Konferencja Online z Kluczowymi Klientami B2B

Podczas dwóch warsztatowych dni szef sprzedaży, dyrektor marketingu i dwóch członków zarządu firmy z branży produkcyjnej „spotkało się” ze swoimi kluczowymi klientami. Łącznie przedstawiciele firmy oraz 20 klientów każdego dnia.

Celem klienta, było przede wszystkim wsparcie biznesu swoich kontrahentów (głównie dystrybutorzy), przez danie im wartościowego kontentu i wiedzy, która pomogłaby im poradzić sobie w obecnej sytuacji, wesprzeć ich biznesy (często rodzinne) i wysłać również sygnał, że firma istnieje, ma się dobrze i dalej jest do ich dyspozycji.

Spotkanie zostało podzielone na trzy części:

Pierwsze – udział w nim wziął znany psycholog, z którym uczestnicy spotkania rozmawiali o obawach i lękach związanych z obecną sytuacją na rynku, planowanymi zwolnieniami, przewidywanymi bankructwami itd.

Drugie – warsztaty przeprowadzone przez znanego coacha, który uczestnikom spotkania pokazywał narzędzia i rozwiązania, które mogłyby wesprzeć biznes partnerów naszego klienta. Tu pojawiły się konkretne narzędzia, rozwiązania pomysły. Powstał plan działania. Niektórzy z uczestników spotkania, którzy do tej pory trochę ze sobą rywalizowali, postanowili stworzyć wspólne rozwiązania, aby nawzajem wspierać siebie na danym rynku. Uczestnicy wymieniali się swoimi doświadczeniami i omawiali pomysły, które mogliby wprowadzić w swoich domach i firmach.

Trzecie – spotkanie online z ekspertem zza granicy, który uziemiony w domu (łączyliśmy się z Wielką Brytanią), mając więcej czasu niż zazwyczaj (bo nie lata po całym świecie z odczytami i warsztatmi), biorąc zdecydowanie mniej niż zazwyczaj (bo też stracił zarobek. wiec chętnie podejmie się nowych wyzwań), podzielił się z uczestnikami wartościowym „know how” dyskutując o szansach i zagrożeniach pewnych rynkowych posunięć, które dotyczą branży naszego klienta.

W trakcie spotkania odbył się lunch, który został dowieziony do domów uczestników spotkania przez lokalne restauracje (osoby były zgromadzone w 18 różnych miastach), co wymagało od nas zaawansowanej logistyki i synchronizacji dostawy jedzenia, łącznie z dostosowaniem menu do możliwości podgrzania dań przed podaniem (wirus COVID-19 ginie w temperaturze ponad 60 stopni).

Odpowiedzialność agencji:
- pełen pomysł, koncepcja i realizacja wydarzenia
- współpraca z trenerami i ekspertami przy tworzeniu programu spotkania
- opracowanie programu i scenariusza eventu online
- kompleksowa realizacja techniczna wydarzenia online
- stworzenie platformy komunikacji przed wydarzeniem
- przygotowanie oprawy multimedialnej eventu
- materiały wysyłane uczestnikom spotkania przed wydarzeniem (eventboxy)
- dystrybucja materiałów z wydarzenia (video) do uczestników spotkania