20-LECIE PHOENIX CONTACT
20-LECIE PHOENIX CONTACT
Dla Phoenix Contact zorganizowaliśmy konferencję Industry 4.0 połączoną z jubileuszem istnienia firmy w Polsce
Jeśli szukasz agencji, która od A do Z zaprojektuje i zorganizuje galę jubileuszową Twojej firmy, to właśnie oglądasz relację z właśnie w ten sposób zorganizowanego eventu.
Firma De Dietrich, lider w technice grzewczej obchodził w tym roku swój jubileusz 20-lecia istnienia w Polsce. Z tego względu szukano agencji, która stworzy oryginalny pomysł i koncept wydarzenia, a także weźmie pełną odpowiedzialność za jego produkcję.
Firma De Dietrich wybrał do współpracy Agencję Stereomatic, gdyż:
• zagwarantowaliśmy odciążenie pracowników firmy z większości działań operacyjnych
• pokazaliśmy oryginalny i uszyty na miarę scenariusz i program wydarzenia
• wzięliśmy odpowiedzialność za wszystkie, nawet najdrobniejsze aspekty planowania i organizacji
• dzięki naszym wewnętrznym narzędziom umożliwiliśmy firmie De Dietrich pełną kontrolę nad przebiegiem organizacji (ciągłe raportowanie)
ISTOTNE FAKTY DOTYCZĄCE EVENTU
Ilość uczestników: około 120 osób (goście De Dietrich)
Czas potrzebny agencji do przygotowania wydarzenia: 7 miesięcy
Wykorzystanie przestrzeni: Sala Balowa Hotelu Topacz
Rola agencji: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)
Odpowiedzialność agencji:
• booking artystów (Leszek Możdżer i Hirek Wrona)
• scenariusz i reżyseria eventu (w tym współpraca z prowadzącym tj. Tomaszem Sikorą, dziennikarzem Radia Wrocław)
• dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami
• wykonanie dedykowanej grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, a także filmu z okazji 20-lecia De Dietrich w Polsce
• stworzona na potrzeby eventu specjalna scenografia
• przygotowanie reportażu foto i video,
• koordynacja działań hotelowych i logistyki
Dla Phoenix Contact zorganizowaliśmy konferencję Industry 4.0 połączoną z jubileuszem istnienia firmy w Polsce
Z okazji 25-lecia firmy Press Glass S.A. zrealizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie świąteczne dla pracowników firmy
Kluczowi klienci T-Systems (część Deutsche Telecom) wzięli udział w grze fabularnej i wieczorze z atrakcjami
Pierwszy w Polsce morski terminal LPG otwarty! Wydarzenie zorganizowała Agencja Stereomatic.
Gra fabularna, warsztaty gotowania i koncert Me, Myself and I, to tylko niektóre z atrakcji zorganizowanej przez nas konferencji dla Filtron
Blisko 30 osób wzięło udział w zorganizowanym przez Stereomatic ekskluzywnym tour po Krecie.
Dla kluczowych klientów Orlen Asfalt zorganizowaliśmy wyjazd incentive do Toskanii
Kilkudziesięciu dyrektorów grupy Sievert z całego świata, przyjechało na konferencję do Wrocławia
Co to był za mecz! 5 do 0 Barca rozgromiła Real, a my byliśmy tam z naszym klientem.
CZTERY DNI BIAŁEGO SZALEŃSTWA NA JEDNYM Z NAJLEPSZYCH STOKÓW W EUROPIE
Dla kluczowych klientów B2B firmy z branży FMCG przygotowaliśmy wyjazd do krainy tulipanów
Kluczowy klienci B2B Orlen Asfalt kolejny raz wyjechali z nami w niezwykłą podróż zagraniczną
Dla kluczowych klientów Hafele Polska przygotowaliśmy autorski wyjazd do Stuttgartu.
Tym razem Toruń był gospodarzem kolejnego organizowanego przez nas spotkania dla kluczowych klientów firmy Filtron
Klienci firmy Tadmar zostali zaproszeni do Londynu na mecz Anglia Polska. Wyjazd zrealizowała Agencja Stereomatic.
Z okazji otwarcia nowej galerii handlowej do Szczecina przyjechał zarząd i goście firmy ECE