fbpx

Organizacja eventów wspierających sprzedaż

Doradzamy, jak zorganizować wydarzenie skierowane do klientów lub kontrahentów B2B i B2C, aby uzyskać jak największy zwrot z inwestycji z tych działań, a następnie projektujemy i realizujemy te działania od A do Z, biorąc odpowiedzialność za ich końcowy efekt.

Przeczytaj więcej

Doradztwo w zakresie planowania i organizacji eventów wspierających sprzedaż 
– opis usługi

Zauważyliśmy, że bardzo wiele firm sprzedających swoje produkty lub usługi w modelu B2B, nie potrafi w odpowiedni sposób policzyć zwrotu z inwestycji z prowadzonych działań sprzedażowych i marketingowych w tym np. eventów i wydarzeń, które mają wesprzeć działania handlowe.

Dlatego stworzyliśmy usługę polegającą na konsultingu i doradztwie, której efektem jest m.in. optymalizacja organizacji eventów, które są nakierowane na wsparcie sprzedaży w firmach B2B i B2C, przy jednoczesnym liczeniu zwrotu z inwestycji z tych działań.

Doradztwo w zakresie planowania i organizacji eventów wspierających sprzedaż 
– do kogo jest skierowana?

Najczęściej z tej usługi korzystają:

  • Dyrektorzy sprzedaży lub marketingu, którzy stoją przed zadaniem przeprowadzić firmę przez planowanie i organizację całorocznych działań wspierających sprzedaż
  • Marki chcące wykorzystać eventy i wydarzenia muzyczne oraz kulturalne do promocji swojej marki, której komunikację kierują do klienta B2C
  • Firmy chcące zmienić podejście do organizacji eventów dla swoich pracowników i klientów, szukające wsparcia firmy rozumiejącej procesy sprzedaży w modelu B2B
  • Przedsiębiorstwa potrzebujące sprawdzić i policzyć, czy i jakie działania związane z organizacją spotkania wspierającego sprzedaż przyniosą im zwrot z inwestycji z tych działań
  • Działy firm zajmujące się szkoleniami, które szukają efektywnych warsztatów dla działu handlowego swojej firmy, wspierających działania sprzedażowe
  • Firmy planujące organizację konferencji sprzedażowej dla swoich klientów i kontrahentów B2B, szukające organizatora spotkania, który nie tylko przygotuje scenariusz spotkania, który będzie ściśle skorelowany z celami i strategię firmy, ale również wyprodukuje całość spotkania od A do Z
  • Przedsiębiorstwa planujące organizację spotkania podsumowującego dany okres sprzedażowy, które będzie skierowane np. do dystrybutorów, resellerów, dilerów, handlowców, czy partnerów ich firmy, szukające nowych rozwiązań i kompleksowej organizacji w tym zakresie

Jeśli Twoja firma planuje organizację działań związanych z szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży B2B lub B2C i czujesz, że potrzebujesz doradztwa w tym zakresie, umów się na bezpłatną konsultację, aby sprawdzić, czy nasze kompetencje mogą być dla Ciebie przydatne.

Doradztwo w zakresie planowania i organizacji eventów wspierających sprzedaż
– Początek Współpracy

Dlatego też, aby móc dopasować nawet najlepszy pomysł do celów danej firmy, naszą usługę planowania wydarzenia zaczynamy od Warsztatu Startowego, który w ramach procesu organizacji eventu pełni wiele istotnych funkcji. Oto te najważniejsze według nas:

  1. Badamy i ustalamy cele, które organizacją planowanego eventu chce osiągnąć firma
  2. Definiujemy grupę interesariuszy / odbiorców / uczestników danego spotkania
  3. Opisujemy i ustalamy efekty, jakie mają być widoczne i policzalne po organizacji wydarzenia
  4. Mapujemy dotychczasowe działania eventowe wspierające sprzedaż, które były realizowane w firmie (cel / realizacja / zwrot z inwestycji)
  5. Ustalamy elementy twarde wydarzenia, które powinny się znaleźć w planowanym scenariuszu i które są oczekiwane przez klienta
  6. Opisujemy czasowy plan realizacji danego spotkania (timing)
  7. Ustalamy wagi i zmienne, na podstawie których będziemy liczyć zwrot z inwestycji z wydarzenia
  8. Tworzymy wstępny plan organizacji spotkania – na tym etapie rozumiemy już kierunek, w którym ma pójść organizacja danego eventu

Dodatkowym celem Warsztatu Startowego jest możliwość sprawdzenia naszych kompetencji, jeszcze przed rozpoczęciem organizacji eventu. To pozwala upewnić się, czy jesteśmy firmą, której szukacie i czy wypracowany plan odpowiada Wam, jako klientowi.

Jeśli stoisz przed podobnymi wyzwaniami w zakresie organizacji eventów wspierających sprzedaż w Twojej firmie, to umów się z nami na Bezpłatną Konsultację i opowiedz nam o wyzwaniach i problemach, przed którymi stoisz.

Zamów bezpłatną konsultację

Planujesz event dla swoich kontrahentów i partnerów B2B? Planujesz spotkanie skierowane z launchingiem Twojego nowego produktu lub usługi? Potrzebujesz kompleksowego doradztwa, zaplanowania działań, powiązania ich ze strategią Twojej firmy i organizacji projektu od A do Z? Napisz o swoich wyzwaniach i umówmy się na rozmowę.

Modele współpracy

Audyt eventowy

Warsztat lub konsultacja dotychczasowych działań eventowych wspierających sprzedaż B2B i B2C, realizowanych w firmie, w celu poprawy zwrotu z inwestycji po ich przeprowadzeniu

Warsztaty eventowy

Szkolenie w zakresie maksymalizacji zwrotu z inwestycji z działań eventowych wspierających sprzedaż, kierowane do działów marketingu i sprzedaży firm działających w modelu B2B i B2C

Stworzenie strategii wydarzenia

Usługa polegająca na stworzeniu kompleksowej i wielowymiarowej strategii organizacji działań eventowych wspierających sprzedaż, skorelowanych ze strategią sprzedaży i marketingu firmy B2B i B2C

Organizacja od A do Z

Usługa polegająca na całościowej organizacji działań wspierających sprzedaż firmy B2B i B2C, w ramach wcześniej wspólnie stworzonej strategii działania, kończąca się raportem z realizacji osiągniętych celów

Doradztwo w zakresie eventów wspierających sprzedaż 
– czy warto

  • W naszej pracy oferujemy Ci doświadczenie, jakie zdobyliśmy biorąc odpowiedzialność za kompleksowe planowanie, organizację i rozliczenie wydarzeń wspierających działania sprzedażowe m.in. dla takich firm jak: Raben, Orlen Asfalt, Filtron, Phoenix Contact, Quick Mix, Hafele, De Dietrich, czy GS1 Polska
  • Zdaniem naszych klientów rozumiemy i “czujemy” marketing B2B, przez co potrafimy w skuteczny sposób skorelować działania eventowe ze strategią sprzedażową danej firmy
  • Świetnie poruszamy się również w marketingu B2C, w czym pomaga nam doświadczenie zdobyte w czasie niemal 4 lat budowania wsparcia działań w obszarze e-commerce
  • Nasz warsztat szlifowaliśmy podczas realizacji ponad 250 projektów z obszaru employer brandingu, team buidingu, konferencji B2B, działań PR’owych, wyjazdów zagranicznych incentive, czy szkoleń i warsztatów, które przeprowadziliśmy dla firm z różnych branż
  • W ciągu blisko 15 lat istnienia na rynku organizowaliśmy dla naszych klientów wydarzenia nie tylko w Polsce, ale również w takich krajach jak Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Holandia, Grecja i Czechy
  • Nie mamy gotowych ofert organizacji działań wspierających sprzedaż, lecz każdorazowo przygotowujemy działania bazując na strategii danej firmy i na oczekiwanym przez klienta efekcie i rezultacie tych działań
  • Dlaczego jeszcze warto? Bo koszty konsultacji zazwyczaj są wielokrotnie niższe, niż koszty błędów potencjalnie popełnionych przy organizacji działań wspierających sprzedaż
  • Ponadto bierzemy odpowiedzialność nie tylko za wykreowanie pomysłów i za strategię organizacji eventu sprzedażowego (konferencji, szkolenia, wyjazdu incentive, czy spotkania dla partnerów biznesowych), ale przede wszystkim za kompleksowe wdrożenie i realizację działań od A do Z, a także za ich rozliczenie

Doradztwo w zakresie eventów wspierających sprzedaż 
– jakie są koszty

Koszty naszego doradztwa są policzone w taki sposób, aby były opłacalne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Pośród naszych klientów są zarówno kilkunastoosobowe start’upy sprzedające w modelu B2B, kilkudziesięcioosobowe firmy software house, polskie firmy rodzinne, jak i duże międzynarodowe korporacje.

Co je ze sobą łączy? Większość naszych klientów podchodzi do nas, jak do współpracy z prawnikiem, doradcą finansowym, czy np. architektem, czyli jak do inwestycji w pracę z doradcą i konsultantem, a nie jak do kosztu.

Naszemu działaniu przyświeca zasada, że “5 minut planowania oszczędza godzinę pracy”. Dlatego w łatwy i prosty sposób jesteśmy w stanie pokazać i udowodnić, że nasze projektowe i systemowe podejście do pracy przy planowaniu strategii i organizacji wydarzenia wspierającego sprzedaż, może w świadomy sposób oszczędzić czas, nerwy i pieniądze poświęcone na to działanie.

A co za tym idzie, zaplanowany w ten sposób proces organizacji działań wspierających sprzedaż w B2B i B2C, przyniesie nie tylko większy efekt i zwrot z inwestycji i da wdrażającej go firmie przewagę konkurencyjną na rynku, ale też sprawi nieporównywalnie większą satysfakcję z realizacji projektu.

Jeśli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swojej sytuacji i oczekiwaniach.

Chcesz porozmawiać?

Myślisz o zorganizowaniu konferencji sprzedażowej? Szukasz pomysłu na launching swojego produktu lub usługi skierowanych do klienta B2C? Planujesz event dla swoich kontrahentów i partnerów B2B? Potrzebujesz kompleksowego doradztwa i organizacji od A do Z? Napisz o swoich wyzwaniach i umówmy się na rozmowę.

Wyślij zapytanie

Nasi kluczowi klienci

Posłuchaj Podcastu E Com On

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami