fbpx

Jak głupio nie marnować pieniędzy na marketing B2B, jednocześnie zwiększając skuteczność?

Pracując z klientami B2B widzimy trzy podejścia do działań marketingowych. Idzie sprzedaż, to nie inwestujemy w marketing, no bo po co. Nie idzie sprzedaż, to nie inwestujemy w marketing, bo nie mamy pieniędzy. Jest też trzecie podejście, które pojawia się stosunkowo od niedawna. Wydajemy pieniądze na marketing, ale szczegółowo przyglądamy się co nam to daje. Posłuchaj.

Posłuchaj Podcastu:

Optymalizacja kosztów w marketingu B2B
– posłuchaj na:

Jak nie marnować pieniędzy na marketing B2B?

Sprzedajesz doradczo, a Twój biznes jest oparty, które budujesz z klientami B2B? Chcesz budować silne relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami B2B? Nie chcesz marnować pieniędzy na nieskuteczne działania marketingowe i wspierające sprzedaż B2B? Szukasz świeżego spojrzenia, aby odróżnić się od konkurencji?

W tym odcinku podcastu opowiadamy:

  • dlaczego wiele firm bezrefleksyjnie wydaje pieniądze na działania marketingowe, które nie przynoszą rezultatów
  • jak w 2 firmach sprzedających w modelu B2B przeprowadziliśmy dogłębny audyt działań i procesów dotyczących sprzedaży, marketingu, działań szkoleniowych i eventowych, co w sumie wygenerowało blisko 1,5 miliona oszczędności z dnia na dzień!
  • dlaczego wiele firm zamiast przyjrzeć się niepotrzebnie generowanym kosztom, które nie przynoszą żadnego zwrotu z inwestycji, tnie bezwiednie wydatki
  • na czym polega „polowanie na szczury”, a więc na bezsensowne koszty i niekaloryczne procesy 
  • z jakimi wyzwaniami borykają się CFO / dyrektorzy finansowi, którzy nie do końca rozumieją na czym polega marketing i czy dane działania przynoszą oczekiwany efekt, czy też są bezsensownym kosztem
  • jakie szczury znaleźliśmy w firmach naszych dwóch klientów – case studies, który przeprowadziliśmy z naszymi klientami w oparciu o książkę Pawła Motyla „Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji”.

Nie chcesz marnować pieniędzy
na nieskuteczne działania
marketingowe w B2B?

Twój biznes jest oparty o relacje z klientami B2B? Chcesz budować silne relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami B2B? Nie chcesz marnować pieniędzy na nieskuteczne działania? Szukasz świeżego spojrzenia, aby odróżnić się od konkurencji?

Porozmawiajmy o tym

Szybki kontakt z nami: