Warsztaty marketingowe,
eventowe i e-commerce

Wspieramy działy marketingu firm naszą praktyczną wiedzą i doświadczeniem, zdobytym podczas 14 lat produkcji eventów i 4 lat prowadzenia e-commerce, dzieląc się najlepszymi case studies ze współpracy z ponad 250 firmami z Polski i Europy.

Dowiedz się więcej

Praktyczne warsztaty w obszarze marketingu, organizacji eventów i e-commerce
– opis usługi

Teoretyków marketingu jest wielu. Codziennie na skrzynki e-mail każdej firmy trafia mnóstwo reklam zapraszających do kupienia “cudownego kursu” lub szkolenia dotyczącego SEO, Facebooka, Social Selling czy Linkedin. Na Facebooku każdemu (również i nam) codziennie wyskakują reklamy “ekspertów marketingu i sprzedaży”, którzy chcą nas nauczyć skutecznego działania, poprawiać nasze życie, wyniki, efektywność itd.

Z drugiej strony na grupach dyskusyjnych dotyczących marketingu, sprzedaży, employer brandingu, PR’u, czy szkoleń widzimy wiele zapytań dotyczących poszukiwania osób, które potrafią w angażujący i praktyczny sposób przekazać (i pomóc wdrożyć) wartościową wiedzę popartą własnym wieloletnim doświadczeniem, popełnionymi błędami (ale również i sukcesami), za które zapłacili własnymi pieniędzmi.

Nie będziemy Ci mówić, do której z ww. grup powinieneś nas zaliczyć. Sam to oceń na podstawie poniższych danych.

Praktyczne warsztaty w obszarze marketingu, organizacji eventów i e-commerce
– obszary specjalizacji

Nie uważamy się za ekspertów. Sami mówimy o sobie, że coś tam umiemy, ale wielu rzeczy cały czas się uczymy. Posiadamy pewną wiedzę, którą dzielimy się z innymi, którą (w niektórych przypadkach) uważamy za cenną i unikatową. Mamy świadomość niekompetencji, ale również świadomość kompetencji. Wiemy, w czym jesteśmy dobrzy, a w czym nie.

Jeśli na czymś się nie znamy, to mówimy o tym otwarcie, ale też niejednokrotnie znając problem i potrzeby klienta, potrafimy skierować go do właściwych osób, które rekomendujemy w danym obszarze. Networking to w dzisiejszych czasach ważna rzecz!

Jeśli ktoś się nas pyta, w jakim obszarze możemy pomóc i jaką praktyczną wiedzą możemy wesprzeć inne firmy, to możemy wymienić poniższe obszary działań.

Praktyczne warsztaty dla działów marketingu
obszar marketing i eventy

Najczęściej z naszych autorskich warsztatów korzystają w tym obszarze:

  • Firmy szukające praktycznych warsztatów w zakresie tworzenia i wdrażania strategii organizacji eventów
  • Dyrektorzy hoteli i obiektów eventowych, poszukujący praktycznych warsztatów ze sprzedaży i prospectingu dla swoich działów sprzedaży usług MICE
  • Firmy chcące zoptymalizować lub od zera stworzyć procesy zakupu usług eventowych i marketingowych
  • Działy firm zajmujące się employer brandingiem, szukające praktycznych warsztatów planowania eventów skierowanych do klienta wewnętrznego tj. pracowników (przyszłych i obecnych)
  • Warsztaty z efektywnego tworzenia budżetów marketingowych

Praktyczne warsztaty dla działów marketingu
obszar e-commerce

W ramach tej specjalizacji z naszego wsparcia najczęściej korzystają:

  • Sklepy internetowe szukające wiedzy dotyczącej stworzenia procesu wyboru firmy fulfillmentowej dla e-commerce
  • Firmy fulfillmentowe, które chcą stworzyć ofertę i udoskonalić procesy w zakresie obsługi e-commerce
  • Osoby szukające warsztatów dotyczących przygotowania procesu wyboru rozwiązań Marketing Automation dla e-commerce lub firmy B2B sprzedającej swoje usługi przez internet
  • Firmy szukające praktycznej wiedzy w zakresie procesu wyboru agencji / freelancerów obsługujących e-commerce z zakresu SEM / SEO, Google Ads, Facebook, Youtube
  • Firmy szukające praktycznych warsztatów dla swoich działów obsługi klienta, chcące w ten sposób budować przewagę konkurencyjną na rynku
  • Przedsiębiorcy szukający praktycznych warsztatów dotyczących procesu wyboru odpowiedniej platformy do obsługi ich e-commerce
  • Dyrektorzy marketingu / sprzedaży firm, którzy rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą internetową (dla B2B lub B2C), szukający praktycznych warsztatów początkowych dotyczących wiedzy w tym obszarze
  • Przedsiębiorcy chcący sprzedać swój e-commerce lub pozyskać inwestora / środki na jego rozwój

Jeśli mierzysz się z podobnymi wyzwaniami w swojej firmie, zamów bezpłatną konsultację i napisz w jakim obszarze szukasz wsparcia. Jeśli na ww. liście nie ma warsztatów jakich szukasz, to i tak napisz do nas. Być może znamy kogoś, kto może Ci pomóc.

Chcesz porozmawiać?

Szukasz warsztatów, których organizacji będzie przyświecał określony cel? Szukasz wartości dodanej i realnej wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem? Napisz, jaka tematyka Cię interesuje i zobaczymy, czy i jak możemy Ci pomóc. Nie obiecujemy cudów, ale... Warto porozmawiać :)

Wyślij zapytanie

Etapy współpracy

Ustalenie celów warsztatu

Konsultacje z osobą strategicznie odpowiedzialną za wybór warsztatów prowadzące do ustalenia jego celów i efektów, jakie mają nastąpić po ich przeprowadzeniu

Konsultacje z działem marketingu

Rozmowa ze wszystkimi pracownikami odpowiedzialnymi za dany obszar w firmie, którzy będą brali udział w warsztatach, w celu zebrania danych przed warsztatami

Warsztaty docelowe

Przeprowadzenie warsztatów z danego obszaru wybranego przez klienta (1-2 dni, lub w formie cyklu - w zależności od obszaru), które będą dostosowywane do celów, strategii i oczekiwań firmy

Raport z warsztatów

Przygotowanie raportu dla zleceniodawcy np. dyrektora marketingu, właściciela firmy itp. wraz z dalszymi rekomendacjami do wprowadzenia po przeprowadzeniu warsztatów

Praktyczne warsztaty w obszarze marketingu, organizacji eventów i e-commerce
– czy warto

  • Nasze doświadczenie, którym dzielimy się podczas naszych warsztatów, to przede wszystkim 4-letnia praktyczna wiedza, w tworzeniu własnego e-commerce, który uznawany jest za jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych w Polsce w danym obszarze rynku
  • Oprócz tego podczas 14 lat działalności naszej firmy produkowaliśmy i strategicznie wspieraliśmy tworzenie działań eventowych, marketingowych i wizerunkowych w takich firmach jak Press Glass, Raben, GS1 Polska, Orlen Gaz, Orlen Asfalt, De Dietrich, Phoenix Contact, Eto Magnetic, T-Systems, Hiab i wielu innych
  • Naszą wiedzą dzielimy się tylko i wyłącznie podczas indywidualnych i przygotowanych pod problem klienta warsztatów zamkniętych. Nie sprzedajemy gotowych warsztatów / szkoleń online. Każdy projekt warsztatowy poprzedza warsztat zerowy, który odbywamy z klientem przed rozpoczęciem przygotowań do właściwych warsztatów
  • Podczas warsztatu zerowego analizujemy sytuację w firmie, a cały proces kończy przygotowanie raportu z rekomendacjami do wprowadzenia po zakończeniu spotkania lub cyklu spotkań (zależnie od formy projektu)

Praktyczne warsztaty w obszarze marketingu, organizacji eventów i e-commerce
– jakie są koszty

Koszty warsztatów zostały skalkulowane w taki sposób, aby były rentowne nawet dla małych i średnich firm. Wśród naszych klientów znajdują się nawet niewielkie sklepy internetowe, czy kilkunastoosobowe firmy sprzedające w modelu B2B, start’upy zatrudniające do 50 osób, czy 30-osobowe firmy software house, które dzięki naszym warsztatom, w sposób świadomy budują swoją przewagę konkurencyjną. 

Oczywiście są pośród nich również i duże międzynarodowe korporacje, złożone zespoły marketingowe i sprzedażowe, a także członkowie zarządów polskich firm rodzinnych z różnych branż m.in. usługi, FMCG, hotele, budownictwo, automotive, logistyka, sprzedaż i finanse.

Jeżeli chcesz poznać koszty organizacji warsztatów dla Twojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach i sytuacji, z którą się mierzysz.

Zamów bezpłatną konsultację

Szukasz warsztatów, których organizacji będzie przyświecał określony cel? Szukasz wartości dodanej i realnej wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem? Napisz, jaka tematyka Cię interesuje i zobaczymy, czy i jak możemy Ci pomóc. Nie obiecujemy cudów, ale... Warto porozmawiać :)

Nasi kluczowi klienci

Posłuchaj Podcastu E Com On

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami