Dyrektor marketingu
jako usługa

Pomagamy firmom poprzez przejęcie części zadań związanych ze strategią marketingową, zarządzaniem działem marketingu we współpracy z działem sprzedaży, oferując nasze marketingowe doświadczenie i know-how w zakresie działań B2B i B2C oraz e-commerce.

Poznaj szczegóły

Dyrektor marketingu jako usługa
– opis usługi

W bardzo wielu firmach ogromnym wyzwaniem jest znalezienie osoby, która weźmie odpowiedzialność za działania marketingowe. Co więcej, powinna to być osoba, która połączy je z celami sprzedażowymi przedsiębiorstwa. Osoba z szerokim spectrum doświadczeń i wiedzą z różnych branż, która będzie potrafiła procesowo i strategicznie wesprzeć działania firmy.

Usługa ta nie została stworzona przez nas, ale przez naszych klientów, którzy w ramach współpracy z naszą firmą wykazali potrzebę wsparcia ich działań w obszarze strategicznego marketingu.

Okazało się, że wielu naszych klientów szuka osoby, która:

  1. Potrafi tworzyć i wdrażać strategie marketingowe współpracując z różnymi działami w firmie
  2. Umie powiązać je z celami przedsiębiorstwa (zwłaszcza ze strategią sprzedażową firmy B2B)
  3. Zna i śledzi trendy marketingowe, jest na bieżąco z nowoczesnymi narzędziami i rozwiązaniami z zakresu marketingu B2B i B2C
  4. Potrafi stworzyć odpowiednie procesy niezbędne do wdrożenia przygotowanej strategii i wziąć odpowiedzialność za ich implementację
  5. Zna odpowiednich partnerów, podwykonawców i firmy, których kompetencje mogą zostać przez nią użyte we wdrażaniu strategii w danej firmie np. działania SEO, kampanie ADS, organizacja eventów, produkcja materiałów BTL, produkcja video, foto, marketing automation, szkolenia i warsztaty dla klientów firmy itd.

Jeśli jesteś osobą, która poszukuje do swojej firmy osoby o powyższych kompetencjach i umiejętnościach, ale nie chcesz wydawać pieniędzy na tworzenie dyrektorskiego stanowiska, zamów bezpłatną konsultację i dowiedz się więcej podczas rozmowy telefonicznej.

Dyrektor marketingu jako usługa
– początek współpracy

Każdy projekt zaczynamy od warsztatu zerowego / briefingu, który w ramach procesu pełni wiele istotnych funkcji. Oto te najważniejsze według nas:

  1. Badamy i ustalamy cele, które stoją przed firmą
  2. Przeprowadzamy audyt dotychczasowych działań marketingowych, które były realizowane w firmie (cele / realizacja / zwrot z inwestycji)
  3. Mapujemy istniejące procesy dotyczące działań marketingowych w firmie
  4. Ustalamy plan współpracy z klientem wraz z naszymi rekomendacjami na dalsze działania

Dodatkowym celem warsztatu zerowego jest możliwość sprawdzenia naszych kompetencji jeszcze przed rozpoczęciem współpracy.  Do tego plan na współpracę zawiera koncepcję, na czym miałaby polegać usługa zewnętrznego dyrektora marketingu w firmie.

Plan obejmuje naszą propozycję tego, co warto wdrożyć, w jakiej kolejności w jaki sposób, aby osiągnąć zamierzony efekt i cel firmy. 

Jeśli czujesz, że potrzebujesz w swojej firmie sprawdzić skuteczność dotychczasowych działań marketingowych i chciałbyś, aby dokonał tego audytor zewnętrzny, który nie jest w żaden sposób powiązany z Twoją firmą, zamów bezpłatną konsultację, abyśmy mogli ustalić, jak możemy Ci pomóc.

Zamów bezpłatną konsultację

Szukasz strategicznego wsparcia marketingowego, zwłaszcza w obszarze marketingu B2B i e-commerce? Umów się z nami na bezpłatną konsultację i sam oceń, czy i jak możemy pomóc rozwiązać Twój problem. Czy pasuje Ci takie rozwiązanie?

Modele współpracy

Audyt marketingowy

Jednorazowy warsztat dotychczasowych działań marketingowych, który kończy się przygotowaniem rekomendacji do budowy dalszej strategii

Przygotowanie strategii marketingowej

Cykl spotkań i warsztatów, którego celem jest stworzenie i wypracowanie strategii marketingowej, powiązanej z misją i wizją firmy i jej celami strategicznymi

Cykliczna współpraca i doradztwo

Doraźna pomoc np. właścicielowi firmy w tworzeniu działań marketingowych, planowaniu i koordynacji strategii marketingowej w ramach istniejącego zespołu

Stała współpraca

Konsultant stale i cyklicznie pojawia się z firmie, aby planować, koordynować i kontrolować działania marketingowe skorelowane z celami strategicznymi firmy

Dyrektor marketingu jako usługa
– czy warto

  • Nasze doświadczenie, którym dzielimy się z naszymi klientami, to przede wszystkim 4-letnia praktyczna wiedza w tworzeniu własnego e-commerce, który uznawany jest za jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych w Polsce na danym obszarze rynku
  • Oprócz tego podczas 14 lat działalności naszej firmy produkowaliśmy i strategicznie wspieraliśmy tworzenie działań eventowych, marketingowych i wizerunkowych w takich firmach jak Press Glass, Raben, GS1 Polska, Orlen Gaz, Orlen Asfalt, De Dietrich, Phoenix Contact, Eto Magnetic, T-Systems, Hiab i wielu innych
  • W każdym przypadku dysponujemy dużym doświadczeniem i bazą kontaktów, podwykonawców, trenerów i partnerów, którzy z reguły pomagają nam w rozwiązaniu większości problemów w firmie
  • Nie jesteśmy jednak w stanie pracować dla każdego i pomóc w każdej sytuacji, dlatego do każdego tematu i przedsiębiorstwa podchodzimy bardzo indywidualnie

Dyrektor marketingu jako usługa
– jakie są koszty

Wśród naszych klientów znajdują się nawet niewielkie sklepy internetowe, czy kilkunastoosobowe firmy sprzedające w modelu B2B, start’upy zatrudniające do 50 osób, czy 30-osobowe firmy software house, które dzięki naszym działaniom i wsparciu, w sposób świadomy budują swoją przewagę konkurencyjną. 

Oczywiście są pośród nich również i duże międzynarodowe korporacje, złożone zespoły marketingowe i sprzedażowe, a także członkowie zarządów polskich firm rodzinnych z różnych branż m.in. usługi, FMCG, hotele, budownictwo, automotive, logistyka, sprzedaż i finanse.

Jeżeli chcesz poznać koszty takiej usługi, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach i sytuacji, z którą się mierzysz.

Chcesz porozmawiać?

Szukasz strategicznego wsparcia marketingowego? Zwłaszcza w obszarze marketingu B2B i e-commerce? Umów się z nami na bezpłatną konsultację i sam oceń, czy i jak możemy pomóc rozwiązać Twój problem. Czy pasuje Ci takie rozwiązanie?

Wyślij zapytanie

Nasi kluczowi klienci

Posłuchaj Podcastu E Com On

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami