Doradztwo w zakresie
organizacji eventów od A do Z

Doradzamy, jak zaprojektować, przygotować, zorganizować i rozliczyć wydarzenie B2B, B2C lub B2E, aby przyniosło one wysoki zwrot z inwestycji (ROI), oferując nasze doświadczenie przy produkcji ponad 250 wydarzeń w Polsce i Europie.

Poznaj szczegóły

Doradztwo w zakresie kompleksowej organizacji eventów B2B, B2C i B2E
– opis usługi

Zauważyliśmy, że bardzo niewiele firm, które chcą zorganizować wydarzenie dla swoich klientów, kontrahentów, resellerów czy pracowników, potrafi w odpowiedni i właściwy sposób przeprowadzić proces planowania i organizacji takiego eventu. Dotyczy to zwłaszcza tych firm, które zadają sobie pytanie, jak sprawić, aby koszt marketingowy stał się inwestycją, którego zwrot można zmierzyć i policzyć. Przy czym bardzo wiele firm event traktuje jak 100% koszt, nie przykładając zbyt dużej wagi do mierzenia jego efektów.

Nie zawsze oczywiście zwrot z inwestycji jest łatwy i prosty do policzenia. Również nie zawsze jest to najważniejszym aspektem organizacji eventu. Naszym zdaniem organizując np. konferencję dla swoich klientów B2B, spotkanie integracyjne dla pracowników, warsztaty czy szkolenia dla działu handlowego swojej firmy, dystrybutorów czy dilerów należy wziąć ten aspekt pod uwagę.

Tym bardziej, że tak samo jak w e-commerce istnieją skuteczne metody na policzenie ROAS (return on ad spend) z działań marketingowych, tak i przy organizacji działań wizerunkowych, marketingowych i wydarzeń posiadamy sprawdzone metody i narzędzia liczenia ROI (return of investment) z organizacji eventów i wydarzeń w B2C, B2B i B2E. Stosowaliśmy je podczas planowania i organizacji wielu wydarzeń, co możemy pokazać i udowodnić na wielu przykładach i case studies.

Doradztwo w zakresie kompleksowej organizacji eventów B2B, B2C i B2E
– dla kogo

Najczęściej z tej usługi korzystają:

  • Firmy szukające strategicznego partnera w zakresie organizacji wydarzeń / agencji eventowej, która dysponuje popartym wieloletnim i praktycznym doświadczeniem know-how w zakresie marketingu B2B i rozumie jego specyfikę oraz posiada referencje w tym zakresie
  • Osoby strategicznie odpowiedzialne w firmach za marketing, sprzedaż i employer branding, które przed organizacją eventu chcą sprawdzić, czy i jakie efekty (ROI) przyniesie organizacja planowanego eventu, konferencji, czy wydarzenia
  • Marki szukające partnera do organizacji np. launchingu produktu kierowanego do klienta B2C, czy nowej usługi z wykorzystaniem liderów opinii np. influencerów
  • Zarząd i dyrektorzy finansowi firm pracujących w modelu B2B, którzy chcą zmienić podejście do organizacji eventów i przestać traktować je jak koszt, a zacząć podchodzić do planowania wydarzeń, jak do przynoszącej wymierny zwrot inwestycji
  • Osoby odpowiedzialne w firmie za employer branding i działania B2E, które przed organizacją danych wydarzeń np. spotkania integracyjnego, team building, szkoleń czy warsztatów dla klientów wewnętrznych firmy (tj. pracowników), pragną sprawdzić i policzyć, czy i jakie działania związane z ich przeprowadzeniem przyniosą im oczekiwany zwrot z inwestycji
  • Właściciele firm software house, firm programistycznych i IT, którzy budują zwinne zespoły, zwiększają zatrudnienie oraz liczbę klientów i potrzebują kompleksowej organizacji, wsparcia i koncepcji na powiązanie na przykład faktu rocznicy istnienia firmy z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi, employer brandingowymi i PR’owymi
  • Firmy chcące zmienić podejście do organizacji eventów, gali, spotkań integracyjnych czy wydarzeń dla swoich pracowników i klientów, szukający popartego doświadczeniem strategicznego doradztwa w tym zakresie
  • Prezesi i członkowie zarządów polskich firm rodzinnych, którzy szukają firmy, która nie tylko zaproponuje im “worek atrakcji eventowych” do wyboru podczas organizowanych eventów, ale doradzi, co zrobić, aby działania te były nie tylko kosztem, ale przede wszystkim inwestycją (do tego policzalną)

Jeśli Twoja firma planuje organizację wydarzeń, które będą kierowane do Twoich klientów (B2B )lub klientów wewnętrznych tj. pracowników (B2E), i czujesz, że potrzebujesz kompleksowego wsparcia w tym zakresie, umów się na bezpłatną konsultację, aby sprawdzić, czy nasze kompetencje mogą być dla Ciebie przydatne.

