowania i organizacji takiego wydarzenia, biorąc odpowiedzialność za wynik końcowy.

Event planujemy i realizujemy w taki sposób, aby przyniósł on firmie policzalny efekt, który będzie można zmierzyć i rozliczyć po zakończeniu projektu (return of investment). Wydarzenia tego typu bardzo często są elementem większej strategii, którą współtworzymy łącząc je z działaniami Road Show, PR, Media Relations czy CSR.

Efekty naszych wybranych projektów możesz zobaczyć poniżej. 

Planowanie i organizacja eventów B2B
– jak rozpoczynamy współpracę?

Aby dobrze zrozumieć cele organizacji danego projektu, proces rozpoczynamy od poznania otoczenia biznesowego danej firmy, w tym bardzo często strategii marketingowej i sprzedażowej klienta, dotychczasowych działań komunikacyjnych, przewag konkurencyjnych i wartości, jakimi kieruje się prowadząc swoje przedsiębiorstwo.

Pomaga w tym nasze autorskie rozwiązanie polegające przeprowadzeniu klienta przez cały proces planowania i organizacji tego typu działania. Został on wykorzystany i sprawdził się on m.in. przy zrealizowanych przez naszą firmę eventach B2B dla m.in. Raben, Phoenix Contact, De Dietrich, Orlen Asfalt, Hiab czy T-Systems.

Proces ten rozpoczynamy od Warsztatu Startowego, podczas którego omawiamy 3 kluczowe aspekty organizacji wydarzenia:

  • CO dany event będzie komunikował – określamy w nim m.in. cele projektu i jego oczekiwane przez klienta efekty
  • DO KOGO będzie komunikowany przekaz – tu tworzymy persony odbiorców  wydarzenia i mapujemy działania realizowane do tej pory przez firmę do interesariuszy projektu
  • JAK będziemy to komunikować – na końcu tego procesu ustalamy “plan drogi”, która pozwoli nam osiągnąć zamierzony przez klienta cel biznesowy, a także przedstawiamy ofertę i propozycje realizacji tego projektu

Dzięki ww. procesowi nasi klienci są w stanie jeszcze przed podjęciem decyzji i kroków zmierzających do wydania często sporych kwot na organizację tego typu wydarzeń, które chcą lub zamierzają przeznaczyć na działania ocenić, czy i które wypracowane podczas Warsztatu rozwiązania są dla nich najlepsze.

Proces ten daje także możliwość poznania nas jako firmy “w akcji”, jeszcze przed rozpoczęciem często wielomiesięcznej współpracy przy organizacji projektu, dając przedsmak tego, jak współpraca będzie się układać w przyszłości.

Chcesz Zorganizować Event Dla Klientów?

Szukasz kompleksowego wsparcia w zakresie marketingu i eventów B2B? Kliknij w poniższy przycisk i umów się na krótką rozmowę, abyśmy mogli sprawdzić jak możemy Ci najlepiej pomóc.

Wyślij Zapytanie

Planowanie i organizacja eventów B2B
– z kim najczęściej pracujemy?

Z naszego wsparcia w tym zakresie najczęściej korzystają:

  • Szefowie marketingu i/lub sprzedaży, którzy chcą ściśle powiązać planowane działania ze strategią swojej firmy
  • Firmy, które szukają agencji eventowej, która rozumie różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C, która dysponuje praktycznym doświadczeniem w tym wymiarze i która potrafi to wykorzystać oraz zastosować w planowanych projektach i wydarzeniach
  • Firmy, które szukają kompleksowej organizacji wydarzenia od A do Z i agencji, która zaplanuje, zorganizuje i rozliczy wydarzenie, biorąc pełną odpowiedzialność za efekt końcowy
  • Zarząd i dyrektorzy finansowi firm pracujących w modelu B2B, którzy chcą zmienić podejście do organizacji eventów i przestać traktować je jedynie jak koszt, a zacząć podchodzić do planowania wydarzeń, jak do przynoszącej wymierny zwrot inwestycji
  • Przedsiębiorstwa, które nie dysponują odpowiednimi zasobami i czasem, aby kompleksowo przygotować i zrealizować taki projekt (np. mają zbyt mały dział marketingu albo w ogóle go nie mają).

Jakie eventy B2B najczęściej organizujemy?

Konferencje i Sympozja

Organizujemy konferencje skierowane do klientów B2B firm, które chcą wykorzystać to narzędzie, jako kluczowy element swojej strategii marketingowej, PR'owej czy sprzedażowej

Jubileusze Firmowe

Organizujemy eventy jubileuszowe, których celem jest komunikacja rocznicy istnienia firmy i powiązania tego faktu z celami PR'owymi, sprzedażowymi, marketingowymi, czy employer brandingowymi

Eventy Sprzedażowe

Eventy wspierające sprzedaż i marketing B2B np. konferencje sprzedażowe, road show, launching produktów, udział firmy w targach branżowych, które stanową ścisły element strategii danej firmy

Otwarcia Inwestycji

Wydarzenia polegające na celebracji otwarcia nowej siedziby firmy np. biura, fabryki, oddziału, ściśle powiązane ze strategią wizerunkową, marketingową i PR'ową danego rzedsiębiorstwa

Planowanie i organizacja eventów B2B
– dlaczego warto współpracować z nami?

  • Bo rozumiemy marketing i sprzedaż B2B i mamy duże doświadczenie w pracy w tym obszarze m.in. dla takich firm jak Raben, Press Glass, Sievert, ECE, Orlen Asfalt, czy Skanska
  • Bo za każdym razem projekt tworzymy “od zera”, gdyż wiemy, że dzięki dostosowaniu rozwiązań do specyfiki danej branży oraz celów konkretnej firmy, można osiągnąć bardziej owocne rezultaty
  • Bo dysponujemy dużą bazą partnerów biznesowych, podwykonawców i sprawdzonych dostawców usług, za których pracę przy danym projekcie bierzemy pełną odpowiedzialność, jak za działania własne (jesteśmy “architektem” i “inwestorem zastępczym” w każdym projekcie)
  • Bo przy każdym projekcie ustalamy zmienne, dzięki którym będziemy mierzyć ustalone na etapie planowania cele, planując zwrot z inwestycji z tych działań
  • Bo bierzemy odpowiedzialność za cały proces planowania i organizacji danego projektu od A do Z.

Efekty naszych dotychczasowych działań możesz zobaczyć poniżej.

Szukasz pomocy w zakresie eventów i marketingu B2B?

Wyślij zapytanie wypełniając prosty formularz, abyśmy mogli lepiej poznać Twoje cele i oczekiwania. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

Nasi wybrani klienci

Planowanie i organizacja eventów dla B2B
– nasze obszary specjalizacji

Pracując dla firm sprzedających w modelu B2B najczęściej uczestniczymy w procesie planowania i organizacji następujących wydarzeń:

  1. Konferencja wspierająca sprzedaż
  2. Event z okazji jubileuszu istnienia firmy
  3. Warsztaty i spotkania szkoleniowe
  4. Road Show
  5. Konferencja brażowa
  6. Launching produktu / usługi
  7. Otwarcia obiektów / inwestycji / fabryk
  8. Organizacja wyjazdów zagranicznych tzw. incentive
  9. Organizacja wyjazdowych spotkań członków zarządu firmy
  10. Organizacja wizyty zagranicznych udziałowców / właścicieli w firmie
  11. Organizacja spotkań dla działów handlowych firmy (szkolenia)
  12. Udział firmy w targach (polskich i zagranicznych)

Zobacz nasze pozostałe usługi
– eventy i marketing

Skontaktuj się z nami