Kompleksowy audyt
i strategia działań SEM/SEO

Pomagamy w zaprojektowaniu, zweryfikowaniu i wdrożeniu skutecznych i mierzalnych działań SEM / SEO dla e-commerce i firm sprzedających swoje usługi lub produkty przez internet w modelu B2B i B2C.

Poznaj szczegóły

Kompleksowy audyt i strategia działań SEM / SEO
– początek współpracy

Na wstępie warto podkreślić, że nasza usługa nie polega na pozycjonowaniu sklepu internetowego, czy witryny www. sprzedającej swoje usługi przez internet przy pomocy działań czy narzędzi SEO (Search Engine Optimization). Nie polega również na optymalizowaniu strony jedynie z wykorzystaniem SEM.

Jeśli szukasz stricte firmy, czy freelancera, który zajmie się optymalizacją Twojej witryny przy pomocy narzędzi SEM / SEO, to należy również na wstępie dodać, że proponowana przez nas usługa daleko wykracza poza ten obszar działań.

Czego więc dotyczy? Zacznijmy od tego, że będąc przez niemalże 4 lata właścicielami własnego sklepu internetowego, współpracowaliśmy z 4 agencjami zajmującymi się pozycjonowaniem witryn internetowych, w tym sklepów internetowych przy pomocy SEM / SEO. W trzech przypadkach były to duże i renomowane agencje, z których usług, delikatnie mówiąc, nie byliśmy zadowoleni i z którymi umowy rozwiązaliśmy. Pieniądze wydane na te działania uważamy za zmarnowane. Naszym zdaniem nie przyniosły nam one praktycznie żadnego zwrotu z inwestycji.

Dlatego zniechęceni tymi działaniami w 2020 roku rozpoczęliśmy samodzielne testy, próby i działania z wykorzystaniem narzędzi SEM / SEO w naszym sklepie, które do tej pory przyniosły nam policzalną sprzedaż w wysokości ponad 500.000 zł. Nie ma się jednak czym chwalić. Dlaczego?

Działania, które wykorzystujemy nie są żadną magią. Tego typu działania może się nauczyć praktycznie każdy. Ważniejsze jednak od samych narzędzi jest wypracowanie odpowiedniej strategii, która będzie ściśle powiązana z celami firmy, która chce je wdrożyć.

Dlatego w naszym odczuciu wiele działań SEM / SEO nie jest w odpowiedni sposób skorelowanych ze strategią marketingową i sprzedażową firmy, a przekazywane przez agencję SEM / SEO klientowi dane mogą czasami zakłamywać faktyczny obraz sytuacji i zwrotu z prowadzonych działań.

Do tego wielu właścicieli sklepów internetowych nie potrafi sprawdzić, czy działania danej agencji SEM / SEO są w odpowiedni sposób realizowane. A przed wyborem firmy do współpracy, czy podpisaniem umowy z agencją, czy freelancerem zajmującym się działaniami SEM / SEO nie są wstanie zweryfikować poprawności zapisów danej umowy. Dlaczego? Bo się po prostu na tym nie znają.

Na czym więc polega nasza usługa?

Kompleksowy audyt i strategia działań SEM / SEO
– dla kogo

Z tej usługi najczęściej korzystają:

  • Firmy chcące przeprowadzić przetarg na obsługę działań marketingowych, w tym SEO, które nie wiedzą jak się do tego odpowiednio zabrać
  • Właściciele e-commerce, którzy chcą zoptymalizować swoją stronę pod kątem SEM (Search Engine Marketing) i szukają kompleksowego wsparcia i doradztwa w tej kwestii
  • Osoby potrzebujące weryfikacji umowy z agencją lub freelancerem zajmującym się optymalizacją SEM i pozycjonowaniem SEO przed jej podpisaniem
  • Firmy niezadowolone z dotychczasowej obsługi swoich sklepów internetowych, czy domen www, za pomocą których sprzedają swoje usługi B2B w internecie, przez firmy zajmujące się działaniami SEM / SEO, chcące np. zmodyfikować lub rozwiązać niekorzystne dla nich umowy
  • Przedsiębiorcy potrzebujący stworzenia spójnego ze strategią marketingową i sprzedażową firmy planu na działania z wykorzystaniem SEM / SEO, a także innych narzędzi wspierających sprzedaż np. współpraca z influencerami, kampanie płatne Google Ads, czy Facebook
  • Inwestorzy rozpoczynający sprzedaż usług B2C / B2B w internecie, potrzebujący indywidualnego doradztwa, szkolenia, warsztatów i zaprojektowania działań marketingowych i sprzedażowych od A do Z, w tym działań SEM / SEO
  • Przedsiębiorcy szukający aktywnych sposobów pozyskiwania klientów w internecie, w tym za pomocą działań SEM / SEO

Jeśli masz podobne wyzwania lub problemy jak osoby, które skorzystały z naszej usługi umów się na bezpłatne konsultacje, abyśmy porozmawiali o Twojej sytuacji.

Kompleksowy audyt i strategia działań SEM / SEO
– początek współpracy

Aby móc dopasować metody do konkretnej firmy, naszą zaczynamy od warsztatu zerowego, który spełnia kilka funkcji. Najważniejsze to:

  1. Przeprowadzamy audyt aktualnych lub planowanych (w przypadku e-commerce, który dopiero startuje ze sprzedażą) działań z wykorzystaniem SEM / SEO w firmie
  2. W przypadku działań istniejących sprawdzamy skuteczność do tej pory prowadzonych działań
  3. Mapujemy procesy marketingowe i sprzedażowe, które już istnieją w firmie, albo które są planowane, w których były / będą wykorzystywane działania SEM / SEO
  4. Tworzymy wstępny plan naszych rekomendacji działań marketingowych dla danego e-commerce dotyczących wykorzystania SEM / SEO

Dodatkowym celem warsztatu zerowego jest możliwość sprawdzenia naszych kompetencji, jeszcze przed rozpoczęciem prac. To pozwala upewnić się, czy jesteśmy firmą której szukacie i czy wspólnie wypracowany plan odpowiada Wam, jako klientowi.

Zamów bezpłatną konsultację

Szukasz skutecznych działań w zakresie SEM / SEO? Potrzebujesz porady, jak wybrać firmę, która obsłuży Cię w tym obszarze? Potrzebujesz rady bezstronnego eksperta w zakresie umowy na ww. usługi, którą masz już zawartą i chcesz ją rozwiązać? Umów się z nami na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o tym, z jakimi wyzwaniami się mierzysz.

Modele współpracy

Audyt jednorazowy

Analiza istniejących procesów w firmie klienta, która kończy się raportem i rekomendacjami

Szkolenia i warsztaty

Warsztat dla osób zarządzających marketingiem i sprzedażą w zakresie działań SEM / SEO

Stworzenie strategii

Przygotowanie lub zmiana istniejącej strategii SEM / SEO powiązanej z działaniem i planami sprzedażowymi firmy

Wdrożenie strategii

Długofalowa współpraca mająca na celu wdrożenie wypracowanej strategii SEM / SEO (współpraca stała)

Kompleksowy audyt i strategia działań SEM / SEO
– czy warto

  • Nasze doświadczenie, którym dzielimy się z innymi właścicielami e-commerce, to przede wszystkim 4-letnia praktyczna wiedza w tworzeniu własnego e-commerce, który uznawany jest za jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych w Polsce w swojej branży
  • To doświadczenie wynikające z podpisania (niekorzystnych dla nas) umów na obsługę SEM/ SEO, które ostatecznie zakończyły się wdrożeniem własnej strategii i działań, które od 2020 roku wygenerowały nam ponad 500.000 zł przychodu
  • Dodatkowo niesiemy za sobą doświadczenie, które do tej pory udzieliliśmy kilkudziesięciu przedsiębiorcom sprzedającym w internecie, którzy (podobnie jak my) budując swój biznes w e-commerce od podstaw, borykali się z podobnymi problemami i wyzwaniami jak my
  • Oprócz tego podczas 14 lat działalności naszej firmy tworzyliśmy lub strategicznie wspieraliśmy tworzenie strategicznych działań marketingowych i wizerunkowych w takich firmach jak Raben, GS1 Polska, Orlen Gaz, Orlen Asfalt, De Dietrich, Phoenix Contact, Eto Magnetic, T-Systems, Hiab i wielu innych
  • Dlaczego jeszcze warto? Bo zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów w tym obszarze
  • Bo jako praktycy posiadamy dużą sieć konsultantów, co pozwala nam rozwiązać znaczną część problemów w zakresie budowania strategii dla e-commerce
  • Bo zaangażowanie praktyka jako konsultanta dla Twojego e-commerce, pozwoli Ci uzyskać cenne spojrzenie z zewnątrz
  • Zaangażowanie profesjonalnej firmy zewnętrznej bardzo często pozwala na stworzenie jednej spójnej strategii działania, zamiast narażać się na tworzone w różnych działach, często niespójne, wizje i pomysły (przerabialiśmy to na własnej skórze)

Kompleksowy audyt i strategia działań SEM / SEO
– jakie są koszty

Koszty naszego doradztwa są policzone w taki sposób, aby były opłacalne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Pośród naszych klientów są zarówno kilkunastoosobowe start’upy, kilkudziesięcioosobowe firmy software house, polskie firmy rodzinne, jak i duże międzynarodowe korporacje.

Co je ze sobą łączy? Większość naszych klientów podchodzi do nas, jak do współpracy z prawnikiem, doradcą finansowym, czy np. architektem, czyli jak do inwestycji w pracę z doradcą i konsultantem, a nie jak do kosztu.

Naszemu działaniu przyświeca zasada, że “5 minut planowania oszczędza godzinę pracy”. Dlatego w łatwy i prosty sposób jesteśmy w stanie pokazać i udowodnić, że nasze projektowe i systemowe podejście do strategii SEM / SEO, może w świadomy sposób oszczędzić czas, nerwy i pieniądze poświęcone na te działania.

A co za tym idzie, zaplanowany w ten sposób proces, przyniesie nie tylko większy efekt i zwrot z inwestycji i da wdrażającej go firmie przewagę konkurencyjną na rynku, ale też sprawi nieporównywalnie większą satysfakcję z realizacji projektu.

Jeśli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz o swojej sytuacji i oczekiwaniach.

Chcesz porozmawiać?

Szukasz skutecznych działań w zakresie SEM / SEO? Potrzebujesz porady, jak wybrać firmę, która obsłuży Cię w tym zakresie? Potrzebujesz rady bezstronnego eksperta w zakresie umowy na ww. usługi, którą masz już zawartą i chcesz rozwiązać? Umów się z nami na bezpłatną konsultację i napisz, z jakimi wyzwaniami się mierzysz.

Wyślij zapytanie

Posłuchaj Podcastu E Com On

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami

    Nasi kluczowi klienci