Warsztaty Online Dla Działu Handlowego

Cel spotkania: Stworzenie nowej strategii działania związanej z pandemią COVID-19 i obecną sytuacją przedsiębiorstwa na rynku.

Elementy wydarzenia:
prowadzący / moderator – w swoim studio prowadził spotkanie i merytorycznie wiązał poszczególne elementy spotkania
dwóch trenerów – gdzie każdy z nich miał do zagospodarowania 2,5 godzinne warsztaty
działania równoległe – w tym samym czasie w drugim pomieszczeniu żony handlowców wraz z dziećmi (jeśli je oczywiście mieli i jeśli była taka możliwość, a zdecydowana większość miała), brały udział w warsztatach aerobiku, tańca oraz warsztatach gotowania, a także szybkim kursie baristycznym, które (również online) prowadzili znani instruktorzy

Elementy z eventów offline wykorzystane podczas wydarzenia:
- na dzień przed wydarzeniem do uczestników spotkania przyszła specjalnie przygotowana paczka
- w niej znalazły się materiały i przedmioty, które w dniu warsztatów uczestnicy wykorzystywali w czasie zadań
- specjalny „Event Box” zawierał elementy warsztatów, które w czasie zajęć trenerzy „odpalali” zdalnie prosząc o ich otworzenie, zapoznanie się, wyjęcie i użycia podczas wspólnych prac (materiały, książki, gadżety)
- w pudle znajdowały się również produkty i narzędzia potrzebne do przygotowania wspólnej pizzy, a także elementy niezbędne do warsztatów kawowych (uczestnicy nie musieli się więc martwić o ich zdobycie, wszyscy dostali takie same przesyłki)
- w paczkach znalazło się również dobre wino, czekoladki i drobiazgi dla dzieci (książki oraz zdrowe słodycze, dostosowane do wieku pociech), które uczestnicy eventu „otworzyli” na końcu spotkania, po wirtualnym przekazaniu ich przez prezesa firmy.

Jaki efekt osiągnęliśmy organizując tego typu spotkania?

Przede wszystkim uspokoiło ono nastroje w firmie naszego klienta, pozwoliło znaleźć dystans do obecnej sytuacji, a przede wszystkim pokazało, że szefostwo myśli i troszczy się o nich i o ich rodziny. Zespół mógł porozmawiać z szefostwem, były pytania, dyskusje itd. Powstało mnóstwo kreatywnych pomysłów, a przede wszystkim plan działania na ich wdrożenie. Zespół „wyszedł” ze spotkania wzmocniony, z nową wizją i misją firmy, która za pomocą profesjonalnych trenerów nabrała wymiaru materialnego umiejscowionego w czasie i w przestrzeni.

Odpowiedzialność agencji:
- całościowy pomysł, koncepcja i realizacja wydarzenia
- przygotowanie elementów offline wykorzystywanych podczas eventu online
- współpraca z trenerami i ekspertami przy tworzeniu programu spotkania
- opracowanie programu i scenariusza eventu online
- kompleksowa realizacja techniczna wydarzenia online
- przygotowanie oprawy multimedialnej eventu
- materiały wysyłane uczestnikom spotkania przed wydarzeniem (eventboxy)
- gadżety i prezenty dla pracowników i ich rodzin