fbpx

Grywalizacja, Czyli Jak Zdobyć Zaangażowanie i Uwagę Klientów? (Case Studies)

Grywalizacja, to naszym zdaniem jeden z bardziej skutecznych narzędzi angażowania klientów w relacje z marką B2B i B2C. Można ją wykorzystać na wiele sposobów np. po przez eventy, szkolenia, gry fabularne / miejskie czy angażujące konkursy. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Posłuchaj Podcastu:

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • jak wykorzystać grywalizację w budowaniu relacji z potencjalnymi klientami B2B  (na przykładzie GS1 Polska i T-Systems)
  • w jaki sposób wykorzystywaliśmy elementy grywalizacji wspierając naszego klienta z branży software wspierając jego udział w targach branżowych
  • jak wykorzystujemy grywalizację w budowaniu realizację pomiędzy klientami B2C naszego sklepu internetowego, a naszą marką wędkarską
  • jak dobrze wykorzystać grywalizację przy organizacji eventów, aby były bardziej skuteczne i angażujące
  • w jaki sposób elementy grywalizację można skutecznie wpleść w szkolenia i warsztaty, aby były bardziej skuteczne
  • jak wykorzystać gry fabularne / gry miejskie, jako skuteczne wsparcie działań sprzedażowych B2B, działań marketingowych czy employer brandingowych (na przykładzie m.in. firm Deichmann czy Skanska)

Istotne linki, które warto zobaczyć przy okazji tego odcinka:

  • https://grubebranie.pl/ – konkurs dla wędkarzy sklepu wędkarskiego Red Pike
  • https://www.stereomatic.pl/case-study/ – case studies, w którym zobaczysz omawiane w odcinku eventy, w których wykorzystywaliśmy elementy grywalizacji

Chcesz wykorzystać elementy grywalizacji, która będzie wspierać sprzedaż i marketing w Twojej firmie? Napisz: konsultacje@stereomatic.pl

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

Sprawdź również:

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.