Druga edycja Kodu Innowacji dla GS1 Polska

21 listopada w Warszawie, w sali Butelkownia, która należy do kompleksu Koneser odbyła się druga edycja konferencji Kod Innowacji, której organizację zleciła Agencji Stereomatic organizacja GS1. Wzięło w niej udział ponad 100 osób.

Galę uświetniły prelekcje Piotra Buckiego, a także Natalii Hatalskiej. W trakcie eventu zostały rozdane nagrody za najefektywniejsze wdrożenia standardów GS1. Otrzymały je m.in. takie firmy jak Allegro, Decathlon i Pekaes.

Wydarzenie, które poprowadził Maciej Kautz zakończyło się kolacją połączoną z setem dj'skim Bumiego Philipsa i networkingiem.

Agencja Stereomatic była odpowiedzialna za pełną organizację i produkcję wydarzenia. Przygotowania do eventu trwały 9 miesięcy.

ISTOTNE FAKTY DOTYCZĄCE WYDARZENIA

Ilość uczestników: około 120 osób
Czas potrzebny agencji do przygotowania wydarzenia: 9 miesięcy
Wykorzystanie przestrzeni: Sala Butelkownia kompleks Koneser Warszawa
Rola agencji: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)