fbpx

Employee Experience

Dla firm chcących budować wyjątkowe doświadczenia ze swoimi pracownikami, projektujemy i organizujemy od A do Z wyjątkowe projekty z pogranicza eventów, szkoleń, team buildingu, spotkań i wyjazdów integracyjnych, łącząc je ściśle ze strategią firmy.

Zobacz Więcej

Employee Experience
– na czym polega ta usługa?

Pracując i rozmawiając z osobami, które strategicznie zajmują się w firmach obszarami human resources, employer branding czy komunikacją wewnętrzną dostrzegliśmy, że:

  • tradycyjnie postrzegane eventy przestają być traktowane jako wartość dodana – i to zarówno przez zarządy tych firm, jak i przez ich pracowników
  • pieniądze wydawane na szeroko rozumiane spotkania firmowe mają przynosić firmie określony zwrot z inwestycji realizując jej długotrwałe cele i efekty, a przede wszystkim mają być ściśle powiązane ze strategią i komunikacją firmy (efekt “WOW” jest passe)
  • działania z obszaru live experience a więc szeroko pojęte eventy, spotkania firmowe, team buildingowe, szkolenia czy działania z zakresu oneboarding’u, mają być planowane długoterminowo, a nie okazjonalnie 
  • coraz więcej firm oczekuje także, że szeroko rozumiane spotkania firmowe będą w ich uczestnikach budować długotrwałe doświadczenia, które pomogą w budowaniu trwałej kultury organizacji danego przedsiębiorstwa

Dlatego w Stereomatic w ramach organizacji wydarzeń w ramach działań z zakresu Event & Live Experience projektujemy i łączymy je:

  • ze strategią employee experience firmy
  • z prowadzoną w firmie komunikacją wewnętrzną
  • z dotychczas prowadzonymi działaniami employer brandingowymi
  • z działaniami motywacyjnymi
  • z szkoleniami miękkimi
  • z wdrażaniem sposobów na twórcze i kreatywne rozwiązywanie problemów
  • z budowaniem zespołu
  • z przeciwdziałaniem wypaleniu zawodowemu / wellbeing

W każdym przypadku bierzemy pełną odpowiedzialność za 100% procesu planowania i organizacji każdego eventu oferując jego kompleksową obsługę i produkcję A do Z.  Efekty naszej pracy możesz zobaczyć na poniższych wybranych case studies:

Chcesz sprawdzić, jak możemy Ci pomóc?

Umówmy się, że my nie będziemy Cię do niczego namawiać i do niczego przekonywać. Sam ocenisz, czy to jak pracujemy, jest tym, czego szukasz. Czy takie rozwiązanie jest dla Ciebie OK?

Umów Rozmowę

Działania Employee Experience
– jak rozpoczynamy współpracę

Aby dobrze zrozumieć cele i oczekiwania naszych klientów, proces tworzenia projektów z zakresu eventów i emploee experience rozpoczynamy od poznania  strategii employer brandingowej i HR’owej, dotychczasowych działań komunikacyjnych i wartości, jakimi dana firma kieruje się w kontaktach ze swoimi pracownikami.

Pomaga w tym nasze autorskie rozwiązanie polegające przeprowadzeniu klienta przez cały proces planowania i organizacji tego typu projektów. Został on wykorzystany i sprawdził się on m.in. przy zrealizowanych przez naszą firmę projektach, które były kierowane do klienta wewnętrznego tj. pracowników takich firm jak Press Glass, Skanska, Deichmann, C&C Partners itd. 

Proces ten rozpoczynamy od Warsztatu Startowego, podczas którego omawiamy 3 kluczowe aspekty organizacji wydarzenia:

  • CO ma dać firmie zaprojektowanie i przeprowadzenie działań z obszaru eventów i employee experience – określamy w nim m.in. cele i oczekiwane przez klienta efekty
  • DO KOGO będzie komunikowany przekaz – tu poznajemy strukturę firmy, jej organizację i komunikację i mapujemy działania realizowane do tej pory przez firmę w kontekście np. komunikacji wewnętrznej czy działań employer brandingowych oraz HR’owych
  • JAK będziemy to komunikować – na końcu tego procesu ustalamy “plan drogi”, która pozwoli nam osiągnąć zamierzony przez klienta cel, przedstawiamy pomysły i koncepcje realizacji danego wydarzenia

Dzięki ww. procesowi nasi klienci są w stanie jeszcze przed podjęciem decyzji co do współpracy z naszą firmą ocenić, czy i które wypracowane podczas ww. procesu tworzenia oferty rozwiązania są dla nich najlepsze.

