fbpx

Planowanie i organizacja
eventów dla B2B

Planujemy i organizujemy eventy dla firm działających w modelu B2B, które chcą ściśle powiązać je ze swoją strategią sprzedażową, marketingową i wizerunkową, oczekując przy tym kompleksowej i drobiazgowej obsługi od A do Z.

Zjedź niżej i poznaj szczegóły

Planowanie i organizacja eventów B2B
– opis usługi

Firmy, które mają potrzebę zorganizować event dla swoich klientów i kontrahentów, łącząc go ściśle ze swoją strategią sprzedażową i marketingową, przeprowadzamy przez pełen proces projektowania i organizacji takiego wydarzenia, biorąc odpowiedzialność za wynik końcowy.

Event planujemy i realizujemy w taki sposób, aby przyniósł on firmie policzalny efekt, który będzie można zmierzyć i rozliczyć po zakończeniu projektu (return of investment).

W Stereomatic bierzemy odpowiedzialność za 100% procesu oferując kompleksową obsługę od A do Z.

Planowanie i organizacja eventów B2B
– początek współpracy

Aby pomóc w zaplanowaniu i organizacji eventu,  musimy dobrze zrozumieć model biznesowy, w którym pracuje klient. Na początku zaczynamy od poznania strategii marketingowej i sprzedażowej klienta, przewag konkurencyjnych i wartości, jakimi się kieruje prowadząc swoje przedsiębiorstwo.

Każdy proces organizacji eventu rozpoczynamy od Warsztatu Startowego, podczas którego omawiamy 3 kluczowe aspekty organizacji wydarzenia:

  • CO wydarzenie będzie komunikowało – określamy m.in. cele wydarzenia i jego oczekiwane efekty
  • DO KOGO będzie komunikowany przekaz – tworzymy persony odbiorców eventu
  • JAK będziemy to komunikować – ustalamy “plan drogi”, która pozwoli nam osiągnąć zamierzony przez klienta cel biznesowy

Warsztat Startowy, który jest wstępem do często skomplikowanego i kosztownego procesu organizacji danego eventu, pozwala firmie sprawdzić i poznać nasze kompetencje, a także upewnić się, czy nasze podejście jest zbieżne z kulturą pracy i oczekiwaniami firmy.

Chcesz zorganizować event dla swoich klientów?

Zostaw swój numer, abyśmy mogli oddzwonić i sprawdzić jak możemy Ci pomóc w organizacji Twojego wydarzenia.






    Planowanie i organizacja eventów B2B
    – kto najczęściej korzysta

    Z naszego wsparcia w tym zakresie najczęściej korzystają:

    • Firmy, które szukają kompleksowej organizacji wydarzenia od A do Z i agencji, która zaplanuje, zorganizuje i rozliczy wydarzenie, biorąc pełną odpowiedzialność za efekt końcowy
    • Firmy szukające strategicznego partnera w zakresie organizacji wydarzeń tj. agencji eventowej, która dysponuje praktycznym doświadczeniem w zakresie wsparcia sprzedaży i marketingu B2B i rozumie jego specyfikę oraz posiada referencje w tym zakresie
    • Zarząd i dyrektorzy finansowi firm pracujących w modelu B2B, którzy chcą zmienić podejście do organizacji eventów i przestać traktować je jedynie jak koszt, a zacząć podchodzić do planowania wydarzeń, jak do przynoszącej wymierny zwrot inwestycji
    • Przedsiębiorstwa, które nie dysponują odpowiednimi zasobami i czasem, aby kompleksowo przygotować i zrealizować taki projekt (np. mają zbyt mały dział marketingu albo w ogóle go nie mają).

    Jakie eventy B2B najczęściej organizujemy?

    Konferencje i Sympozja

    Organizujemy konferencje skierowane do klientów B2B firm, które chcą wykorzystać to narzędzie, jako kluczowy element swojej strategii marketingowej, PR'owej czy sprzedażowej

    Jubileusze Firmowe

    Organizujemy eventy, których celem jest komunikacja rocznicy istnienia firmy i powiązania tego faktu z celami PR'owymi, sprzedażowymi, marketingowymi, czy employer brandingowymi

    Eventy Sprzedażowe

    Eventy wspierające sprzedaż i marketing B2B np. konferencje sprzedażowe, road show, launching produktów, udział firmy w targach branżowych

    Otwarcia Inwestycji

    Wydarzenia polegające na celebracji otwarcia nowej siedziby firmy np. biura, fabryki, oddziału, ściśle powiązane ze strategią wizerunkową, marketingową i PR'ową przedsiębiorstwa

    Zamów bezpłatną konsultację

    Chcesz, aby organizowane w Twojej firmie eventy jeszcze bardziej były powiązane ze strategią marketingową i sprzedażową Twojego przedsiębiorstwa? Umów się na rozmowę z jednym z naszych specjalistów. Kliknij w poniższy przycisk.

    Planowanie i organizacja eventów B2B
    – dlaczego warto

    • Bo rozumiemy marketing i sprzedaż B2B i mamy duże doświadczenie w pracy w tym obszarze m.in. dla takich firm jak Raben, Press Glass, Sievert, ECE, Orlen Asfalt, czy Skanska
    • Bo za każdym razem projekt tworzymy “od zera”, gdyż wiemy, że dzięki dostosowaniu rozwiązań do specyfiki danej branży oraz celów konkretnej firmy, można osiągnąć bardziej owocne rezultaty
    • Bo dysponujemy dużą bazą partnerów biznesowych, podwykonawców i sprawdzonych dostawców usług, za których pracę przy danym projekcie bierzemy pełną odpowiedzialność, jak za działania własne (jesteśmy “architektem” i “inwestorem zastępczym” w każdym projekcie)
    • Bo przy każdym projekcie ustalamy zmienne, dzięki którym będziemy mierzyć ustalone na etapie planowania cele, planując zwrot z inwestycji z tych działań
    • Bo bierzemy odpowiedzialność za cały proces planowania i organizacji danego projektu od A do Z.

    Zamów bezpłatną konsultację

    Szukasz agencji, która powiąże Twoje cele biznesowe i oczekiwane efekty z organizowanym wydarzeniem? Wypełnij formularz, abyśmy mogli oddzwonić do Ciebie i porozmawiać o Twoich celach i problemach. Kliknij w przycisk poniżej.

    Wyślij zapytanie

    Nasi wybrani klienci

    Chcesz zorganizować event dla klientów?

    Umów się na krótką rozmowę z nami, podczas której zapytamy Cię o Twoje cele, problemy i wyzwania, a następnie wspólnie ustalimy, jak możemy Ci pomóc. Kliknij przycisk, aby przejść do formularza.

    Zobacz nasze pozostałe usługi
    – eventy i marketing

    Planowanie i organizacja eventów dla B2B
    – nasze obszary specjalizacji

    Dla firm sprzedających w modelu B2B najczęściej uczestniczymy w procesie planowania i organizacji następujących wydarzeń:

    1. Konferencja wspierająca sprzedaż
    2. Event z okazji jubileuszu istnienia firmy
    3. Warsztaty i spotkania szkoleniowe
    4. Road Show
    5. Konferencja brażowa
    6. Launching produktu / usługi
    7. Otwarcia obiektów / inwestycji / fabryk
    8. Organizacja wyjazdów zagranicznych tzw. incentive
    9. Organizacja wyjazdowych spotkań członków zarządu firmy
    10. Organizacja wizyty zagranicznych udziałowców / właścicieli w firmie
    11. Organizacja spotkań dla działów handlowych firmy (szkolenia)
    12. Udział firmy w targach (polskich i zagranicznych)

    Skontaktuj się z nami