fbpx

Jubileusz Firmy
Strategia i Organizacja

Od A do Z planujemy i wdrażamy projekty związane z jubileuszem istnienia firmy. Usługa ta najczęściej zawiera w sobie szereg elementów powiązanych z działaniami marketingowymi czy employer branding. Jubileusz firmy to nie jest jednak tylko event!

Poznaj szczegóły

Jubileusz Firmy Strategia i Organizacja
– opis usługi

Firmy, które obchodzą rocznicę swojego istnienia tj. jubileusz, przeprowadzamy przez pełen proces tworzenia strategii, planowania i kompleksowej organizacji działań związanych z obchodami rocznicy istnienia firmy.

Każda firma, dla której pracujemy chce świętować swój jubileusz z innego powodu. Z naszego doświadczenia wynika, że nie ma jednej sprawdzonej metody i pomysłu na obchody rocznicy istnienia firmy.

Dlatego działania te mogą dotyczyć różnych obszarów działania przedsiębiorstwa powiązanych z jego strategią i mogą realizować różne cele biznesowe. Najczęściej są to:

  • Cele sprzedażowe i marketingowe – na nich skupiają się przedsiębiorstwa działające w modelu B2B, które chcą wykorzystać jubileusz jako narzędzie udoskonalania relacji ze swoimi kontrahentami biznesowymi. W takim przypadku komunikat związany z jubileuszem chcą wykorzystać jako pretekst do podtrzymania relacji z dotychczasowymi klientami czy do budowania relacji z potencjalnymi
  • Cele employer brandingowe – te dotyczą przedsiębiorstw, które swoje firmowe urodziny chcą wykorzystać w komunikacji wewnętrznej tj. ze swoimi pracownikami, a także które chcą dzięki temu budować wizerunek atrakcyjnego i stabilnego pracodawcy na rynku pracy, przez to pozyskując uwagę potencjalnie nowych kandydatów
  • Cele wizerunkowe – w tym przypadku działania związane z obchodami rocznicy istnienia firmy skupiają się na narzędziach i rozwiązaniach, które pozwolą przedsiębiorstwu wykorzystać jubileusz do zwiększania rozpoznawalności marki pośród klientów B2b czy B2C np. z wykorzystaniem media relations i public relations

W przypadku wielu firm cele te mogą się ze sobą zazębiać. Dlatego za każdym razem najważniejszym elementem współpracy z daną firma obchodzącą jubileusz, jest określenie celów i oczekiwanych efektów, jakie spodziewa się dany klient po przez realizację “uszytego na miarę” projektu, który jest związany z rocznicą np. 10-lecia, 15-lecia, 20-lecia, 30-lecia, czy innego “lecia” istnienia przedsiębiorstwa.

W Stereomatic bierzemy odpowiedzialność za 100% procesu planowania i realizacji działań oferując kompleksową obsługę i organizację takiego projektu od A do Z.

Jeśli chcesz posłuchać trochę więcej o możliwościach, narzędziach, sposobach i metodach wykorzystania jubileuszu firmy do realizacji celów marketingowych, wizerunkowych, sprzedażowych czy employer brandingowych, to posłuchaj podcastu na ten temat:

Jubileusz Firmy Strategia i Organizacja
– początek współpracy

Aby dobrze zrozumieć cele organizacji danego projektu jubileuszowego, to dany proces rozpoczynamy od poznania otoczenia biznesowego danej firmy, w tym bardzo często strategii marketingowej i sprzedażowej klienta, dotychczasowych działań komunikacyjnych (w tym employer brandingowych), przewag konkurencyjnych i wartości, jakimi kieruje się prowadząc swoje przedsiębiorstwo.

Pomaga w tym nasze autorskie rozwiązanie polegające na procesowym i projektowym przeprowadzeniu klienta przez cały proces planowania i organizacji tego typu działania. Został on wykorzystany i sprawdził się on m.in. przy zrealizowanych przez naszą firmę jubileuszach dla firm Raben, Press Glass, Phoenix Contact, De Dietrich, C&C Partners czy Hiab. Firmy te wybierając nas do współpracy oceniły, że jest to nasz największy wyróżnik na tle innych firm.

Proces ten rozpoczynamy od Warsztatu Startowego, podczas którego omawiamy 3 kluczowe aspekty organizacji wydarzenia:

  • CO jubileusz będzie komunikował – określamy w nim m.in. cele projektu i jego oczekiwane przez klienta efekty
  • DO KOGO będzie komunikowany przekaz – tu tworzymy persony odbiorców jubileuszu firmy i mapujemy działania realizowane do tej pory przez firmę do interesariuszy projektu jubileuszowego
  • JAK będziemy to komunikować – na końcu tego procesu ustalamy “plan drogi”, która pozwoli nam osiągnąć zamierzony przez klienta cel biznesowy

Warsztat Startowy, to bardzo istotny element całej drogi, którą wspólnie przechodzimy z klientem. Jest to też wstęp do często złożonego i kosztownego procesu organizacji danego projektu jubileuszowego. Przeprowadzenie go pozwala firmie sprawdzić i poznać nasze kompetencje w praktyce, a także upewnić się, czy nasze podejście jest zbieżne z kulturą pracy i oczekiwaniami danej firmy. Dzięki czemu podczas Warsztatu Startowego klient może nas przetestować “w pigułce”, zanim podejmie decyzję o dalszej współpracy, co daje ogromne oszczędności w postaci zaoszczędzonego czasu i pieniędzy.

Jubileusz Firmy Strategia i Organizacja
– jakie są koszty?

W naszym portfolio znajdują się projekty jubileuszowe, które całościowo kosztowały od 100 tyś złotych netto do ponad miliona złotych. Koszt organizacji takiego wydarzenia zależy od wielu zmiennych, które określamy na poziomie Warsztatu Startowego, które mają wpływ na finalny wygląd, zakres i kosztorys projektu. Na koszt projektu ma wpływ m.in.:

  • ilość uczestników
  • miejsce projektu
  • termin realizacji działania
  • zakres prac projektowych
  • program i finalny pomysł jubileuszu
  • odpowiedzialność naszej firmy za projekt itd.

Realizację tego typu projektów można porównać do budowy domu. Można postawić prosty drewniany domek z prefabrykatów typu altanka, jak i 500 metrową rezydencję w prestiżowej części miasta. I to i to jest budynkiem, ale w każdym przypadku zupełnie innym.

 

Chcesz zorganizować jubileusz Twojej firmy?

Zostaw swój numer, abyśmy mogli oddzwonić i sprawdzić jak możemy Ci pomóc i tym zakresie.






    Jubileusz Firmy Strategia i Organizacja
    – kto najczęściej korzysta

    Z naszego wsparcia w tym zakresie najczęściej korzystają:

    • Firmy, które szukają kompleksowej organizacji projektu jubileuszowego od A do Z i firmy, która zaplanuje, zorganizuje i rozliczy projekt, biorąc pełną odpowiedzialność za efekt końcowy.
    • Firmy, które oczekują niesztampowego oraz nieschematycznego podejścia do organizacji jubileuszu swojej firmy, chcące ściśle powiązać je ze strategią przedsiębiorstwa
    • Przedsiębiorstwa, które nie wiedzą czy i jak świętować jubileusz swojej firmy, czy ma to w ogóle sens i jakie korzyści oraz zwrot z inwestycji przyniesie to im po przez realizację takich działań i szukają odpowiedzi w tym zakresie
    • Firmy szukające strategicznego partnera w zakresie organizacji wydarzeń tj. agencji eventowej, która dysponuje praktycznym doświadczeniem w zakresie wsparcia sprzedaży i marketingu B2B, działań wizerunkowych i employer brandingowych i rozumie jego specyfikę oraz posiada referencje w tym zakresie
    • Zarząd i dyrektorzy finansowi firm pracujących w modelu B2B, którzy chcą zmienić podejście do organizacji eventów i przestać traktować je jedynie jak koszt, a zacząć podchodzić do planowania wydarzeń, jak do przynoszącej wymierny zwrot inwestycji
    • Przedsiębiorstwa, które nie dysponują odpowiednimi zasobami i czasem (np. zbyt małym działem marketingu albo które w ogóle go nie mają), aby kompleksowo przygotować i zrealizować taki projekt

    Najczęstsze Cele Działań Jubileuszowych

    Emplyer Branding

    W tym przypadku firmy skupiają się na podziękowaniu za dotychczasową współpracę obecnym pracownikom i wykorzystaniu jubileuszu do budowania wizerunku firmy na rynku pracy

    Relacje B2B

    Bardzo często jubileusz jest pretekstem do podziękowania klientom B2B firmy za dotychczasową współpracę, a także do wykorzystania rocznicy istnienia firmy w celu pozyskania nowych kontrahentów

    Zwiększanie Rozpoznawalności

    Bardzo często elementem strategii jubileuszu firmy, jest zwiększenie rozpoznawalności marki, firmy, jej usług czy produktów, przy czym działania te mogą być kierowane do różnych grup interesariuszy

    Działania CSR

    Coraz częstszym elementem działań jubileuszowych, są działania skupione na pomocy i wspieraniu innych, a działania CSR mają być wzmocnieniem tego przekazu i elementem strategii jubileuszowej

    Zamów bezpłatną konsultację

    Twoja firma obchodzi rocznicę istnienia i zastanawiasz się nad skutecznymi sposobami i pomysłami, jak uczcić ten fakt? Chcesz aby te działania wyróżniły Twoją firmę na rynku? Umów się na rozmowę z jednym z naszych specjalistów. Kliknij w poniższy przycisk.

    Jubileusz Firmy Strategia i Organizacja
    – dlaczego warto?

    • Bo bierzemy odpowiedzialność za cały proces planowania i organizacji danego działania projektu od A do Z (pracujemy kompleksowo) 
    • Bo specjalizujemy się w strategicznym i procesowym podejściu do działa jubileuszowych, które zdobyliśmy biorąc pełną odpowiedzialność m.in. za 25-lecie firmy Raben w Polsce, 25-lecie Press Glass, 20-lecie Phoenix Contact w Polsce, 20-lecie De Dietrich w Polsce, 30-lecie C&C Partners czy 70-lecie firmy Hiab na świecie
    • Bo rozumiemy marketing B2B i wiemy, w jak istotny sposób różni się on od marketingu B2C, przez co potrafimy skutecznie powiązać procesy istniejące w firmie (marketingowe, sprzedażowe, employer braningowe) z celami i efektami działań jubileuszowych firmy
    • Dlatego jubileusz firmy, to nie jest dla nas po prostu “impreza”, ale narzędzie do wsparcia realizacji celów biznesowych i strategii danej firmy obchodzącej rocznicę istnienia
    • Bo za każdym razem projekt tworzymy “od zera”, gdyż wiemy, że dzięki dostosowaniu rozwiązań do specyfiki danej branży oraz celów konkretnej firmy, można osiągnąć bardziej owocne rezultaty

    Chcesz Zorganizować Jubileusz Twojej Firmy?

    Umów się na krótką rozmowę z nami, podczas której zapytamy Cię o Twoje cele, problemy i wyzwania, a następnie wspólnie ustalimy, jak możemy Ci pomóc? Kliknij przycisk, aby przejść do formularza.

    Bezpłatna konsultacja

    Nasi Wybrani Klienci

    Planujesz Organizację Jubileuszu Firmy?

    Umów się na krótką rozmowę z nami, podczas której zapytamy Cię o Twoje cele, problemy i wyzwania, a następnie wspólnie ustalimy, jak możemy Ci pomóc? Kliknij przycisk, aby przejść do formularza.

    Zobacz nasze pozostałe usługi
    – eventy i marketing

    Skontaktuj się z nami