fbpx

IdoSell Shop (IAI) – obsługa, konfiguracja i wdrażanie sklepów internetowych

Rozwiązujemy problemy dotyczące obsługi, konfiguracji i wdrożenia e-commerce B2C i B2B na platformie IdoSell, bazując na naszym praktycznym doświadczeniu.

Zjedź niżej i poznaj szczegóły

Obsługa, konfiguracja i wdrożenie sklepów internetowych na IdoSell Shop – dla kogo

Z naszej usługi najczęściej korzystają:

  • Właściciele sklepów internetowych, którzy chcą w pełni wykorzystać możliwości oraz narzędzia, które oferuje IdoSell.
  • Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się otworzyć sklep internetowy na platformie IdoSell Shop i potrzebują pomocy we wdrożeniu i konfiguracji wszystkich ustawień swojego sklepu. 
  • Właściciele firm, którzy potrzebują warsztatu lub szkolenia dla siebie bądź swoich pracowników w zakresie codziennej pracy z panelem administracyjnym IAI Shop oraz konfigurowania dodatkowych ustawień, akcji specjalnych itp.
  • Osoby prowadzące sklepy internetowe na IAI Shop, które mają problem z wielkością sprzedaży w swoich sklepach i potrzebują kompleksowego audytu czynników mających wpływ np. na ruch, konwersję i wielkość koszyka.
  • Osoby zarządzające sklepem internetowym, które chcą prawidłowo wdrożyć integrację z zewnętrznymi serwisami i narzędziami.
  • Właściciele sklepów, którzy rozważają migrację swojego e-sklepu na IdoSell Shop.
  • Osoby będące już w procesie tworzenia własnego e-commerce, które potrzebują zweryfikować, czy usługa IdoSell jest odpowiednia dla ich biznesu.

Jeśli mierzysz się z podobnymi wyzwaniami, co wielu innych profesjonalnych sprzedawców internetowych, umów się na bezpłatną konsultację, abyś mógł ocenić, czy nasze doświadczenie i wsparcie będzie pomocne dla Twojego biznesu.

Chcesz porozmawiać?

Umów się na 15-20 minutową rozmowę telefoniczną i opowiedz nam o swoich problemach i celach jakie chcesz osiągnąć, a wspólnie zadecydujemy, czy nasze kompetencje dają pole do dalszych rozmów.

Zamów bezpłatną konsultację

Obsługa, konfiguracja i wdrożenie e-commerce na IdoSell – obszary specjalizacji

Po 4 latach praktycznego doświadczenia z własnym e-sklepem na IAI Shop pomagamy innym firmom w następujących obszarach:

  • Kompleksowy lub cząstkowy audyt sklepu internetowego na IdoSell uwzględniający jego budowę, konfigurację oraz działania marketingowe i sprzedażowe
  • Podstawowa i zaawansowana konfiguracja panelu administracyjnego IAI Shop
  • Konfiguracja magazynów, wysyłki zamówień (integracja systemów, fulfillment, kurierzy, profile dostaw, serwis)
  • Wdrażanie fulfillmentu w sklepie opartym na IdoSell
  • Tworzenie bazy produktowej i kart towarów
  • Konfiguracja list produktowych (priorytety wyświetlania, filtrowanie, nawigacja)
  • Konfiguracja panelowych rozwiązań marketingowych (promocje i oferty specjalne, newslettery, grafiki i bannery, wiadomości e-mail i sms, programy lojalnościowe)
  • Integracja IdoSell z systemami i narzędziami zewnętrznymi (porównywarki cen, serwisy opinii, marketplace, narzędzia Google itp.)
  • Konfiguracja zewnętrznych narzędzi i rozwiązań z zakresu marketing automation (newslettery, porzucone koszyki, podgląd zachowań klientów w czasie rzeczywistym, np. Edrone, czy Sales Manago)
  • Zaawansowane szkolenia z obsługi panelu IdoSell dla właścicieli i pracowników sklepów internetowych
  • Projektowanie i budowa e-commerce na platformie IdoSell lub zmiana maski sklepu z wykorzystaniem maski standardowej lub indywidualnej, z uwzględnieniem UX
  • Budowanie strategii sprzedażowych i marketingowych z wykorzystaniem możliwości IdoSell
  • Wdrożenie i konfiguracja dodatkowych wersji językowych

Posłuchaj podcastu o audycie sprzedaży i marketingu – na przykładzie sklepu na IdoSell

 

Obsługa, konfiguracja i wdrożenie e-commerce na IdoSell – jak zaczynamy współpracę

Aby dobrze poznać sytuację, w jakiej znajduje się sklep internetowy Klienta, współpracę rozpoczynamy od tzw. BEZPŁATNEJ KONSULTACJI.  Jest to 15-20 minutowa rozmowa telefoniczna z naszym doradcą, podczas której Klient wstępnie nakreśla problemy, z którymi się mierzy oraz cele, jakie chce osiągnąć i wspólnie decydujemy, czy nasze kompetencje dają pole do dalszych rozmów. Po konsultacji Klient otrzymuje od nas propozycję i możliwy zakres dalszej współpracy, która w zależności od sytuacji, może przybrać następujące formy:

  • Warsztat Startowy, który pozwoli szczegółowo określić sytuację danego sklepu, zweryfikować strategię sprzedażowo-marketingową, zdefiniować obszary wymagające poprawy, nakreślić cele i potrzeby Klienta oraz model i zakres dalszej współpracy
  • Audyt sklepu internetowego, który ma za zadanie zidentyfikować powody niskiej sprzedaży w sklepie i przedstawić szczegółowy raport oraz rekomendacje działań, mających na celu zwiększenie sprzedaży
  • Prace wdrożeniowe / konfiguracyjne związane z obsługą panelu IdoSell w wybranych obszarach wymagających poprawy
  • Kompleksowe prace wdrożeniowe i konfiguracyjne przy budowie nowego sklepu na IdoSell Shop

Jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji istniejącego sklepu, jesteś zainteresowany wdrożeniem w swojej firmie sklepu internetowego na IdoSell, chcesz zacząć sprzedawać swoje produkty lub usługi w modelu B2B z wykorzystaniem tej platformy, albo już z niej korzystasz, ale potrzebujesz pomocy w konfiguracji ustawień, to skontaktuj się z nami i opowiedz nam o Twoich problemach, w których rozwiązaniu moglibyśmy Ci pomóc.

Ile to kosztuje i co zyskuję?

Koszty naszej usługi są skalkulowane tak, aby przyniosły zwrot z inwestycji nawet w małych i średnich sklepach internetowych.

Zaangażowanie konsultanta posiadającego nie tylko praktyczną wiedzę w pracy z panelem IdoSell z zakresu wdrożenia i konfiguracji, ale też doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze potrzebne na samodzielne zdobycie praktycznego doświadczenia w tym zakresie.

W pracy z naszymi klientami bazujemy na konkretnej wiedzy i doświadczeniu, które zdobyliśmy podczas tworzenia oraz ponad 4 lat prowadzenia własnego e-commerce na platformie IdoSell (dawniej IAI Shop), a także pracując z klientami prowadzącymi i wdrażającymi sklepy internetowe na tej platformie.

Przez ten czas nauczyliśmy się, że brak doświadczenia w konfiguracji i prowadzeniu sklepu internetowego, zazwyczaj skutkuje popełnieniem wielu błędów, które generują olbrzymie koszty finansowe i czasowe.

Jeśli chcesz poznać koszt doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz o sytuacji w jakiej jesteś.

Zamów bezpłatną konsultację

Jest to 15-20 minutowa rozmowa telefoniczna z naszym doradcą, podczas której Klient wstępnie nakreśla problemy, z którymi się mierzy oraz cele, jakie chce osiągnąć i wspólnie decydujemy, czy nasze kompetencje dają pole do dalszych rozmów.

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami