E Com On 6: CRM i Marketing Automation dla E-commerce na przykładzie Edrone. Za i przeciw.

Szukasz rozwiązania w zakresie CRM i Marketing Automation dla swojego sklepu internetowego? Zastanawiasz się nad Edrone i szukasz praktycznych opinii na temat tego rozwiązania? Posłuchaj, jak oceniamy Edrone po ponad roku korzystania z niego w naszym e-sklepie.

Posłuchaj Podcastu:

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • dlaczego najpierw wybraliśmy inny CRM / system Marketing Automation dla naszego sklepu, z którego zrezygnowaliśmy, a dopiero potem wdrożyliśmy Edrone
  • z jakich funkcji Edrone korzystamy w naszym sklepie
  • które funkcje oceniamy jako te, które wspierają konwersję i sprzedaż w naszym e-commerce
  • jakie są plusy Edrone, a co wg. nas jest minusem tego rozwiązania
  • z jakiego wsparcia i pomocy w zakresie wyboru CRM lub systemu MA dla Twojego e-sklepu możesz liczyć z naszej strony
  • czy warto wybrać Edrone jako wsparcie sprzedaży i marketingu w sklepie internetowym
  • jak dobrze wybrać system CRM i Marketing Automation dla sklepu internetowego / e-commerce

Przypomnijmy, że: RedPike.pl, a więc nasz sklep internetowy, znajduje się obecnie w procesie przygotowania go do sprzedaży, jeśli interesuje Cię ten temat, to ofertę inwestycyjną znajdziesz TUTAJ

Pamiętaj!

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach .

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.



    Zamów Bezpłatną Konsultację

    Szukasz systemu CRM lub Marketing Automation dla swojego e-commerce? Zastanawiasz się czy jest to dobre rozwiązanie dla Twojego sklepu internetowego? Szukasz pomocy w wyborze i wdrożeniu tego typu narzędzi w swoim e-sklepie? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

      Subskrybuj Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.