Etap ten daje także możliwość poznania nas jako firmy “w akcji”, jeszcze przed rozpoczęciem często wielomiesięcznej współpracy, dając przedsmak tego, jak współpraca będzie się układać w przyszłości.

Projekty Emploee Experience
– z kim najczęściej współpracujemy?

Z naszego wsparcia w tym zakresie najczęściej korzystają:

  • Osoby, które nie tylko szukają pomysłów na organizację eventu Team Buildingu, ale oczekują ścisłego powiazania wydarzenia np. atrakcji team buildingowych, zabaw integracyjnych w czasie planowanego spotkania integracyjnego z celami i strategią human resources i employer brandingową przedsiębiorstwa
  • Firmy, które potrzebują strategicznego i kompleksowego doradztwa w zakresie stworzenia całościowej i kompleksowej koncepcji i strategii komunikacji wewnętrznej, której częścią mają być m.in. działania z obszaru live experience, w tym eventy, szkolenia spotkania team buildingowe i inne narzędzia, które kompleksowo będą realizować cele i efekty danej firmy
  • Firmy, które nie dysponują odpowiednimi zasobami ludzkimi i czasem, aby kompleksowo przygotować i zrealizować taki projekt od A do Z, które szukają stałej współpracy z firmą zewnętrzną w tym obszarze

Jak Łączymy Strategię Firmy
z Projektem Employee Experience

Poznajemy Założenia Strategii

Każdy projekt rozpoczynamy od wnikliwego "wejścia" w biznes klienta. Poznajemy założenia strategii employer brandingowej, HR'owej, szczegóły działań z zakresu komunikacji wewnętrznej, dotychczasowe działania eventowe itd.

Określamy Cele i Efekty Projektu

Kolejnym etapem działania, jest rozbicie na czynniki pierwsze trzech mega ważnych pytań. Po co Twoja firma chce zrealizować taki projekt? Jaki cel biznesowy ma to pomóc Ci zrealizować? Jaki efekt mamy dzięki temu osiągnąć?

Do Kogo Kierujemy Projekt

Następny krok, to omówienie grup interesariusz. Szczegółowo rozmawiamy też do kogo ma być kierowany projekt? Ok, do pracowników, ale do obecnych czy przyszłych? Tych których masz, czy tych, których chcesz też pozyskać? itd.

Jak, Kiedy, Gdzie i Dlaczego

Wyżej wymienione elementy to fundamenty projektu. Kiedy już je poznamy, ale zanim przystąpimy do jego realizacji, to przedstawimy Ci rekomendacje rozwiązań, które najlepiej pozwolą Ci zrealizować Twoje cele i efekty.

Employee Experience
– dlaczego warto współpracować z nami?

  • Bo rozumiemy obecne problemy i wyzwania działów HR’u, Employer Branding czy osób, które dbają o rozwój i dobrostan pracowników / wellbeing
  • Bo organizowane przez nas projekty nie opierają się tylko na dostarczaniu rozrywki, ale na budowaniu rozwiązań, których celem jest realizacja wskazywanych przez naszych klientów efektów
  • Bo potrafimy powiązać organizowane wydarzenia integracyjne, imprezy firmowe czy spotkania team building ze strategią employer experience i komunikacją wewnętrzną danej firmy
  • Bo  mamy duże doświadczenie w organizacji dużych projektów tego typu, które realizowaliśmy zarówno w Polsce, jak i za granicą m.in. dla takich firm jak Skanska, Deichmann, Eto Magnetic, Megaron, Orlen, T-Systems czy Phoenix Contact
  • Bo bierzemy odpowiedzialność za cały proces planowania i organizacji danego projektu od A do Z (pracujemy kompleksowo) 
  • Bo za każdym razem projekt tworzymy “od zera”, gdyż wiemy, że dzięki dostosowaniu rozwiązań i pomysłów do specyfiki danej branży oraz celów konkretnej firmy, można osiągnąć bardziej owocne rezultaty z przeprowadzonego projektu

Nasi Wybrani Klienci

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Szukasz odpowiedzi na swoje pytania? Zostaw namiary na siebie. Odezwiemy się w ciągu 24h. Sprawdź nas!




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności

    Zobacz co możemy jeszcze
    – dla Ciebie zrobić