Nowoczesne narzędzia
i technologie
dla e-commerce

Pomagamy w wyborze nowoczesnych i odpowiednich technologii oraz narzędzi zwiększających konwersję sprzedaży w e-commerce, automatyzację procesów marketingu w sklepie internetowym i planowanie działań strategicznych.

Poznaj szczegóły

Doradztwo w zakresie nowoczesnych technologii i narzędzi dla e-commerce
– opis usługi

Zauważyliśmy, że wielu właścicieli sklepów internetowych lub osób, które zarządzają procesami marketingowymi i sprzedażowymi w e-commerce ma trudność z oceną, które z pojawiających się na rynku narzędzi są warte zastosowania w ich firmach.

Bez wątpienia istnieje wiele różnych technologii, narzędzi i usług wspierających funkcjonowanie sklepu internetowego poprzez automatyzację wielu procesów niezbędnych do jego funkcjonowania. Zasadność ich zastosowania zależy od wielu czynników, takich jak skala sprzedaży, konkurencja na rynku, rodzaj i szerokość asortymentu w danym e-commerce itp.

Trudność w wyborze sprowadza się do tego, że wiele firm działających w e-commerce rozpoczyna korzystanie z takich narzędzi zbyt późno (albo i wcale), niepotrzebnie spowalniając rozwój swojego sklepu internetowego.

Z drugiej strony, wdrożenie ich zbyt wcześnie często kończy się tzw. “przepalaniem budżetu” i niepotrzebnym inwestowaniem środków w rozwiązania, które na tym etapie rozwoju firmy nie przynoszą zwrotu z inwestycji.

W ciągu prawie czterech lat prowadzenia własnego e-commerce, a także po konsultacjach dla innych właścicieli sklepów internetowych dla których pracujemy lub pracowaliśmy, nauczyliśmy się, że tak samo ważne, jak wybranie odpowiednich narzędzi i systemów wspierających e-commerce, jest wdrożenie ich w odpowiednim momencie “życia sklepu”.

Dlatego bazując na własnym doświadczeniu stworzyliśmy usługę polegającą na pomocy w doborze odpowiednich narzędzi i technologii dla e-commerce, pod indywidualną sytuację w danym sklepie internetowym i działającą w nim strategię.

Doradztwo w zakresie nowoczesnych technologii i narzędzi dla e-commerce
– dla kogo

Bazując na własnym doświadczeniu, stworzyliśmy usługę, polegającą na doradztwie w kwestii doboru oraz wdrożenia systemów i narzędzi wspierających e-commerce, z której najczęściej korzystają:

  1. Osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing w e-commerce, szukające doradców i praktyków, mających doświadczenie we wdrażaniu narzędzi wspierających sprzedaż w internecie
  2. Przedsiębiorcy przygotowujący się do otwarcia e-commerce, którzy są na etapie planowania budżetu całego przedsięwzięcia (również pod kątem pozyskiwania finansowania) i nie chcą być po kilku miesiącach zaskoczeni kosztami wdrożeń, które nie zostały wcześniej przewidziane i zaplanowane
  3. Właściciele nowo powstających sklepów internetowych, którzy potrzebują pomocy w doborze rozwiązań, które będą wspierać ruch i konwersję w ich e-sklepie
  4. Przedsiębiorcy, których e-commerce urósł i w związku z tym potrzebują w możliwie optymalny sposób zautomatyzować procesy w swojej firmie, które są związane ze sprzedażą i marketingiem czy logistyką w e-commerce
  5. Osoby odpowiedzialne za strategię cenową w sklepie internetowym, które porównują dane z dużą ilością sklepów konkurencyjnych
  6. Osoby strategicznie odpowiedzialne za działania marketingowe w e-commerce, które chcą zwiększyć konwersję w sklepie internetowym za pomocą automatycznych narzędzi marketingowych
  7. Firmy szukające wyróżników dla swojej marki internetowej, które nie chcą konkurować jedynie ceną i szukają narzędzi analitycznych w zakresie e-commerce
  8. Osoby odpowiedzialne za rozwój asortymentu w sklepie internetowym
  9. Osoby kierujące sprzedażą B2C lub B2B w e-commerce
  10. Firmy poszukujące procesów automatyzacji i CRM dla swojego e-commerce (Marketing Automation)

Jeśli mierzysz się z podobnymi wyzwaniami, co przedsiębiorcy, którzy najczęściej korzystają z doradztwa w tym zakresie, umów się na bezpłatną konsultację, abyś mógł ocenić, czy nasze doświadczenie będzie dla Ciebie pomocne.

Doradztwo w zakresie nowoczesnych technologii i narzędzi dla e-commerce
– początek współpracy

Aby móc dopasować odpowiednie dla danej firmy rozwiązania współpracę rozpoczynamy od tzw. warsztatu zerowego, który spełnia kilka funkcji. Najważniejsze to:

  1. Określamy, na jakim etapie rozwoju znajduje się dany e-commerce wraz z poznaniem jego strategii marketingowej i sprzedażowej 
  2. Przeprowadzamy audyt w zakresie aktualnego modelu działania danego obszaru sklepu internetowego, w którym planowane jest (lub już funkcjonuje) wykorzystanie nowoczesnych narzędzi dla e-commerce
  3. Określamy cele, jakie firma chce osiągnąć poprzez wykorzystanie danych narzędzi wspierających sklepy internetowe
  4. Mapujemy obszary funkcjonowania firmy w zakresie sprzedaży, marketingu, logistyki itp., dla których rozpatrywane jest wdrożenie ww. rozwiązań
  5. Tworzymy listę rekomendacji narzędzi i rozwiązań wspierających np. sprzedaż, marketing, czy logistykę w sklepie internetowym, wraz z kosztami i timingiem ich wdrożenia, aby dopasować najbardziej optymalne rozwiązania pod dany e-commerce, jego sytuację rynkową i strategię.

Dodatkową wartością warsztatu zerowego jest możliwość sprawdzenia naszych kompetencji, jeszcze przed rozpoczęciem prac. To pozwala upewnić się, czy jesteśmy firmą której szukasz i czy nasze doświadczenie w zakresie technologii i narzędzi wykorzystywanych w e-commerce może być cenne dla Twojej firmy.

Doradztwo w zakresie nowoczesnych technologii i narzędzi dla e-commerce
– obszary specjalizacji

W ramach obsługi własnego e-commerce oraz we współpracy z dotychczasowymi klientami, przeprowadziliśmy konsultacje i wdrożenia w zakresie następujących systemów lub narzędzi:

  1. Dobór platformy dla e-commerce
  2. Wybór Marketing Automation dla sklepu internetowego
  3. System automatycznej kontroli i ustalania cen w e-sklepie
  4. CRM dla sklepu internetowego
  5. Systemy do wysyłki SMS i e-maili marketingowych w ramach komunikacji z klientami sklepu internetowego
  6. Tworzenie i konfiguracja oraz długoterminowe planowanie działań w social mediach w e-sklepie
  7. Tworzenie baz danych / kartotek produktów (PIM)
  8. Proces znalezienia magazynu fulfillment dla sklepu internetowego
  9. Systemy analizujące dany sklep w stosunku do jego konkurencji (ruch / konwersja / sprzedaż)
  10. Narzędzia wspierające tworzenie treści (kontentu) pod SEM / SEO w sklepie internetowym
  11. System obsługi klienta w sklepie internetowym (sprzedażowy, posprzedażowy, reklamacje)
  12. Tworzenie programu lojalnościowego w sklepie internetowym

Jeśli w jednym z ww. obszarów i tematów znalazłeś problem lub wyzwanie, z którym borykasz się w swojej firmie i potrzebujesz praktycznej porady i doradztwa w tej sprawie, umów się na bezpłatną konsultację, abyś mógł nam opowiedzieć o Twojej sytuacji.

Zamów bezpłatną konsultację

Szukasz nowoczesnych narzędzi i technologii wspierających sprzedaż w internecie? Potrzebujesz doradztwa w zakresie działań marketingowych i sprzedażowych w e-commerce? Interesuje Cię praktyczna wiedza w tym zakresie? Zamów bezpłatną konsultację i opowiedz nam z jakimi wyzwaniami się mierzysz.

Modele współpracy

Dobór narzędzi

Warsztat lub konsultacja mająca na celu zmapowanie potrzeb klienta, dobór odpowiednich narzędzi i znalezienie odpowiednich dostawców danych usług

Wdrożenie technologii

W momencie wybrania konkretnych narzędzi, zajmujemy się praktycznym wdrożeniem ich w Państwa sklepie internetowym od strony systemowej

Szkolenie z obsługi narzędzi

Oprócz systemowego wdrożenia narzędzi do e-commerce szkolimy również właścicieli i pracowników danej firmy w zakresie obsługi tych narzędzi / rozwiązań

Współpraca operacyjna

Po wdrożeniu niektórych narzędzi zajmujemy się stałą ich obsługą w Państwa sklepie internetowym lub dostarczaniem "know-how" niezbędnego do ich obsługi

Doradztwo w zakresie nowoczesnych technologii i narzędzi dla e-commerce
– czy warto

  • Jako właściciele sklepu internetowego redpike.pl przetestowaliśmy w praktyce różne rozwiązania “na własnej skórze”, za własne pieniądze, a nie tylko pracując dla innych firm
  • Doświadczenie w prowadzeniu własnego e-commerce pozwala nam szybciej i łatwiej “wejść w buty klienta”, który potrzebuje doradztwa w zakresie doboru odpowiednich narzędzi
  • Dodatkowo posiadamy bagaż doświadczenia, który niesiemy ze współpracy z innymi firmami (zarówno bardzo dużymi, jak i bardzo małymi)
  • Koszty konsultacji w tym zakresie są wielokrotnie niższe od kosztu potencjalnie popełnianych błędów
  • Zaangażowanie doświadczonych osób w podjęcie decyzji co do wyboru narzędzi, czy rozwiązań wspierających sprzedaż i marketing w e-commerce oraz odpowiednich partnerów w tym zakresie, pozwala zminimalizować ryzyko tzw. błędów początkującego, które w przypadku wielu sytuacji mogą dużo kosztować

Doradztwo w zakresie nowoczesnych technologii i narzędzi dla e-commerce
– jakie są koszty

Koszty naszego doradztwa są policzone w taki sposób, aby były opłacalne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Pośród naszych klientów są zarówno kilkunastoosobowe start’upy, kilkudziesięcioosobowe firmy software house, polskie firmy rodzinne, jak i duże międzynarodowe korporacje.

Co je ze sobą łączy? Większość naszych klientów podchodzi do nas, jak do współpracy z prawnikiem, doradcą finansowym, czy np. architektem, czyli jak do inwestycji w pracę z doradcą i konsultantem, a nie jak do kosztu.

Naszemu działaniu przyświeca zasada, że “5 minut planowania oszczędza godzinę pracy”. Dlatego w łatwy i prosty sposób jesteśmy w stanie pokazać i udowodnić, że nasze projektowe i systemowe podejście do działań e-commerce, może w świadomy sposób oszczędzić czas, nerwy i pieniądze poświęcone na ich wdrożenie.

A co za tym idzie, zaplanowany w ten sposób proces, przyniesie nie tylko większy efekt i zwrot z inwestycji i da wdrażającej go firmie przewagę konkurencyjną na rynku, ale też sprawi nieporównywalnie większą satysfakcję z realizacji projektu.

Jeśli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz o swojej sytuacji i oczekiwaniach.

Chcesz porozmawiać?

Szukasz narzędzi wspierających sprzedaż, marketing czy logistykę w e-commerce? Potrzebujesz rady praktyków, a nie teoretyków? Umów się na bezpłatną konsultację, abyśmy mogli poznać Twoje potrzeby.

Nasi kluczowi klienci

Posłuchaj Podcastu E Com On

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami