Strategia płatnych kampanii Google Ads i Facebook

Pomagamy w zaprojektowaniu, wdrożeniu lub audycie istniejących płatnych kampanii Google Ads / Facebook, łącząc je z działaniami marketingowymi i sprzedażowymi w firmie w celu zwiększeniu konwersji z tych działań.

Zobacz więcej

Strategia płatnych kampanii Google Ads i Facebook
– opis usługi

Na wstępie warto podkreślić, że nasza usługa nie polega na tworzeniu reklam Google AdWords lub na Facebooku.

Nie jesteśmy też agencją projektującą płatne kampanie Google Ads / Facebook i jeśli dana firma poszukuje stricte usługi tworzenia reklam dla ich sklepu internetowego / e-commerce lub firmy, z wykorzystaniem tych narzędzi, to proponowana przez nas usługa daleko wykracza poza ten obszar działań.

Czego więc dotyczy? Zacznijmy od tego, że będąc prawie 4 lata właścicielami własnego sklepu internetowego, współpracowaliśmy z 3 agencjami zajmującymi się projektowaniem reklam Google Ads i Facebook. W dwóch przypadkach były to duże i renomowane agencje, z których usług nie byliśmy zadowoleni i z którymi umowy rozwiązaliśmy.

W 2021 roku podeszliśmy projektowo do znalezienia kolejnej agencji Google Ads dla naszego sklepu internetowego, natomiast po wnikliwym prześwietleniu i analizie rynku, zebraniu ofert i kilku trwających wiele godzin rozmowach doszliśmy do wniosku, że żadna z otrzymanych ofert  na płatne projektowanie usług Google Ads czy Facebook nie pasuje do naszych oczekiwań. Dlaczego?

Naszym zdaniem mało która firma zajmująca się projektowaniem płatnych reklam w internecie jest w stanie pokazać danemu sklepowi internetowemu, czy firmie sprzedającej usługi w B2B w internecie faktyczny zwrot z inwestycji z projektowanych działań.

Co więcej w naszym odczuciu wiele z tych działań nie jest w odpowiedni sposób skorelowanych ze strategią marketingową i sprzedażową firmy, a przekazywane przez agencje Google Ads / Facebook klientowi dane mogą czasami zakłamywać faktyczny obraz sytuacji i zwrotu z prowadzonych działań.

Do tego wielu właścicieli sklepów internetowych nie potrafi sprawdzić, czy działania danej agencji Google Ads są w odpowiedni sposób realizowane. A przed wyborem partnera, czy podpisaniem umowy z agencją, czy freelancerem zajmującym się płatnymi kampaniami w Google nie są wstanie zweryfikować poprawności zapisów danej umowy. Dlaczego? Bo się po prostu na tym nie znają.

Naszym zdaniem Facebook, czy Google Ads to tylko jedne z wielu sposobów aktywnego pozyskiwania klientów w internecie. Narzędzi na to, aby skutecznie sprzedawać i pozyskiwać nowych zadowolonych klientów, jest jednak znacznie więcej. Nie zawsze więc płatne kampanie są najlepszym rozwiązaniem. Naszym zdaniem czasami szybszy i lepszy zwrot z inwestycji przyniosą inne działania.

Na czym więc polega nasza usługa?

Strategia płatnych kampanii Google Ads i Facebook
– dla kogo

Z tej usługi najczęściej korzystają:

  • przedsiębiorcy potrzebujący stworzenia spójnego ze strategią marketingową i sprzedażową firmy planu na płatne działania z wykorzystaniem Google Ads i Facebook, a także innych narzędzi wspierających sprzedaż np. SEO, Marketing Automation, współpraca z influencerami itp.
  • firmy niezadowolone z dotychczasowej obsługi swoich sklepów internetowych, czy domen www, za pomocą których sprzedają swoje usługi B2B w internecie, przez firmy zajmujące się programowaniem reklam Google Ads / Facebook, chcące np. zmodyfikować lub rozwiązać takie umowy
  • inwestorzy rozpoczynający sprzedaż usług B2C / B2B w internecie, potrzebujące indywidualnego doradztwa, szkolenia, warsztatów i zaprojektowania działań marketingowych i sprzedażowych od A do Z, w tym takich, które w strategii zawierają płatne kampanie w internecie
  • przedsiębiorcy szukający aktywnych sposobów pozyskiwania klientów w internecie, w tym za pomocą płatnych kampanii Google AdWords / Facebook
  • osoby potrzebujące weryfikacji umowy z agencją lub freelancerem zajmującym się tworzeniem płatnych reklam w internecie przed jej podpisaniem
  • firmy chcące przeprowadzić przetarg na obsługę działań marketingowych w tym Google Ads / Facebook, ale które nie wiedzą jak się do tego odpowiednio zabrać

Jeśli masz podobne wyzwania lub problemy jak osoby, które skorzystały z naszej usługi umów się na bezpłatne konsultacje, abyśmy porozmawiali o Twojej sytuacji.

