Szkolenia dla działów obsługi klienta (BOK)
w e-commerce

Pomagamy zbudować i wdrożyć efektywne metody obsługi klienta w e-commerce, wykorzystując skuteczne i sprawdzone techniki, procesy i nowoczesne narzędzia zwiększające sprzedaż i zadowolenie klientów sklepów internetowych.

Poznaj szczegóły

Szkolenia i warsztaty dla działów obsługi klienta (BOK) w e-commerce
– opis usługi

Zauważyliśmy, że bardzo wiele sklepów internetowych boryka się z problemem niskiej jakości obsługi klienta. Mamy na myśli zarówno doradztwo i pomoc przed zakupem, jak i to, co dzieje się w ramach procesów po dokonaniu transakcji sprzedaży np. proces reklamacji, zwrotów itp.

W opinii naszych klientów problem ten wzmagają braki kadrowe, niedostępność wartościowych warsztatów i szkoleń dedykowanych obsłudze klienta w sklepie internetowym, a także nieznajomość nowoczesnych narzędzi, które dzięki np. automatyzacji kontaktu z klientem, pozwalają oszczędzić  pieniądze i czas przeciążonego pracą zespołu sklepu internetowego.

Dlatego niosąc doświadczenie w budowie biura obsługi klienta w naszym sklepie internetowym, który wg. jego klientów uważany jest za wzorcowy (dane i opinie blisko 3000 klientów na profilu sklepowym CENEO), a także pomocy we wdrożeniu procesów obsługi klienta w “ekomersach” naszych klientów, oferujemy usługę optymalizacji procesów obsługi klienta.

Nasze wsparcie ma pomóc nie tylko w polepszeniu satysfakcji klientów danej marki internetowej, ale również uporządkować procesy związane z ich obsługą i oszczędzić czas pracowników danego sklepu internetowego.

Szkolenia i warsztaty dla działów obsługi klienta (BOK) w e-commerce
– dla kogo

Z tej usługi korzystają najczęściej:

  • Właściciele sklepów internetowych, którzy borykają się z problemami kadrowymi w dziale obsługi klienta swojego e-commerce
  • Firmy szukające szkoleń i warsztatów dla pracowników swojego sklepu internetowego, zwiększających ich kompetencje miękkie
  • Osoby, które chcą zoptymalizować procesy obsługi klienta w swoim sklepie np. w obszarze reklamacji, zwrotów, doradztwa przed sprzedażą itp.
  • Dyrektorzy sprzedaży i marketingu w e-commerce, którzy szukają nowoczesnych narzędzi obsługi klienta np. przy zastosowaniu Marketing Automation
  • Firmy sprzedające w internecie, które szukają wyróżników dla swojego sklepu w postaci poprawy jakości obsługi klienta w e-commerce
  • Osoby sprzedające w internecie, które szukają aktywnych sposobów pozyskiwania klientów i upatrują w tym zwiększenia swojej konkurencyjności rynkowej
  • Przedsiębiorcy chcący np. wprowadzić do swojego sklepu program lojalnościowy dla klientów

Jeśli mierzysz się z podobnymi wyzwaniami co firmy i osoby, które najczęściej korzystają z tej usługi, umów się na bezpłatną konsultację, abyśmy porozmawiali o Twojej sytuacji.

Zamów bezpłatną konsultację

Potrzebujesz praktycznych warsztatów i szkoleń dla działu obsługi klienta Twojego sklepu internetowego? Potrzebujesz wdrożyć procesy w swoim e-commerce zwiększające zadowolenie klientów, a co za tym idzie sprzedaż i konwersję? Umów się na bezpłatną konsultację i napisz o wyzwaniach przed jakimi stoisz.

Etapy współpracy

Ustalenie celów warsztatu

Konsultacje z osobą odpowiedzialną za BOK, podczas których ustalane są cele szkolenia

Konsultacje z działem BOK

Rozmowa ze wszystkimi pracownikami odpowiedzialnymi za obsługę klienta, w celu zebrania danych przed warsztatami

Warsztaty z obsługi BOK

Jedno lub dwudniowe warsztaty ze wszystkimi osobami w firmie odpowiedzialnymi za kontakt z klientami

Raport z warsztatów

Przygotowanie raportu dla właściciela firmy / dyrektora BOK wraz z dalszymi rekomendacjami do wprowadzenia

Szkolenia i warsztaty dla działów obsługi klienta (BOK) w e-commerce
– czy warto

  • Nasze doświadczenie, którym dzielimy się z innymi właścicielami e-commerce, to przede wszystkim 4-letnia praktyczna wiedza w tworzeniu własnego e-commerce, który uznawany jest za jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych w Polsce w swojej branży
  • Dodatkowo mamy na swoim koncie studium przypadków naszych klientów, sprzedających w internecie, którzy (podobnie jak my) budując swój biznes w e-commerce od podstaw, borykali się z podobnymi problemami i wyzwaniami jak my
  • Dlaczego jeszcze warto? Bo zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od kosztów potencjalnie popełnianych błędów w tym obszarze
  • Bo jako praktycy posiadamy dużą sieć konsultantów, co pozwala nam rozwiązać znaczną część problemów w zakresie funkcjonowania BOK w e-commerce
  • Bo zaangażowanie praktyka jako konsultanta dla Twojego e-commerce, pozwali Ci uzyskać cenne spojrzenie z zewnątrz
  • Zaangażowanie profesjonalnej firmy zewnętrznej bardzo często pozwala na stworzenie jednej spójnej strategii działania, zamiast narażać się na tworzone w różnych działach, często niespójne, wizje i pomysły (przerabialiśmy to na własnej skórze)

Szkolenia i warsztaty dla działów obsługi klienta (BOK) w e-commerce
– jakie są koszty

Koszty naszego doradztwa są policzone w taki sposób, aby były opłacalne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Pośród naszych klientów są zarówno małe, duże, jak i średnie sklepy internetowe i firmy B2B sprzedające swoje usługi w internecie.

Co je ze sobą łączy? Większość naszych klientów podchodzi do nas, jak do współpracy z prawnikiem, doradcą finansowym, czy np. architektem, czyli jak do jak do inwestycji w pracę z doradcą i konsultantem, a nie jak do kosztu.

Naszemu działaniu przyświeca zasada, że “5 minut planowania oszczędza godzinę pracy”. Dlatego w łatwy i prosty sposób jesteśmy w stanie pokazać i udowodnić, że nasze wsparcie, może w świadomy sposób oszczędzić czas, nerwy i pieniądze poświęcone na procesy związane z obsługą klienta w sklepie internetowym.

A co za tym idzie, zaplanowany w ten sposób proces, przyniesie nie tylko większy efekt i zwrot z inwestycji i da wdrażającej go firmie przewagę konkurencyjną na rynku, ale też sprawi nieporównywalnie większą satysfakcję z realizacji projektu.

Jeśli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz o swojej sytuacji i oczekiwaniach.

Chcesz porozmawiać?

Potrzebujesz praktycznych warsztatów i szkoleń dla działu obsługi klienta Twojego sklepu internetowego? Potrzebujesz wdrożyć procesy w swoim e-commerce zwiększające zadowolenie klientów, a co za tym idzie sprzedaż i konwersję? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz o wyzwaniach przed jakimi stoisz.

Wyślij zapytanie

Nasi kluczowi klienci

Posłuchaj Podcastu E Com On

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami