20-lecie De Dietrich w Polsce
20-lecie De Dietrich w Polsce
Koncert Leszka Możdżera, był główną atrakcją zorganizowanego przez Stereomatic jubileuszu firmy De Dietrich w Polsce
W trakcie konferencji, której gospodarzem był Marcin Prokop na scenie pojawili się znakomici prelegenci, m.in. Prezes Phoenix Contact Maciej Merek, Natalia Hatalska i Robert Kozak. Część oficjalna zakończyła się panelem dyskusyjnym i pokazem filmu z okazji 20-lecia firmy.
Część wieczorna wydarzenia, połączona ze świętowaniem jubileuszu Phoenix Contact w Polsce, miała charakter tzw. "domówki".
W trakcie eventu goście mieli możliwość wziąć udział w dedykowanych dla nich atrakcjach. Pokazy bilarda, które prowadził 14-sto krotny mistrz świata w trikach bilardowych Bogdan Wołkowski, zebrały ogromne oklaski. Doskonałą kawę parzono w trakcie warsztatów baristycznych z Etno Cafe.
Łódźki Klub Futbolu Stołowego prowadził profesjonalnych rozgrywkach w piłkarzyki, a zawodowi krupierzy zdradzali tajniki gry w pokera i Black Jacka.
Dodatkowo imprezie towarzyszyła wystawa starych komputerów i automatów do gier. Czego tam nie było! Atari, Commodore, Amiga, ZX Spectrum. Do wyboru, do koloru!
ISTOTNE FAKTY DOTYCZĄCE WYDARZENIA
Ilość uczestników: około 100 osób (goście Phoenix Contact)
Czas potrzebny agencji do przygotowania wydarzenia: 5 miesięcy
Wykorzystanie przestrzeni: Sale IV Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi
Rola agencji: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)
Odpowiedzialność agencji:
• Pomysł, scenariusz, reżyseria i produkcja eventu,
• dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami
• wykonanie dedykowanej grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, a także filmu z okazji 20-lecia Phoenix Contact
• stworzona na potrzeby eventu specjalna scenografia
• przygotowanie reportażu foto i video,
• koordynacja działań hotelowych i logistyki
Koncert Leszka Możdżera, był główną atrakcją zorganizowanego przez Stereomatic jubileuszu firmy De Dietrich w Polsce
Z okazji 25-lecia firmy Press Glass S.A. zrealizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie świąteczne dla pracowników firmy
Kluczowi klienci T-Systems (część Deutsche Telecom) wzięli udział w grze fabularnej i wieczorze z atrakcjami
Pierwszy w Polsce morski terminal LPG otwarty! Wydarzenie zorganizowała Agencja Stereomatic.
Gra fabularna, warsztaty gotowania i koncert Me, Myself and I, to tylko niektóre z atrakcji zorganizowanej przez nas konferencji dla Filtron
Blisko 30 osób wzięło udział w zorganizowanym przez Stereomatic ekskluzywnym tour po Krecie.
Dla kluczowych klientów Orlen Asfalt zorganizowaliśmy wyjazd incentive do Toskanii
Kilkudziesięciu dyrektorów grupy Sievert z całego świata, przyjechało na konferencję do Wrocławia
Co to był za mecz! 5 do 0 Barca rozgromiła Real, a my byliśmy tam z naszym klientem.
CZTERY DNI BIAŁEGO SZALEŃSTWA NA JEDNYM Z NAJLEPSZYCH STOKÓW W EUROPIE
Dla kluczowych klientów B2B firmy z branży FMCG przygotowaliśmy wyjazd do krainy tulipanów
Kluczowy klienci B2B Orlen Asfalt kolejny raz wyjechali z nami w niezwykłą podróż zagraniczną
Dla kluczowych klientów Hafele Polska przygotowaliśmy autorski wyjazd do Stuttgartu.
Tym razem Toruń był gospodarzem kolejnego organizowanego przez nas spotkania dla kluczowych klientów firmy Filtron
Klienci firmy Tadmar zostali zaproszeni do Londynu na mecz Anglia Polska. Wyjazd zrealizowała Agencja Stereomatic.
Z okazji otwarcia nowej galerii handlowej do Szczecina przyjechał zarząd i goście firmy ECE