fbpx

Jak mądrze zorganizować event otwarcia nowej siedziby firmy, biura czy fabryki?

Jesteś odpowiedzialny za zorganizowanie projektu i działań związanych z otwarciem nowej siedziby firmy, inwestycji, fabryki czy oddziału? Posłuchaj o dwóch case studies firm Hiab (Cargotec) i Axit (Siemens) i sprawdź jak im pomogliśmy w tym zakresie.

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu:

  • poruszymy temat eventów, które mają uświetnić fakt otwarcia nowej siedziby firmy np. oddziału, zakładu produkcyjnego, filii czy biura
  • opowiemy Wam czy i kiedy jest sens wydawać pieniądze na tego typu działania?
  • przedstawimy Wam pomysły i przykłady na to, jak skutecznie powiązać takie wydarzenie ze strategią marketingową, działaniami sprzedażowymi, wizerunkowymi, PRowymi czy employer brandingowymi danej firmy, która mierzy się z takim wyzwaniem
  • o tym wszystkim porozmawiamy w kontekście i przykładzie dwóch case studies firm Hiab (część grupy Cargotec) oraz Axit (obecnie część firmy Siemiens), dla których przygotowaliśmy wydarzenia wspierające otwarcie nowych siedzib tych firm.

    Jeśli planujesz podobne działania i szukasz wsparcia w tym zakresie, to napisz do nas na: konsultacje@stereomatic.pl

    Zasubskrybuj nasz podcast, aby otrzymywać bieżące powiadomienia o nowych odcinkach podcastu E Com On!

A case study wydarzenia dla firmy Hiab o którym opowiadamy znajdziecie pod tym linkiem -> https://idz.do/casestudies

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Sprawdź również:

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.