Doradztwo w zakresie kompleksowej organizacji eventów B2B, B2C i B2E
– początek współpracy

Dlatego też, aby móc dopasować nawet najlepszy pomysł do celów danej firmy, naszą usługę planowania wydarzenia zaczynamy od warsztatu zerowego / briefingu, który w ramach procesu organizacji eventu pełni wiele istotnych funkcji. Oto te najważniejsze według nas:

  1. Badamy i ustalamy cele, które organizując planowany event chce osiągnąć firma
  2. Definiujemy grupę interesariuszy / odbiorców / uczestników danego spotkania
  3. Opisujemy i ustalamy efekty, jakie mają być widoczne i policzalne po organizacji wydarzenia
  4. Mapujemy dotychczasowe działania eventowe, które były realizowane w firmie (cel / realizacja / zwrot z inwestycji)
  5. Ustalamy elementy twarde wydarzenia, które powinny się znaleźć w planowanym scenariuszu i które są oczekiwane przez klienta
  6. Opisujemy czasowy plan realizacji danego spotkania (timing)
  7. Ustalamy wagi i zmienne, na podstawie których będziemy liczyć zwrot z inwestycji z wydarzenia
  8. Tworzymy wstępny plan organizacji spotkania – na tym etapie rozumiemy już kierunek, w którym ma pójść organizacja danego eventu

Dodatkowym celem warsztatu zerowego jest możliwość sprawdzenia naszych kompetencji, jeszcze przed rozpoczęciem organizacji eventu. To pozwala upewnić się, czy jesteśmy firmą której szukacie i czy wypracowany plan odpowiada Wam, jako klientowi.

Jeśli stoisz przed podobnymi wyzwaniami w zakresie organizacji eventów B2C, B2B lub B2E, umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o wyzwaniach i problemach, przed którymi stoisz.

Zamów bezpłatną konsultację

Mierzysz się z wyzwaniami z zakresu organizacji eventów? Potrzebujesz kompleksowego doradztwa w tym zakresie? Szukasz sprawdzonego partnera dysponującego wiedzą z zakresu planowania i produkcji wydarzeń B2C, B2B i B2E? Umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o swoich celach.

Modele współpracy

Audyt eventowy

Warsztat lub konsultacja dotychczasowych działań eventowych, realizowanych w firmie, przeprowadzany w celu poprawy zwrotu z inwestycji po ich przeprowadzeniu

Warsztaty eventowy

Szkolenie w zakresie maksymalizacji zwrotu z inwestycji z działań eventowych, kierowane do działów marketingu, HR, employer brandingu i sprzedaży

Stworzenie strategii wydarzenia

Usługa polegająca na stworzeniu kompleksowej i wielowymiarowej strategii organizacji działań eventowych, skorelowanych m.in. ze strategią sprzedaży i marketingu lub employer brandingu firmy

Kompleksowa organizacja

Usługa polegająca na całościowej organizacji działań eventowych w firmie, w ramach wspólnie stworzonej wcześniej strategii działania, kończąca się policzeniem zwrotu z inwestycji

Doradztwo w zakresie kompleksowej organizacji eventów B2B, B2C i B2E
– czy warto

  • W naszej pracy niesiemy doświadczenie, jakie zdobyliśmy biorąc odpowiedzialność za kompleksowe planowanie, organizację i rozliczenie wydarzeń B2B, B2C i B2E m.in. dla takich firm jak: Raben, Orlen Asfalt, Deichmann, Skanska, Press Glass, Phoenix Contact, Eto Magnetic, De Dietrich, czy GS1 Polska
  • Zdaniem naszych klientów rozumiemy i “czujemy” marketing B2B i aktualnie zachodzące na rynku procesy employer brandingowe, przez co potrafimy w skuteczny sposób skorelować działania eventowe ze strategią firmy
  • Świetnie czujemy się również w organizacji eventów B2C, w czym pomaga nam zdobyte doświadczenie podczas realizacji ponad 250 projektów z obszaru sprzedaży, employer brandingu, team buidingu, konferencji B2B, działań PR’owych, wyjazdów zagranicznych incentive, czy szkoleń i warsztatów, które przeprowadziliśmy dla firm z różnych branż (głównie B2B)
  • W ciągu 14 lat istnienia na rynku organizowaliśmy dla naszych klientów wydarzenia B2B nie tylko w Polsce, ale również w takich krajach jak Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Holandia, Grecja i Czechy
  • Nie mamy gotowych ofert, lecz każdorazowo przygotowujemy działania bazując na strategii danej firmy i na oczekiwanym przez klienta efekcie i rezultacie tych działań
  • Dlaczego jeszcze warto? Bo koszty konsultacji zazwyczaj są wielokrotnie niższe, niż koszty błędów potencjalnie popełnionych przy organizacji eventów
  • Do tego bierzemy odpowiedzialność nie tylko za wykreowanie pomysłów i za strategię organizacji eventu np. konferencji, szkolenia, wyjazdu incentive, czy spotkania dla partnerów biznesowych, ale przede wszystkim za kompleksowe wdrożenie i realizację działań od A do Z, a także za ich rozliczenie

Doradztwo w zakresie kompleksowej organizacji eventów B2B, B2C i B2E
– jakie są koszty

Koszty naszego doradztwa są policzone w taki sposób, aby były opłacalne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Pośród naszych klientów są zarówno kilkunastoosobowe start’upy sprzedające w modelu B2B, kilkudziesięcioosobowe firmy software house, polskie firmy rodzinne, jak i duże międzynarodowe korporacje.

Co je ze sobą łączy? Większość naszych klientów podchodzi do nas, jak do współpracy z prawnikiem, doradcą finansowym, czy np. architektem, czyli jak do inwestycji w pracę z doradcą i konsultantem, a nie jak do kosztu.

Naszemu działaniu przyświeca zasada, że “5 minut planowania oszczędza godzinę pracy”. Dlatego w łatwy i prosty sposób jesteśmy w stanie pokazać i udowodnić, że nasze projektowe i systemowe podejście do pracy przy planowaniu strategii i organizacji wydarzeń, może w świadomy sposób oszczędzić czas, nerwy i pieniądze poświęcone na te działania.

A co za tym idzie, zaplanowany w ten sposób proces organizacji eventu, przyniesie nie tylko większy efekt i zwrot z inwestycji i da wdrażającej go firmie przewagę konkurencyjną na rynku, ale też sprawi nieporównywalnie większą satysfakcję z realizacji projektu.

Jeśli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz o swojej sytuacji i oczekiwaniach.

Chcesz porozmawiać?

Mierzysz się z wyzwaniami z zakresu organizacji eventów? Potrzebujesz kompleksowego doradztwa w tym zakresie? Szukasz sprawdzonego partnera dysponującego wiedzą z zakresu planowania i produkcji wydarzeń B2C, B2B i B2E? Umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz o swoich celach.

Wyślij zapytanie

Nasi kluczowi klienci

Posłuchaj Podcastu E Com On

Doradztwo w zakresie kompleksowej organizacji eventów B2B, B2C i B2E
– obszary specjalizacji

Rodzajów eventów jest bardzo wiele. Spośród tych, które są dostępne na rynku można wydzielić te, które najczęściej realizujemy:

  1. Konferencje i gale
  2. Jubileusze firmy / urodziny
  3. Wydarzenia kulturalne
  4. Warsztaty i szkolenia
  5. Spotkania integracyjne / team building
  6. Wsparcie sprzedaży
  7. Road Show / PR Events
  8. Działania CSR
  9. Kongresy i sympozja
  10. Launching produktu / usługi
  11. Otwarcie obiektów / inwestycji
  12. Wyjazdy zagraniczne tzw. incentive
  13. Eventy i wydarzenia z udziałem influencerów / liderów opinii
  14. Spotkania okazjonalne np. z okazji zamknięcia projektu
  15. Eventy świąteczne tzw. Christmas Party
  16. Imprezy plenerowe dla pracowników i ich rodzin (piknik firmowy)
  17. Wyjazdowe spotkania członków zarządu firmy
  18. Wizyty zagranicznych udziałowców / właścicieli w firmie
  19. Spotkania dla działów handlowych firmy
  20. Eventy prywatne (np. urodziny, spotkania w gronie przyjaciół, prywatne wydarzenia kulturalne)
  21. Prywatne koncerty gwiazd (w tym zza granicy)
  22. Udział firmy w targach (polskich i zagranicznych)
  23. Imprezy kulturalne / festiwale
  24. Wydarzenia sportowe

Jeśli nie znalazłeś rodzaju wydarzenia, które planujesz zorganizować w Twojej firmie, skontaktuj się z nami i przedstaw nam swoje potrzeby.

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami