Doradztwo w Marketing
Automation i CRM
dla B2B/B2C

Pomagamy firmom sprzedającym w internecie w modelu B2B i B2C we wdrożeniu procesów Marketing Automation i CRM, wnosząc doświadczenie uzyskane m.in. w ramach budowania własnego e-commerce i pomocy innym firmom w tym obszarze.

Poznaj szczegóły

Doradztwo w Marketing Automation i CRM dla B2B/B2C
– opis usługi

Marketing automation to narzędzie, którego wprowadzenie ostatnio coraz częściej rozważa wielu właścicieli e-commerce, czy firm sprzedających usługi B2B przez internet. Nasze doświadczenie wynikające z wdrożenia najpierw jednego systemu Marketing Automation i CRM dla naszego sklepu internetowego, następnie z jego rezygnacji, aby po długim okresie przygotowań wdrożyć kolejne pokazuje, że nie ma jednego i sprawdzonego narzędzia, które umożliwia automatyzację komunikacji z klientami odwiedzającymi daną stronę internetową.

Co więcej, rozmawiając z wieloma firmami o automatyzacji marketingu i CRM w ich firmach zauważyliśmy, że każda z nich działa inaczej, na innym obszarze rynku, klienci odwiedzający daną stronę bardzo często zachowują się zupełnie inaczej, a lejki sprzedażowe na danej stronie (w zależności od obszaru działania na rynku) powodują, że nie ma jednego sprawdzonego systemu CRM dla e-commerce, który sprawdzi się wszędzie.

Do tego sam wybór narzędzia Marketing Automation to zdecydowanie zbyt mało, o czym przekonaliśmy się dokonując błędnego wyboru automatyzacji marketingu dla własnego e-commerce. Naszym zdaniem kluczową rolę odgrywa tu proces jego wdrożenia, poprawy, korekty i udoskonalania narzędzi automatyzacji marketingu, który aby przyniósł zwrot z inwestycji, powinien być procesem ciągłym. 

Doradztwo w Marketing Automation i CRM dla B2B/B2C
– dla kogo

Z naszej usługi najczęściej korzystają:

  1. Firmy, które szukają doradcy i konsultanta, który dobierze i wdroży automatyzację marketingu i CRM w ich firmie od A do Z
  2. Firmy sprzedające usługi B2B przez internet, które dzięki automatyzacji marketingu i wdrożeniu CRM chcą pozyskać nowe leady sprzedażowe
  3. Właściciele sklepów internetowych, którzy poszukują nowych rozwiązań zwiększających konwersję w ich e-sklepie
  4. Osoby, które wdrożyły już system marketing automation i / lub CRM w swoim e-commerce, ale chcą dokonać audytu i korekty wdrożonych scenariuszy i reguł w celu zwiększenia konwersji (np. z wykorzystaniem narzędzi Edrone, Sales Manago, Mailchimp, GetResponse, FreshMail, Agile itp.)
  5. Firmy, które mają wdrożony system automatyzacji marketingu i / lub CRM , ale nie mają zasobów lub czasu, aby go stale udoskonalać i poprawiać procesy związane z jego działaniem (obsługa operacyjna)
  6. Przedsiębiorcy, którzy tworzą od zera nowy e-commerce i szukają informacji i wsparcia w zakresie dostępnych narzędzi w zakresie sprzedaży w internecie (B2B i B2C)

Jeśli mierzysz się z podobnymi wyzwaniami co firmy i osoby, które najczęściej korzystają z tej usługi, umów się na bezpłatną konsultację, abyśmy porozmawiali o Twojej sytuacji.

Doradztwo w Marketing Automation i CRM dla B2B/B2C
– początek współpracy

Aby móc dopasować najlepsze rozwiązanie z zakresu automatyzacji marketingu i / lub CRM do Twojej firmy, zaczynamy usługę od warsztatu zerowego, który spełnia kilka funkcji. Najważniejsze to:

  1. Badamy cele, które stawia firma przez wdrożenie Marketing Automation i CRM
  2. Badamy istniejące procesy sprzedażowe (lejki), które będą wspierane przez narzędzie Marketing Automation
  3. Tworzymy zarys procesów, które będą konieczne do wprowadzenia narzędzia Marketing Automation w danym projekcie
  4. Przygotowujemy wstępny plan scenariuszy, które dzięki zastosowaniu narzędzi Marketing Automation, będą wspierane w Twojej firmie
  5. Rekomendujemy narzędzia, które mogą zostać zastosowane w danym projekcie, wraz z wyceną czasową i kosztową implementacji danego rozwiązania z zakresu Marketing Automation i / lub CRM
  6. Przedstawiamy plan wdrożenia danego narzędzia i procesów, które będziemy wspierać przed, w trakcie i po wdrożeniu automatyzacji marketingu w Twojej firmie

Doradztwo w Marketing Automation i CRM dla B2B/B2C
– obszary specjalizacji

Automatyzacja marketingu i wdrożenie CRM, może wspierać różne obszary marketingu B2B i B2C. Natomiast te, które najczęściej są wspierane w firmach naszych klientów dotyczą:

  1. Ratowania porzuconych koszyków
  2. Przywracania klientów, którzy jakiś czas temu dokonali już zakupu w sklepie, do procesu zakupowego
  3. Obsługi programu lojalnościowego
  4. Lead generation – zdobywanie cennych leadów dzięki automatyzacji marketingu i CRM
  5. Tworzenia landing page wspierających budowanie lejków sprzedażowych
  6. Komunikacji z klientami, którzy oglądali dane strony, ale nie dokonali zakupu, ani z ich strony nie było żadnej interakcji z firmą (CRM)
  7. Budowania bazy e-maili, która będzie wykorzystywana do dalszej komunikacji w postaci newslettera
  8. Komunikacji z klientami, którzy dokonali zakupu produktu / usługi
  9. Wysyłania informacji do klientów o dostępności produktu, którym klient był zainteresowany, ale który był niedostępny
  10. Rekomendacji nowych produktów i usług, które pojawiły się w ofercie
  11. Cross-selling – rekomendacji produktów / usług komplementarnych do ostatnio zakupionych
  12. Zwiększenia konwersji w sklepie internetowym
  13. Live Chat – komunikacja z klientem online za pomocą wbudowanego chatu na stronie www
  14. Web Push – komunikacja za pomocą powiadomienia push w przeglądarce internetowej

Wyżej wymienione funkcjonalności są przykładowymi, które najczęściej wspierają procesy automatyzacji marketingu i CRM u naszych klientów.

Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem ich w swojej firmie, zamów bezpłatną konsultację i opowiedz nam o sytuacjach, w których rozwiązaniu moglibyśmy Ci pomóc.

Zamów bezpłatną konsultację

Szukasz praktycznego wsparcia w zakresie automatyzacji marketingu? Potrzebujesz porady w doborze narzędzia Marketing Automation dla Twojego e-commerce, sklepu internetowego czy firmy sprzedającej usługi w internecie? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

Modele współpracy

Audyt jednorazowy

Warsztat lub konsultacja mająca na celu poprawę lub wdrożenie automatyzacji marketingu i / lub CRM w firmie

Szkolenia i warsztaty

Warsztat dotyczący wdrożenia lub korekty i obsługi bieżącej już działającego w firmie systemu automatyzacji marketingu i / lub CRM dla zespołu klienta

Strategia Marketing Automation i CRM

Stworzenie nowej strategii Marketing Automation i / lub CRM w firmie na już istniejącym narzędziu i wdrożenie nowych reguł

Wdrożenie Marketing Automation / CRM

Kompleksowa usługa polegająca na pomocy w wyborze, a następnie w kompleksowym wdrożeniu w firmie Marketing Automation i / lub CRM

Doradztwo w Marketing Automation i CRM dla B2B/B2C
– czy warto

  • Naszym klientom oferujemy doświadczenie, które zdobyliśmy we wdrożeniu dwóch systemów automatyzacji marketingu i CRM w naszym sklepie internetowym
  • Dodatkowo dzielimy się naszą wiedzą w zakresie Marketing Automation i studium przypadków sklepów internetowych, dla których w tym obszarze pracowaliśmy do tej pory
  • Naszym zdaniem przed wprowadzeniem automatyzacji marketingu i / lub CRM warto skonsultować ten pomysł z kimś, kto dokonał już takiego wdrożenia – tym bardziej, jeśli zna on nie jeden, ale różne systemy marketing automation i ma praktyczne porównanie w tym zakresie
  • Dlaczego jeszcze warto? Bo zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów przy wdrożeniu Marketing Automation. Sami jesteśmy najlepszym przykładem na to, że nieodpowiednio wdrożony system automatyzacji marketingu i CRM w naszym sklepie internetowym nie przyniósł nam praktycznie żadnego zwrotu z inwestycji

Doradztwo w Marketing Automation i CRM dla B2B/B2C
– jakie są koszty

Koszty naszego doradztwa są policzone w taki sposób, aby były opłacalne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Pośród naszych klientów są zarówno kilkunastoosobowe start’upy, kilkudziesięcioosobowe firmy software house, polskie firmy rodzinne, jak i duże międzynarodowe korporacje.

Co je ze sobą łączy? Większość naszych klientów podchodzi do nas, jak do współpracy z prawnikiem, doradcą finansowym, czy np. architektem. Czyli jak do inwestycji w pracę z doradcą i konsultantem, a nie jak do kosztu.

Naszemu działaniu przyświeca zasada, że “5 minut planowania oszczędza godzinę pracy”. Dlatego w łatwy i prosty sposób jesteśmy w stanie pokazać i udowodnić, że nasze projektowe i systemowe podejście do pracy przy działaniach marketingowych, może w świadomy sposób oszczędzić czas, nerwy i pieniądze poświęcone na te działania.

A co za tym idzie, zaplanowany w ten sposób proces, przyniesie nie tylko większy efekt i zwrot z inwestycji i da wdrażającej go firmie przewagę konkurencyjną na rynku, ale też sprawi nieporównywalnie większą satysfakcję z realizacji projektu.

Jeśli chcesz poznać koszty doradztwa w zakresie wdrożenia Marketing Automation dla swojej firmy, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz o swojej sytuacji i oczekiwaniach.

Chcesz porozmawiać?

Szukasz praktycznego wsparcia w zakresie automatyzacji marketingu? Potrzebujesz porady w doborze narzędzia Marketing Automation dla Twojego e-commerce, sklepu internetowego czy firmy sprzedającej usługi w internecie? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

Wyślij zapytanie

Posłuchaj Podcastu E Com On

Nasi kluczowi klienci

Zostaw namiar na siebie

A my szybciutko oddzwonimy :)






    Skontaktuj się z nami