fbpx

Gala Jubileuszowa 100-lecia Phoenix Contact
– Zobacz Reportaż Video:

 

Event biznesowy
Szczegóły Projektu:

Na organizacje eventu biznesowego składał się:

  • spektakl 100-lecie Phoenix Contact w całości wyprodukowany i wyreżyserowany przez agencję eventową Stereomatic
  • dedykowany wydarzeniu materiał filmowy (kamienie milowe) ukazujące 100-lecie historii firmy Phoenix Contact, wyreżyserowany przez Stereomatic
  • merytoryczna konferencja z udziałem prelegentów ICAN Institute
  • uroczysty bankiet i kolacja z okazji 100-lecia firmy
  • prowadzenie wydarzenia przez Marcina Prokopa

Reportaż z jubileuszu firmy Phoenix Contact, który kompleksowo tj. od A do Z zaprojektowała i zrealizowała Agencja Eventowa Stereomatic z Wrocławia, znajdziesz TUTAJ.

ILOŚĆ OSÓB: 150
MIEJSCE: Double Tree By Hilton w Łodzi
Odpowiedzialność Stereomatic: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)
Czas przygotowania projektu: 11 miesięcy

Planujesz Organizację Jubileuszu Twojej Firmy?

Porozmawiajmy jak możemy Ci pomóc. Zostaw namiary na siebie. Oddzwonimy w ciągu 24h.






    100-lecie Phoenix Contact
    – Spotkanie Biznesowe Reportaż:

    Opis eventu biznesowego:

    Agencja Eventowa Stereomatic z Wrocławia współpracuje z firmą Phoenix Contact od wielu lat. 5 lat temu byliśmy odpowiedzialni za kompleksowe zaplanowanie oraz organizację konferencji Industry 4.0, która zbiegła się z jubileuszem 20-lecia firmy. Relacje z tego wydarzenia znajdziesz TUTAJ.

    Big event z okazji jubileuszu Phoenix Contact był kulminacją całorocznych działań CSR, PR, Media Relations, a także Employer Branding, które były skierowane do różnych interesariuszy projektu.

    2 tygodnie wcześniej w Chobienicach odbył się inny event jubileuszowy, który był skierowany do pracowników centrali Phoenix Contact z Wrocławia.

    Relację z tego eventu, który również zaplanowała i zrealizowała wrocławska agencja eventowa Stereomatic znajdziesz TUTAJ.

    Przed wydarzeniem powstała dedykowana strona 100-lecia, która jednocześnie była powiązana z systemem e-mailowym oraz sms’owym, który służył do kontaktu z uczestnikami spotkania przed, w trakcie i po evencie. Możesz zobaczyć ją TUTAJ.

    Producentem i reżyserem całości wydarzenia oraz pomysłodawcą formatu, był Damian Haftkiewicz, CEO / Niszczyciel Konwencji w Agencji Eventowej Stereomatic z Wrocławia, którego wspierał kilkuosobowy zespół agencji, kierowany przez Kamilę Watras – Haftkiewicz, CFO / Lodołamacza Schematów. Relację prasową z tego wydarzenia znajdziesz TUTAJ.

    Organizacja Spotkań Biznesowych, to jedna z naszych kluczowych usług, a więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ.