Druga edycja Kodu Innowacji dla GS1 Polska
Druga edycja Kodu Innowacji dla GS1 Polska
Allegro, Decathlon i Pekaes, otrzymali nagrody za wdrożenie standardów GS1 w trakcie konferencji Kod Innowacji
W trakcie konferencji, której gospodarzem był Marcin Prokop na scenie pojawili się znakomici prelegenci, m.in. Prezes Phoenix Contact Maciej Merek, Natalia Hatalska i Robert Kozak. Część oficjalna zakończyła się panelem dyskusyjnym i pokazem filmu z okazji 20-lecia firmy.
Część wieczorna wydarzenia, połączona ze świętowaniem jubileuszu Phoenix Contact w Polsce, miała charakter tzw. "domówki".
W trakcie eventu goście mieli możliwość wziąć udział w dedykowanych dla nich atrakcjach. Pokazy bilarda, które prowadził 14-sto krotny mistrz świata w trikach bilardowych Bogdan Wołkowski, zebrały ogromne oklaski. Doskonałą kawę parzono w trakcie warsztatów baristycznych z Etno Cafe.
Łódźki Klub Futbolu Stołowego prowadził profesjonalnych rozgrywkach w piłkarzyki, a zawodowi krupierzy zdradzali tajniki gry w pokera i Black Jacka.
Dodatkowo imprezie towarzyszyła wystawa starych komputerów i automatów do gier. Czego tam nie było! Atari, Commodore, Amiga, ZX Spectrum. Do wyboru, do koloru!
ISTOTNE FAKTY DOTYCZĄCE WYDARZENIA
Ilość uczestników: około 100 osób (goście Phoenix Contact)
Czas potrzebny agencji do przygotowania wydarzenia: 5 miesięcy
Wykorzystanie przestrzeni: Sale IV Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi
Rola agencji: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)
Odpowiedzialność agencji:
• Pomysł, scenariusz, reżyseria i produkcja eventu,
• dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami
• wykonanie dedykowanej grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, a także filmu z okazji 20-lecia Phoenix Contact
• stworzona na potrzeby eventu specjalna scenografia
• przygotowanie reportażu foto i video,
• koordynacja działań hotelowych i logistyki
Allegro, Decathlon i Pekaes, otrzymali nagrody za wdrożenie standardów GS1 w trakcie konferencji Kod Innowacji
Koncert Leszka Możdżera, był główną atrakcją zorganizowanego przez Stereomatic jubileuszu firmy De Dietrich w Polsce
Pierwszy w Polsce morski terminal LPG otwarty! Wydarzenie zorganizowała Agencja Stereomatic.
Z okazji 25-lecia firmy Press Glass S.A. zrealizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie świąteczne dla pracowników firmy
Z okazji 25-lecia Raben w Polsce zorganizowaliśmy wyjątkową konferencję
Goście zagraniczni z całego świata wzięli udział w jubileuszu 70-lecia Hiab oraz otwarciu nowego zakładu pod Szczecinem
Makro Cash and Carry, Carrefour i Raben otrzymali nagrody za wdrożenie standardów GS1 w trakcie konferencji Kod Innowacji
Gra fabularna, warsztaty gotowania i koncert Me, Myself and I, to tylko niektóre z atrakcji zorganizowanej przez nas konferencji dla Filtron
Agencja Stereomatic zrealizowała dwa eventy z okazji 5-lecia Tieto w Polsce
UROCZYSTA GALA I PODSUMOWANIE ROKU DLA JEDNEGO Z LIDERÓW BRANŻY FINANSOWEJ
Tym razem Toruń był gospodarzem kolejnego organizowanego przez nas spotkania dla kluczowych klientów firmy Filtron
Na Stadionie Wrocław zorganizowaliśmy spotkanie z okazji połączenia dwóch spółek leasingowych.
Z okazji 5-lecia Tieto w Polsce przygotowaliśmy dwa wydarzenia. Jedno z nich odbyło się w Szczecinie.
Kilkudziesięciu dyrektorów grupy Sievert z całego świata, przyjechało na konferencję do Wrocławia