fbpx

Całościowy audyt sklepu internetowego

Bazując na praktycznym doświadczeniu przeprowadzamy kompleksową i procesową analitykę e-commerce, aby na tej podstawie przedstawić rozwiązania i doradzić jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym i jak wypromować sklep internetowy.

Zjedź niżej i poznaj szczegóły

Audyt sklepu internetowego – na czym polega usługa? 

Audyt sklepu internetowego to złożony proces, który ma na celu analizę każdego obszaru działania e-commerce, których odpowiednia poprawa ma doprowadzić do zwiększenia sprzedaży i rentowności danego e-sklepu. 

Każdy sklep internetowy jest inny i ma specyficzną sytuację rynkową. Dlatego aby dobrze zrozumieć sytuację danego e-sklepu, to w ramach tej usługi badamy zarówno czynniki wewnętrzne, jak i zewnętrzne, które mają wpływ na na jego sytuację rynkową.

Przykład? Wyobraź sobie wiadro, które ma dziury i z którego wypływa woda. Dziury mogą być w różnych miejscach, możesz je widzieć lub nie. Możesz też nie wiedzieć, zaklejenie których dziur i w jakiej kolejności przyniesie najlepszy efekt i rezultat.

Nasz audyt odpowiada na te i inne problemy, a przedstawiony właścicielowi sklepu raport z audytu jasno i wyraźnie pokazuje, co jest powodem np. niesatysfakcjonującej rentowności czy niskiej sprzedaży.

Raport to jedno. Najważniejsze są jednak przedstawione po audycie sklepu interentowego rekomendacje, a także pomoc w “zalepieniu dziur”, która oferujemy po zakończeniu audytu.

Audyt sklepu internetowego – dla kogo

Z naszej usługi najczęściej korzystają:

  • Właściciele firm, którzy chcą lepiej i skuteczniej wypromować swój sklep internetowy oraz realnie zwiększyć sprzedaż w e-commerce;
  • Właściciele e-sklepów szukający wyróżników marketingowych oraz nowych możliwości zwiększenia sprzedaży dla swojego sklepu internetowego;
  • Osoby prowadzące sklep internetowy, które chcą zweryfikować poprawność i efektywność działań marketingowych wdrożonych w swojej firmie poprzez agencje zewnętrzne (SEO, Ads, Facebook itp.);
  • Właściciele sklepów internetowych, którzy dawno nie wprowadzali żadnych zmian w witrynie / masce sklepu i chcą zweryfikować jego wygląd i funkcjonalność oraz poprawność konfiguracji technicznej przed dokonaniem zmian i przed wydaniem na to pieniędzy;
  • Osoby, które kupiły albo planują kupić istniejący sklep internetowy i chcą przed dokonaniem w nich zmian np. marketingowych, sprzedażowych i konfiguracyjnych, przeprowadzić kompleksowy audyt danego e-commerce;

Masz niską sprzedaż w swoim e-sklepie i nie wiesz dlaczego?

Zostaw numer, abyśmy mogli oddzwonić i sprawdzić jak możemy Ci pomóc.






    Posłuchaj jak dobrze przeprowadzić audyt realnie zwiększający sprzedaż w e-sklepie

    Jak zaczynamy współpracę? 

    Aby dobrze poznać sytuację, w jakiej znajduje się sklep internetowy Klienta, współpracę rozpoczynamy od tzw. BEZPŁATNEJ KONSULTACJI.  Jest to 15-20 minutowa rozmowa telefoniczna z naszym doradcą, podczas której Klient wstępnie nakreśla problemy, z którymi się mierzy oraz cele, jakie chce osiągnąć i wspólnie decydujemy, czy nasze kompetencje dają pole do dalszych rozmów.

