fbpx

Kosztorys eventu – jak go dobrze przygotować

Planujesz organizację eventu? Zastanawiasz się ile będzie on kosztować? Nie wiesz jak podejść do przygotowania kosztorysu na konferencję, spotkanie integracyjne czy jubileusz firmy np. pod kątem planowanego budżetu Twojej firmy? Zobacz więcej

Posłuchaj Podcastu

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • jak podejść do przygotowania szacunkowego budżetu eventu firmowego dla zarządu czy dyrektora finansowego
  • jakich błędów nie należy popełniać przygotowując szacunkowy budżet eventu firmowego np. gali, jubileuszu, konferencji, czy wyjazdu integracyjnego
  • jakie błędy popełniają najczęściej firmy podchodząc do organizacji eventu
  • dlaczego budżety dotyczące planowania i organizacji wydarzeń, są często źle przygotowane
  • jak dobrze policzyć koszty eventu
  • z jakimi problemami mogą spotkać się firmy podczas planowania i liczenia kosztów organizacji konferencji, team buildingu, gali czy eventu sprzedażowego
  • czy i jak można do tego podejść inaczej – procesowo, planowo i “z głową”

Pamiętaj!

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach .

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

Planujesz organizację
eventu lub konferencji?

Potrzebujesz kompleksowej pomocy w zakresie organizacji eventu lub konferencji? Szukasz sprawdzonej agencji eventowej, która specjalizuje się w tego typu wydarzeniach? Wypełnij prosty formularz, aby umówić się na krótką rozmowę. Sprawdź nas!

Umów się na rozmowę z nami

Sprawdź również: