E Com On 2: Fulfillment czy magazyn własny? Za i przeciw.

Każdy właściciel sklepu internetowego stoi przed dylematem, czy budować swój magazyn dla obsługi e-commerce, czy skorzystać z operatora zewnętrznego tj. firmy fulfillment. W tym odcinku dowiesz o naszym 4 letnim doświadczeniu we współpracy z 2 firmami fulfillment.

Posłuchaj Podcastu:

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • dlaczego zamiast budować swój magazyn dla sklepu internetowego skorzystaliśmy z usług firmy fulfillment
  • na co zwróciliśmy uwagę wybierając firmę fulfillment
  • dlaczego po 3 latach korzystania z jej usług zmieniliśmy ją na innego operatora fulfillment
  • co jest tańsze, bardziej korzystne i opłacalne – budowanie własnego magazynu dla e-commerce, czy skorzystanie z magazynu zewnętrznego – nasze doświadczenie
  • na co trzeba uważać wybierając fulfillment dla własnego sklepu internetowego i na co zwrócić uwagę
  • dlaczego nie każda firma fulfillment może być odpowiednia dla danego sklepu internetowego
  • dlaczego wybierając fulfillment dla własnego e-commerce nie warto patrzeć np. na ranking firm fulfillment
  • jak na podstawie współpracy z fulfillmentem stworzyliśmy wyróżnik dla naszego sklepu internetowego na tle konkurencji

Przypomnijmy, że: RedPike.pl, a więc nasz sklep internetowy, znajduje się obecnie w procesie przygotowania go do sprzedaży, jeśli interesuje Cię ten temat, to ofertę inwestycyjną znajdziesz TUTAJ

Pamiętaj!

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach .

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.



    Zamów Bezpłatną Konsultację

    Prowadzisz lub masz zamiar prowadzić własny sklep internetowy? Borykasz się z wyzwaniami z zakresu sprzedaży, marketingu, logistyki? Nie chcesz walczyć ceną ze swoją konkurencją i szukasz wyróżników dla swojego e-sklepu? Umów się na bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

      Subskrybuj Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.