    Po konsultacji Klient otrzymuje od nas propozycję i możliwy zakres dalszej współpracy, która w zależności od sytuacji, może przybrać następujące formy:

    • Warsztat Startowy – który pozwoli szczegółowo określić sytuację danego e-sklepu, zweryfikować strategię sprzedażowo-marketingową, zdefiniować obszary wymagające poprawy, nakreślić cele i potrzeby klienta oraz model i zakres dalszej współpracy
    • Audyt sklepu internetowego – który ma za zadanie zidentyfikować powody niskiej sprzedaży w sklepie i przedstawić szczegółowy raport oraz rekomendacje działań, mających na celu zwiększenie sprzedaży
    • Prace wdrożeniowe / konfiguracyjne – związane z obsługą techniczną sklepu w wybranych obszarach wymagających poprawy, które będą wynikiem przeprowadzonego procesu audytowego

    Jeśli prowadzisz e-commerce i potrzebujesz weryfikacji swojej strategii marketingowo-sprzedażowej, konfiguracji technicznej sklepu, czy też kompleksowego audytu wszystkich działań, mających na celu wypromować sklep internetowy i zwiększyć sprzedaż, to skontaktuj się z nami i opowiedz nam o swojej sytuacji, abyśmy mogli wspólnie ocenić, czy nasze kompetencje mogą Ci pomóc.

    Co przede wszystkim badamy w czasie audytu?

    Obszary, które w czasie procesu są przez nas analizowane to m.in.:

    • Strategia marketingowo-sprzedażowa sklepu
    • Istniejące w e-sklepie lejki sprzedażowe;
    • UX – weryfikacja komfortu i intuicyjności korzystania z witryny sklepu przez klienta (desktop/mobile);
    • Pozycjonowanie oraz widoczność w sieci – analiza treści pod kątem SEM/SEO;
    • Efektywność kanałów pozyskiwania klientów;
    • Analiza konkurencji pod kątem prowadzonych działań marketingowych i wyróżników sklepu;
    • Efektywność wykorzystania w działaniach posiadanych zasobów ludzkich oraz materiałowych;
    • Procesy obsługi klienta w BOK sklepu;
    • Konfiguracja sklepu – techniczna weryfikacja poprawności ustawień panelu sklepu;
    • Integracja z systemami, platformami i narzędziami zewnętrznymi;
    • Audyt bezpieczeństwa witryny.

    Ile kosztuje audyt w sklepie internetowym?

    Koszty naszej usługi są skalkulowane tak, aby przyniosły zwrot z inwestycji nawet w małych i średnich sklepach internetowych. Z tej usługi korzystają zarówno bardzo małe, jak i duże e-commerce.

    Co ich łączy? Każdy z właścicieli sklepu internetowego, który korzysta z tej usługi podchodzi do niej jak do inwestycji, a nie do kosztu.

    Audyt w e-sklepie – dlaczego warto?

    W pracy z naszymi klientami bazujemy na konkretnej wiedzy i doświadczeniu, które zdobyliśmy podczas tworzenia oraz ponad 4 lat prowadzenia własnego e-commerce, a także pracując z licznymi klientami prowadzącymi sklepy internetowe.

    Przez ten czas nauczyliśmy się, że zła strategia sprzedażowa i marketingowa w e-commerce, a także brak doświadczenia w konfiguracji i prowadzeniu sklepu internetowego, zazwyczaj skutkuje popełnieniem wielu błędów, które generują olbrzymie koszty finansowe i czasowe przy prowadzeniu sklepu internetowego. Jak tego uniknąć?

    Nasi specjaliści posiadający nie tylko praktyczną wiedzę techniczną z zakresu wdrożenia i konfiguracji e-commerce oraz programowania i tworzenia sklepów internetowych, ale też bogate doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych, pomogą Ci zaoszczędzić czas i pieniądze na często kosztowne i zbędne eksperymentowanie.

    Jeśli chcesz poznać koszt doradztwa dla twojego e-commerce, zamów poniżej bezpłatną konsultację i opowiedz o Twoich problemach i wyzwaniach.

    Masz niską sprzedaż w swoim e-sklepie i nie wiesz dlaczego?

    Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultację, abyśmy wspólnie ocenili, jak możemy Ci pomóc.

    Zobacz nasze pozostałe usługi e-commerce

    Skontaktuj się z nami