fbpx

E Com On 8: O co zapytać agencję SEO, ADS, Facebook zanim podpiszesz z nią umowę?

Na wielu grupach i forach internetowych jak bumerang powraca temat jak wybrać agencję od SEO, Google Ads, czy reklam na Facebooku. Jakie zapisy powinna zawierać umowa o pozycjonowanie. Czym się kierować i jak ocenić, czy dana firma jest wiarygodna? Dziś opowiemy Wam o doświadczeniach nas i naszych klientów.

Posłuchaj Podcastu:

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • jakie błędy popełniliśmy podpisując nasze pierwsze umowy z agencjami SEO, Ads i Facebook
  • przytoczymy fragmenty umów, które my i nasi klienci podpisywali z firmami, które miały zająć się ich pozycjonowaniem SEO, fan page na Facebooku czy reklamami Google
  • opowiemy Wam na co należy uważać wybierając agencję SEO, Ads czy Facebook
  • jakie zapisy powinna zawierać umowa na pozycjonowanie Twojej strony internetowej, sklepu, prowadzenie konta Facebook, czy reklamy Google Ads, aby nie dać się oszukać
  • jak dobrze wybrać agencję SEO, SEM, Facebook, Google Ads czy inną, która zaoferuje Ci obsługę social media
  • a przede wszystkim opowiemy na konkretnych przykładach o co zapytać tego typu agencję, zanim podpiszesz z nią jakąkolwiek umowę

Zasubskrybuj nasz podcast, aby otrzymywać powiadomienia o nowych odcinkach

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.



    Zamów Bezpłatną Konsultację

    Szukasz agencji SEO, Facebook, Google Ads? Nie wiesz jak skonstruować umowę z taką firmą? A może masz już umowę podpisaną, ale nie jesteś przekonany, czy jest to umowa, która odbywa się na "partnerskich" zasadach? Umów się na bezpłatną rozmowę, abyśmy mogli porozmawiać o Twoim problemie.

      Subskrybuj Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.