Strategia płatnych kampanii Google Ads i Facebook
– początek współpracy

Aby móc dopasować metody działania do konkretnej firmy, naszą usługę zaczynamy od warsztatu zerowego, który spełnia kilka funkcji. Najważniejsze to:

  1. Przeprowadzamy audyt aktualnych lub planowanych (w przypadku e-commerce, który dopiero startuje ze sprzedażą) działań z wykorzystaniem płatnych kampanii Google Ads / Facebook
  2. W przypadku działań istniejących, sprawdzamy skuteczność do tej pory prowadzonych działań
  3. Mapujemy procesy marketingowe i sprzedażowe, które już istnieją w firmie, albo które są planowane, w których były / będą wykorzystywane płatne kampanie Facebook / Google AdWords
  4. Tworzymy wstępny plan naszych rekomendacji działań marketingowych dla danego e-commerce dotyczących wykorzystania płatnych kampanii w internecie

Dodatkowym celem warsztatu zerowego jest możliwość sprawdzenia naszych kompetencji, jeszcze przed rozpoczęciem prac. To pozwala upewnić się, czy jesteśmy firmą, której szukacie i czy wspólnie wypracowany plan odpowiada Wam, jako klientowi.

Zamów bezpłatną konsultację

Potrzebujesz bezstronnego audytu Twoich dotychczasowych działań w zakresie kampanii Google Ads, Facebook i działań SEM? Masz wątpliwości co do jakości obsługującej Cię agencji, która świadczy Ci usługi w tym zakresie? Umów się na bezpłatną konsultację i napisz z jakimi wyzwaniami się borykasz.

Modele współpracy

Audyt jednorazowy

Analiza istniejących procesów w firmie klienta, która kończy się raportem i rekomendacjami

Szkolenia i warsztaty

Warsztat dla osób zarządzających marketingiem i sprzedażą w zakresie płatnych kampanii w internecie

Stworzenie strategii

Przygotowanie lub zmiana istniejącej strategii Google Ads / Facebook powiązanej z działaniem i planami sprzedażowymi firmy

Wdrożenie strategii

Długofalowa współpraca mająca na celu wdrożenie wypracowanej strategii Google Ads / Facebook (współpraca stała)

Strategia płatnych kampanii Google Ads i Facebook
– czy warto

  • Nasze doświadczenie, którym dzielimy się z innymi właścicielami e-commerce, to przede wszystkim 4-letnia praktyczna wiedza, w tworzeniu własnego e-commerce, który uznawany jest za jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych w Polsce w swojej branży
  • Dodatkowo niesiemy ze sobą doświadczenie, którym podzieliliśmy się z innymi przedsiębiorcami sprzedającym w internecie, którzy (podobnie jak my) budując swój biznes w e-commerce od podstaw, borykali się z podobnymi problemami i wyzwaniami jak my
  • Oprócz tego podczas 14 lat działalności naszej firmy tworzyliśmy lub strategicznie wspieraliśmy tworzenie strategicznych działań marketingowych i wizerunkowych w takich firmach jak Raben, GS1 Polska, Orlen Gaz, Orlen Asfalt, De Dietrich, Phoenix Contact, Eto Magnetic, T-Systems, Hiab i wielu innych
  • Dlaczego jeszcze warto? Bo zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów w tym obszarze
  • Bo jako praktycy posiadamy dużą sieć konsultantów, co pozwala nam rozwiązać znaczną część problemów w zakresie budowania strategii dla e-commerce
  • Bo zaangażowanie praktyka jako konsultanta dla Twojego e-commerce, pozwali Ci uzyskać cenne spojrzenie z zewnątrz
  • Zaangażowanie profesjonalnej firmy zewnętrznej bardzo często pozwala na stworzenie jednej spójnej strategii działania, zamiast narażać się na tworzone w różnych działach, często niespójne wizje i pomysły (przerabialiśmy to na własnej skórze)

Strategia płatnych kampanii Google Ads i Facebook
– jakie są koszty

Koszty naszego doradztwa są policzone w taki sposób, aby były opłacalne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Pośród naszych klientów są zarówno małe, duże i średnie sklepy internetowe i firmy B2B sprzedające swoje usługi w internecie.

Co je ze sobą łączy? Większość naszych klientów podchodzi do nas, jak do współpracy z prawnikiem, doradcą finansowym, czy np. architektem, czyli jak do inwestycji w pracę z doradcą i konsultantem, a nie jak do kosztu.

Naszemu działaniu przyświeca zasada, że “5 minut planowania oszczędza godzinę pracy”. Dlatego w łatwy i prosty sposób jesteśmy w stanie pokazać i udowodnić, że nasze projektowe i systemowe podejście do pracy przy działaniach z zakresu płatnych kampanii Google Ads i Facebook, może w świadomy sposób oszczędzić czas, nerwy i pieniądze poświęcone na te działania.

A co za tym idzie, zaplanowany w ten sposób proces, przyniesie nie tylko większy efekt i zwrot z inwestycji i da wdrażającej go firmie przewagę konkurencyjną na rynku, ale też sprawi nieporównywalnie większą satysfakcję z realizacji projektu.

Jeśli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz o swojej sytuacji i oczekiwaniach.

Chcesz porozmawiać?

Potrzebujesz bezstronnego audytu Twoich dotychczasowych działań w zakresie kampanii Google Ads, Facebook i działań SEM? Masz wątpliwości co do jakości obsługującej Cię agencji, która świadczy usługi w tym zakresie dla Twojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację i napisz z jakimi wyzwaniami się borykasz.

Wyślij zapytanie

Nasi kluczowi klienci

Posłuchaj Podcastu E Com On

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami